Ik heb dit dus nooit begrepen. Hoe groot is zon lapje eigenlijk. Moet dit over de hele foef.
Volgens mij klopt dit niet, want er wordt naast de zak bloed ook buisjes bloed afgenomen iedere keer en je moet ook aangeven of je de uitslag wilt krijgen mochten ze iets vinden.
Mag ik vragen hoe lang je al aan het solliciteren bent? ik heb het idee dat in marketing genoeg werk te vinden in deze tijd (ben zelf ook redelijk bekend met die branche) Zeker als je ook verstand hebt van online communicatie etc. Als er niet veel meer uit te halen is zou ik persoonlijk even verder zoeken. Beiden partijen moeten tevreden zijn bij zoān overeenkomst.
Juist in een commerciƫle branche zou je wat moeten kunnen onderhandelen over salaris en de voorwaarden. Dat zouden ze juist extra moeten waarderen dat wil dus zeggen dat je zelf ook een commerciƫle mindset hebt Dan ben je ook meer waardevol voor het bedrijf.
Ik zou omdenken zo graag willen blokkeren van mijn LinkedIn-tijdlijn, zodat ik die onzin niet hoef te zien, maar dat kan helaas niet.
Dit was inderdaad ook de bron van mijn irritatie. Ik ben sowieso al niet zo van die zweverige managementtaal shit dingen, maar omdenken spant de kroon
Omdenken is de rumag van LinkedIn⦠het ergste zijn de reacties op die posts. Ik word al geïrriteerd als ik eraan denk.
Eigenlijk zoek ik in een net wat andere branche, maar daar is weinig in te vinden. Dit is dus eigenlijk al een āuitstapjeā. Ik heb dan ook nog niet zoveel kennis van marketing dus vandaar dat ik denk ok beetje laag kan ik begrijpen. Maar wie weet zit er een goede middenweg! Bedankt voor je antwoorden iig!
Ik monteer ook veel net als mijn medestudenten en iedereen die ik ken die een Air heeft of had zegt dat ze er van baalden vanwege t monteren en hadden liever (meteen) een pro gehaald.
Wat dat betreft chill om te monteren met een goede (zelfgebouwde) pc, maar je zou moeten nadenken over wat handig is (als camjo vanwege mobiliteit bijv).
Is een pro echt zoveel beter dan?
Idunno, ik heb zelf geen Air gehad, dit is wat ik hoor van mensen om me heen. Heb zelf een pro uit 2012 waar ik gewoon veel beter geheugen en ssd in heb gezet en dat werkt tot nu toe nog prima.
Qua specificaties voor je geld kan je sowieso beter voor een pc gaan natuurlijk en voor thuis editten vind ik een groot beeldscherm ook 10000x fijner dan mn laptop (maar dat kan je sowieso kopen natuurlijk).
Hmm ja een pro gaat me echt te ver (of ja de prijs)
N.a.v. een. ander topic. Kan jij jouw tenen spreiden? Dus individueel? IK KAN HET NIET
- Ja natuurlijk
- Gewoon ja
- Nee
- Nee ik heb geen flauw idee hoe dit moet help
0 stemmers
Kan jij jouw dikke teen apart van je andere tenen omhoog doen?
- Ja is er iemand die dit niet kan?
- Ja ik kan het maar met moeite
- Ik ben niet geboren om dit te doen
0 stemmers
Het is wel aan de lage kant ja maar ik zou het wel doen in jouw geval (las dat je al een half jaar aan 't solliciteren bent). En vanuit daar gewoon verder blijven solliciteren, dat is zoveel makkelijker! Doe je ook gelijk ervaring op. Wel eerst onderhandelen hoor.
Ieuw! Nu word ik te bewust van mijn tenen
Ik kan dus veel ādingenā met mān vingers enzo , en ook in lussen leggen qua tong. Maar NIKS met mān tenen. Het lijkt wel een verdoofde klomp.
Pff ik dacht echt dat je met een macbook air van 1300 euro wel gebakken zou zitten. Nou, dan wordt het dus voorlopig nog niks
Dat is bij mij niet zo!
Thanks!! Ik zie bij de side dishes geen patat, maar bij de fries wel (goh) alleen zit daar bij allebei geen guacamole bijā¦
ĆĆ©n van mijn grote tenen is ooit gebroken, en zodra ik mān tenen spreid schiet die automatisch omhoog. De andere lukt ook wel maar kost meer moeite