Stel je persoonlijke vraag #14

Ik vind het weinig, maar heel eerlijk verdiende ik toen niet veel meer. Werkte wel onder mijn niveau, maar dat heb je ook niet altijd zelf voor het kiezen :woman_shrugging:

Wil je kwijt in wat voor sector? Want daar zit echt nog wel verschil in!

Ja indd er zal vast nog wel iets te onderhandelen zijn, maar de voorwaarden die ik tot nu toe heb gehoord zijn ook best slecht. Ik kreeg vandaag dit in mijn mail dus moet nog reageren. Eerlijk gezegd verwacht ik er niet heel veel meer van.

@mikselke ik ben altijd panisch dat mensen erachter komen wie ik ben of over welk bedrijf ik het heb haha maar volgens mij ben ik tot noch toe vaag; marketing!

Oehh dit klinkt heel lekker, hoe heten die patatjes op de site? En wat is je favo burrito? Ben helemaal geïnspireerd :smiley:

1 like

Omdenken (boek en website)

• Geweldig
  • Vreselijk
  • Wel oké
  • Geen mening

0 stemmers

Qua voorwaarden, een 13e maand/eindejaarsuitkering is echt lang niet overal van toepassing. In bepaalde sectoren (overheid, onderwijs etc.) wel. Ok die sector weet ik zelf niet veel over. Is het wel echt hbo niveau werk? Juniorposities betalen ook vaak niet het beste, maar er is dus ook geen CAO waar de werkgever bij aangesloten is oid?

Het gaat nu ook over onbetaald verplicht een cursus doen in eigen tijd, geen reiskosten vergoeding etc. echt wel punten waarvan ik denk hmm… Ik geloof niet dat er een CAO is.
Ik ga er in ieder geval een nachtje over slapen en ik zal zeker nog onderhandelen!

Nee hoor, er wordt alleen een grote batch getest van veel donorbloed bij elkaar. Daarom mogen risicogroepen geen bloed geven. Als t raak is, moet de hele batch weg.

Tenminste, zo is t me ooit uitgelegd door sanquin.

Vooral audio en video bewerken, verder gewoon netflixen en word. Ik heb nog een werkende laptop en een iPad

Ik heb dit dus nooit begrepen. Hoe groot is zon lapje eigenlijk. Moet dit over de hele foef.

2 likes

Volgens mij klopt dit niet, want er wordt naast de zak bloed ook buisjes bloed afgenomen iedere keer en je moet ook aangeven of je de uitslag wilt krijgen mochten ze iets vinden.

2 likes

Mag ik vragen hoe lang je al aan het solliciteren bent? ik heb het idee dat in marketing genoeg werk te vinden in deze tijd (ben zelf ook redelijk bekend met die branche) Zeker als je ook verstand hebt van online communicatie etc. Als er niet veel meer uit te halen is zou ik persoonlijk even verder zoeken. Beiden partijen moeten tevreden zijn bij zo’n overeenkomst.
Juist in een commerciële branche zou je wat moeten kunnen onderhandelen over salaris en de voorwaarden. Dat zouden ze juist extra moeten waarderen dat wil dus zeggen dat je zelf ook een commerciële mindset hebt :wink: Dan ben je ook meer waardevol voor het bedrijf.

2 likes

Ik zou omdenken zo graag willen blokkeren van mijn LinkedIn-tijdlijn, zodat ik die onzin niet hoef te zien, maar dat kan helaas niet.

1 like

Dit was inderdaad ook de bron van mijn irritatie. Ik ben sowieso al niet zo van die zweverige managementtaal shit dingen, maar omdenken spant de kroon

1 like

Omdenken is de rumag van LinkedIn… het ergste zijn de reacties op die posts. Ik word al geïrriteerd als ik eraan denk.

7 likes

Eigenlijk zoek ik in een net wat andere branche, maar daar is weinig in te vinden. Dit is dus eigenlijk al een ‘uitstapje’. Ik heb dan ook nog niet zoveel kennis van marketing dus vandaar dat ik denk ok beetje laag kan ik begrijpen. Maar wie weet zit er een goede middenweg! Bedankt voor je antwoorden iig!

Ik monteer ook veel net als mijn medestudenten en iedereen die ik ken die een Air heeft of had zegt dat ze er van baalden vanwege t monteren en hadden liever (meteen) een pro gehaald.
Wat dat betreft chill om te monteren met een goede (zelfgebouwde) pc, maar je zou moeten nadenken over wat handig is (als camjo vanwege mobiliteit bijv).

1 like

Is een pro echt zoveel beter dan?

Idunno, ik heb zelf geen Air gehad, dit is wat ik hoor van mensen om me heen. Heb zelf een pro uit 2012 waar ik gewoon veel beter geheugen en ssd in heb gezet en dat werkt tot nu toe nog prima.
Qua specificaties voor je geld kan je sowieso beter voor een pc gaan natuurlijk en voor thuis editten vind ik een groot beeldscherm ook 10000x fijner dan mn laptop (maar dat kan je sowieso kopen natuurlijk).

Hmm ja een pro gaat me echt te ver (of ja de prijs)

N.a.v. een. ander topic. Kan jij jouw tenen spreiden? Dus individueel? IK KAN HET NIET :sob:

• Ja natuurlijk
  • Gewoon ja
  • Nee
  • Nee ik heb geen flauw idee hoe dit moet help

0 stemmers