Stel je persoonlijke vraag #14

Ik mis de optie “Niet meer” :laughing:

Een keer meegemaakt. Toen besloot die gast zijn auto voor mijn neus te stoppen, want hij wilde weten of het wel legaal was om met me te flirten.
Nee gast, ben 15 rot op!

Oh en een keer tijdens het hardlopen stak een man zijn hand uit het raam om mij aan te raken. TF?

Doe hier eens een FMK mee?

2 likes

Godverdomme leeuwenhart
Ik laat jullie eerst even kiezen hoor, om me mentaal voor te bereiden

Fuck

  • Matthijs van Nieuwkerk
  • Tom Cruise
  • Elon Musk

0 stemmers

Marry

  • Matthijs van Nieuwkerk
  • Tom Cruise
  • Elon Musk

0 stemmers

Kill

  • Matthijs van Nieuwkerk
  • Tom Cruise
  • Elon Musk

0 stemmers

Alleen als ie niet ‘ik kom klaarrrrrrrr’ gaat roepen.

17 likes

Nee, nee!!! Waarom kan ik dit gewoon horen? :sob:

6 likes

Haha sorry :smile:

Ik moet bijna huilen nu

1 like

Maan

4 likes

Ik wil eigenlijk pas weer kijken als zij weg is

1 like

Ze komt sowieso in de finaleweek.

Laten we tot elke God bidden dat :heart:IGMAR :heart: Of Khalid haar verslaat.

4 likes

Ben echt verliefd geworden op Khalid. Ik mis hem

3 likes

Jank. Inderdaad hopen dat een leuk iemand haar eruit schopt

1 like

Oh ik ook!

Ken jij iemand die meedeed aan de Rijdende Rechter of Meester Frank Visser?

  • Ja
  • Nee
  • Ik deed zelf mee. Je blijft van mijn boom af!

0 stemmers

Kennen is een groot woord, maar ik weet wie beide partijen zijn (deden mee aan Rijdende Rechter) omdat ze in m’n dorp wonen. Rijd elke dag langs hun huizen in de bus en ze hebben nog altijd allebei bewakingscamera’s die ze op elkaars huis gericht hebben staan :joy:

5 likes

Zegt ze Sunweb? Ik dacht summer. Ook na 35633 reclames :stuck_out_tongue_closed_eyes:

12 likes

Holidaaaaay it’s a sunweb holidaaaaay holi-holi- it’s a sunweb sunweb sunweb holidaaaay holidaaaaAaaarrrghhhh

2 likes

De kans om een scientologist te killen laat ik me niet ontnemen, dan maar even ogen dicht en hersenen uit in bed met Elon, en volgens mij is Matthijs als echtgenoot niet zo erg, die is buitenshuis arrogant en pedant, maar binnenshuis waarschijnlijk hartstikke braaf.

1 like

Mijn vroegere Frans docent heeft mee gedaan haha. Mijn vader heeft zelfs nog les gehad van m dus je kunt je voorstellen hoe oud die man was toen ik les van m kreeg. Toen was hij een super chille docent die zelfs antwoorden voor zei op de toets en bij de RR was hijeen zeikende oude man die boos was op de VvE omdat hij geen hond mocht in z’n appartement

4 likes