Stel je persoonlijke vraag #14

Ik ben @June88 gaan onthouden als forummer door haar posts vorig jaar mbt dit onderwerp en haar angst :see_no_evil::see_no_evil:

Een collega vroeg laatst of we eindelijk wat anders dan Toni Braxton konden luisteren en toen merkte ik dat ik stiekem vet verontwaardigd was

3 likes

Lastig! Heb nu vooral gestemd op wat ik goede muziek vind, kwalitatief én leuk om te horen. Want ik vind Taylor Swift bijvoorbeeld leuk om te horen en zet ik ook wel eens op, maar het is niet een uitzonderlijke goede zangeres ofzo. Of bijvoorbeeld Avril Lavigne. Vermakelijke liedjes en leuk om te luisteren, maar niet echt goed.

1 like

Hoezo staat jlo niet in de 90’s en 00’s lijsten, dr eerste album is uit 99 :sunglasses:

12 likes

Waarom zo weinig stemmen op Katy Perry. One of the Boys is geweldig!

Hot 'n Cold, Teenage Dream, California Girls en Firework behoren echt wel tot mijn grootste early '10 hits :dancer:t2: Dus mijn stem heeft ze

1 like

O man, ik heb bij alles ingevuld ‘ik heb nooit onveilig seks’, want dat dacht ik ook, maar bedenk nu ineens dat ik een tijdje van de pil af was en mijn ex-date gewoon was ‘begonnen’ zonder condoom en zonder dat ik dat door had en rond de tijd van mijn ovulatie. Was echt boos op hem, maar hij vond dat ik niet zo stom moest doen want hij was toch niet van plan geweest om in me te komen. Heb toen maar het risico genomen en geen MAP geslikt en gelukkig niet zwanger geraakt. Maar besef nu dat ik wel een keer - buiten mijn eigen bedoeling om - gevaar voor zwangerschap heb gelopen.

Had het hier toevallig pas met vrienden over, maar vind het sowieso wel bijzonder dat (in ieder geval bij de mannen die ik heb gedate) ik steeds degene moest zijn die het condoom op moest brengen. Boeide die mannen echt helemaal niets. Behalve 1, maar die was vooral bang dat ie zijn vrouw een SOA zou geven en ontdekt zou worden. Heb van de rest zelfs best regelmatig het gevoel gehad dat ik een zeikerd was omdat ik erop stond een condoom te gebruiken, best naar eigenlijk. Maar ben wel trots op mezelf dat ik daar altijd vrij streng op ben geweest.

4 likes

Ik heb ook echt al vaker vlak van te voren moeten zeggen “wel met condoom hè”. En eigenlijk is het al een afknapper dat ik het überhaupt moet zeggen. En ik lig daar dan wel van ja jammer, minpunten, maar ik ben in ieder geval niet totaal op iemand afgeknapt dan blijkbaar want heb die mannen daarna ook nog gezien/gedated.
Begin het nu bijna uitzonderlijk te vinden als een vent uit zichzelf een condoom vraagt/pakt.

5 likes

Heb jij ooit in je leven een beflapje gekocht of gebruikt?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik niet, en hoor er ook nooit wat over bij vriendinnen.

Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

• McDonalds
  • Burger king
  • KFC
  • Domino’s
  • Febo
  • Subway
  • Smullers
  • Taco Mundo
  • NY Pizza
  • Anders
  • Geen

0 stemmers

Ik ga normaal altijd naar de mac maar wilde BK proberen, vond er maar niks aan :sweat_smile:

Dit is voor mij een uitermate moeilijke poll

(Toch maar maccie)

1 like

Nou ik heb best lang op een teamsport gezeten de diegene die zeggen sowieso te winnen moet je dus als eerste afmaken. Sorry @monkeyslut en @Yard. Die maken geen bond en geen team. Dus maak die als eerste af. :sweat_smile: Hoop dat iedereen alles met een korrel zout neemt voordat we de echte ff hungergames hebben.

2 likes

Hahaha laten we elkaar maar niet afmaken. Er is maar 1 manier om te weten wie er wint
https://brantsteele.net/hungergames/reaping.php

2 likes

Nee dat moet je jezelf ook zeker niet kwalijk nemen hoor! wel echt rot… hoop voor ons allemaal dat we niet meer van zulke klojo’s tegen het lijf lopen

1 like

Ik weet dat ik veel info over salarissen op internet kan vinden maar ben ook benieuwd naar jullie mening:

Ik vind €1800 bruto (reiskostenvergoeding of andere vergoedingen zijn er niet) voor 40 uur voor iemand met een hbo diploma

• Veel
  • Weinig
  • Normaal

0 stemmers

Dit vind ik een normaal salaris voor een 40 uur durende werkweek voor een net afgestudeerde hbo’er

• 1000 - 1200
  • 1201- 1500
  • 1501- 1700
  • 1701- 1900
  • 1901- 2000
  • 2001-2200
  • 2201-2300
  • 2301-2400
  • 2401-2500
  • meer dan 2500

0 stemmers

Iets waarmee je minimaal 1800 netto overhoudt. Maar dat is echt minimaal.

Ja ik vind het zelf eigenlijk ook wel weinig, jullie mening bevestigd dit des te meer… Hoop op een positief bericht van een andere sollicitatie, dus probeer dit nog even te rekken. En anders is het voor tijdelijk misschien een optie

• Windows pc met twee schermen kopen
  • Macbook air kopen

0 stemmers

Ik weet dat het twee totaal verschillende dingen zijn maar ik twijfel al een jaar :joy:

1 like

Wat wil je ermee gaan doen?

1 like

Heb je al onderhandeld? Ik denk dat het bedrijf gewoon laag in zet, want ‘misschien gaat ze wel akkoord’.
Ik geloof dat het een beetje algemeen bekend is, of staat in ieder geval overal op internet dat rond de 2200 euro voor een startende HBO’er gemiddeld/ gangbaar is. Daar kun je ook naar refereren dan.