Heb jij ooit in je leven een beflapje gekocht of gebruikt?
- ja
- nee
0 stemmers
Ik niet, en hoor er ook nooit wat over bij vriendinnen.
Heb jij ooit in je leven een beflapje gekocht of gebruikt?
0 stemmers
Ik niet, en hoor er ook nooit wat over bij vriendinnen.
Wat is jullie favoriete fastfoodketen?
0 stemmers
Ik ga normaal altijd naar de mac maar wilde BK proberen, vond er maar niks aan
Dit is voor mij een uitermate moeilijke poll
(Toch maar maccie)
Nou ik heb best lang op een teamsport gezeten de diegene die zeggen sowieso te winnen moet je dus als eerste afmaken. Sorry @monkeyslut en @Yard. Die maken geen bond en geen team. Dus maak die als eerste af. Hoop dat iedereen alles met een korrel zout neemt voordat we de echte ff hungergames hebben.
Hahaha laten we elkaar maar niet afmaken. Er is maar 1 manier om te weten wie er wint
https://brantsteele.net/hungergames/reaping.php
Nee dat moet je jezelf ook zeker niet kwalijk nemen hoor! wel echt rot… hoop voor ons allemaal dat we niet meer van zulke klojo’s tegen het lijf lopen
Ik weet dat ik veel info over salarissen op internet kan vinden maar ben ook benieuwd naar jullie mening:
Ik vind €1800 bruto (reiskostenvergoeding of andere vergoedingen zijn er niet) voor 40 uur voor iemand met een hbo diploma
0 stemmers
Dit vind ik een normaal salaris voor een 40 uur durende werkweek voor een net afgestudeerde hbo’er
0 stemmers
Iets waarmee je minimaal 1800 netto overhoudt. Maar dat is echt minimaal.
Ja ik vind het zelf eigenlijk ook wel weinig, jullie mening bevestigd dit des te meer… Hoop op een positief bericht van een andere sollicitatie, dus probeer dit nog even te rekken. En anders is het voor tijdelijk misschien een optie
0 stemmers
Ik weet dat het twee totaal verschillende dingen zijn maar ik twijfel al een jaar
Wat wil je ermee gaan doen?
Heb je al onderhandeld? Ik denk dat het bedrijf gewoon laag in zet, want ‘misschien gaat ze wel akkoord’.
Ik geloof dat het een beetje algemeen bekend is, of staat in ieder geval overal op internet dat rond de 2200 euro voor een startende HBO’er gemiddeld/ gangbaar is. Daar kun je ook naar refereren dan.
Ik vind het weinig, maar heel eerlijk verdiende ik toen niet veel meer. Werkte wel onder mijn niveau, maar dat heb je ook niet altijd zelf voor het kiezen
Wil je kwijt in wat voor sector? Want daar zit echt nog wel verschil in!
Ja indd er zal vast nog wel iets te onderhandelen zijn, maar de voorwaarden die ik tot nu toe heb gehoord zijn ook best slecht. Ik kreeg vandaag dit in mijn mail dus moet nog reageren. Eerlijk gezegd verwacht ik er niet heel veel meer van.
@mikselke ik ben altijd panisch dat mensen erachter komen wie ik ben of over welk bedrijf ik het heb haha maar volgens mij ben ik tot noch toe vaag; marketing!
Oehh dit klinkt heel lekker, hoe heten die patatjes op de site? En wat is je favo burrito? Ben helemaal geïnspireerd
Omdenken (boek en website)
0 stemmers
Qua voorwaarden, een 13e maand/eindejaarsuitkering is echt lang niet overal van toepassing. In bepaalde sectoren (overheid, onderwijs etc.) wel. Ok die sector weet ik zelf niet veel over. Is het wel echt hbo niveau werk? Juniorposities betalen ook vaak niet het beste, maar er is dus ook geen CAO waar de werkgever bij aangesloten is oid?
Het gaat nu ook over onbetaald verplicht een cursus doen in eigen tijd, geen reiskosten vergoeding etc. echt wel punten waarvan ik denk hmm… Ik geloof niet dat er een CAO is.
Ik ga er in ieder geval een nachtje over slapen en ik zal zeker nog onderhandelen!
Nee hoor, er wordt alleen een grote batch getest van veel donorbloed bij elkaar. Daarom mogen risicogroepen geen bloed geven. Als t raak is, moet de hele batch weg.
Tenminste, zo is t me ooit uitgelegd door sanquin.
Vooral audio en video bewerken, verder gewoon netflixen en word. Ik heb nog een werkende laptop en een iPad