Stel je persoonlijke vraag #14

Was jij al met pods?

:cold_sweat:

2 likes

Als ik ga maak ik er een dag van met 3-4 films, dus mocht je tips hebben

1 like

Het maakt me echt niet uit wat correct is of niet, ik blijf gewoon Holland zeggen totdat ik het loodje leg. Als ik The Netherlands zeg voel ik me zo’n betweterige zeur. En wie kan het nou echt schelen wat juist is of niet. 9/10 mensen weet welk land ermee bedoelt wordt in tegenstelling tot The Netherlands.

En oh jaaa zeker seks met Tom Cruise, kan ik eens staand seks hebben zonder ergens op te moeten klimmen.

3 likes

Ben jij goed in small talk?

  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Ja
  • Nee
  • Mwah het gaat
  • OMG SMALLTALK :exploding_head::scream::sob:

0 stemmers

Ik weet gewoon nog steeds niet waar ik het dan over moet gaan hebben. Of waar ik moet beginnen.

Haar routine vragen

Hoe vaak was je je haar?

  • Meerdere keren per dag
  • Elke dag
  • Om de dag
  • Om de twee dagen
  • Om de drie dagen
  • Om de vier dagen
  • Om de vijf dagen
  • Om de zes dagen
  • Een keer per week
  • Minder vaak dan een keer per week

0 stemmers

Ik was het met

  • Shampoo
  • Conditioner
  • Shampoo en conditioner

0 stemmers

Na het wassen

  • Föhn ik het droog
  • Laat ik het aan de lucht drogen
  • Anders

0 stemmers

Gebruik je stylingproducten (lak, poeder, mouse etc)

  • Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Gebruik je stylingtools (krultang, stijltang etc)

  • Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Vaste shampoo of vloeibare shampoo? Welke gebruik je het meest?

  • Vast, dus een shampooblok
  • Vloeibaar

0 stemmers

Nog geen fijn shampooblok gevonden helaas, ik krijg er zulk droog haar van. Weet jij nog een fijn merk?

1 like

Ik was mn haar met baking soda :sweat_smile:

1 like

Oh echt nog nooit van gehoord. Wat zijn de voordelen ervan?

Mijn vorige buurman riep in een dronken boze bui een keer dat hij de rijdende rechter ging bellen, ik heb wel 10x gezegd dat hij dat moet doen en dat het mij lachen lijkt maar helaas hij heeft het niet gedaan.

3 likes

Het wordt minder snel vet. Ik heb dun, slap haar dat een stuk meer volume heeft nu en mn haar is wat stroever waardoor haaraccessoires er niet meer uit glijden. En ik hoef het een stuk minder te wassen.

1 like

Fijn dat je haar daardoor een stuk beter zit, en nog een goedkope optie ook. Baking soda kun je blijkbaar echt voor 1001 dingen gebruiken.

1 like

Nou eindstand is dat ik as dinsdag een afspraak heb bij de gynaecoloog :)!
M’n vriend zei “ik betaal liever iedere maand 50 euro dan dat jij onnodig ongesteld moet zijn”.
I must be a true joy on my period

28 likes

ik was het bijvoorbeeld op dinsdag en op zaterdag.
maar als ik zaterdag niet buiten kom, wordt het zondag.
Als ik zondag ook geen plannen heb kan het zomaar maandag worden.
Ik heb er dus geen strak regime in ofzo.

en je haar met baking soda wassen zou ik afraden, na verloop van tijd raakt je hoofdhuid erg ontregeld en krijg je jeuk en schilfers enzo, je haar wordt ook brozer en breekt af. Dit zie je pas na enkele maanden.

ahw lief!!
gaan jullie over 1,5 jaar ook stoppen met anticonceptie?

1 like

Het werkt niet voor iedereen maar mijn haar doet het er al een aantal jaar prima op :woman_shrugging:

1 like

Dit ja, behalve als je op zondag plotseling toch weg moet, dan is het kut.

Ja ik denk het wel, dat is iig wat we nu gepland hebben (dan is m’n vriend ook klaar met z’n opleiding).
Maar het zou ook later kunnen, ligt ff aan hoe ik me tegen die tijd erover voel.

ja ik denk bij ons winter 2021 pas. duurt. zo. facking. lang.
echt elke week denk ik meerdere keren “ik wil die spiraal eruit”. Heb het zelfs wel eens zelf geprobeerd omdat ik hem zo haat.
maar goed, niet het juiste topic.

@Ferngully fijn dat het voor jou werkt!

@GroenTakje ja tenzij je eruit ziet als monica geuze en wegkomt met een achterovergekamd wetlook kapsel.