Ik heb geen idee! Heb nog nooit een besneden in het echt gezien
Interessant, dat dit blijkbaar niet alleen is: kut misschien ben ik te loslippig of amicaal geweest, maar dat het ook echt met een chemische disbalns te maken heeft.
Wie ligt er ook nog steeds in bed?
- Ja, ik
- Ben in het proces van eruit gaan
- Ik lig nu op de bank
- Ik ben gewoon al helemaal gekapt en aangekleed en actief bezig #succesfuladulting
0 stemmers
Als je nog in bed ligt, heb je dan nu eigenlijk iets te doen?
- Ja, eigenlijk wel en ga ik zo doen
- Ja, eigenlijk wel maar stel ik uit
- Ja, eigenlijk wel maar ga ik niet meer doen
- Nee
- Ik lig niet meer in bed
0 stemmers
Update: ben van bed naar de bank verplaatst en ben aan het Netflixen en chips aan het eten.
Moet eigenlijk een nieuwe fiets kopen, maar wordt volgende week
Valentijnsdag
- Wat een onzin… daar doe ik echt niet aan mee
- Leuk maar ik doe er verder niks mee
- Leuk en ik ga ook iets kopen voor mijn vriend(in)/scharrel
- Ik heb geen mening
0 stemmers
Ik ben aan het werk
Waar is de optie: ik heb nu geen vriend/date/whatever dus nu vind ik Valentijnsdag stom en ONZIN en dat roep ik ook wanneer ik wel een vriend heb maar in dat geval verwacht ik stiekem toch altijd wel wat kleins
Ik ga niks kopen maar vind het een fijne gelegenheid om uit eten te gaan
Leuk, want dan ben ik een jaar single en denk dat ik het ga vieren.
Mijn vriend moet op Valentijnsdag naar de mondhygiënist(e) en daarna werken waardoor we elkaar niet kunnen zien. Daarom ga ik hem een vslentijnskaart sturen met " Ik hoop dat het leuk was met de mondhygiëniste!!!" oid.
Nu al zin in.
Ik vind 140 prima, maar scheelt dat mijn vriend en ik allebei weinig bewegen in onze slaap en dus geen last van elkaar hebben.
In hotels hebben we soms van die brede bedden, dat vind ik zo ongezellig.
Mocht je nog een duo willen vormen.
Mag ik Goor zijn en jij Geer. Ik ben namelijk zon kluns die dan stikt in zon lach. Maar chaggie grapjes maken kan ik wel.
Heb jij wel eens wat van Huda Beauty gekocht? Ik vraag me af of het überhaupt gekocht wordt.
- Ja, ik ben tevreden
- Ja, ben niet tevreden
- Ja, het is wel ok
- Nee, maar wil wel
- Nee, maar wil ook niet
- Nee, wist niet dat het bestond
0 stemmers
In New York 37 Sephora’s af gegaan voor een pallette: overal uitverkocht. Een mini nude pallette (Mauve) geloof ik. Die staat nog steeds wel op mn wishlist!
Ik ben hier ook heel lang naar op zoek geweest, uiteindelijk gevonden in Florence! Mauve Obsessions bedoel je toch? Heel mooi en handzaam paletje!
Ik heb een 1,60 bed en mijn vriend een 1,40 en vind het beide prima. Merk wel dat ik in mijn bed nét iets meer vrijheid heb in bewegen
Wij zijn van 1.40 naar 1.80 gegaan en vinden dat echt het beste ooit Mijn vriend slaapt overal doorheen, maar ik ben een lichte slaper en werd met een 1.40 bed snel en vaak wakker als hij zich omdraaide of me aanstootte. Nu nooit meer last van! We hebben 2 losse matrassen maar wel met een brede topper erop, zodat er geen ‘gleuf’ tussen ons in zit
Ja die!
Ik ben ook van een twijfelaar naar een 1.60 bed gegaan, echt heerlijk. Zou zelf, als je toch voor een breder bed gaat, en de ruimte hebt, direct een stuk breder doen, zeker als je er met zijn tweeën in ligt. En ook met het oog op de toekomst natuurlijk, bed slaap je misschien wel tien jaar, of langer in.