Een keer, toen een hele irritante vrouw haar vriendinnenclubje zogenaamd heel cultureel verantwoord dingen over een schilderij aan het vertellen was. (die ze ook gewoon net op het bordje had gelezen). Alleen wees ze daarbij naar het verkeerde schilderij… Ik kon me toen echt niet inhouden
Ik belde laatst met iemand die vroeg waarom ik zo ademhaalde, ik LIEP met een fiets aan mn hand en in m’n andere hand had ik m’n mobiel. Ik voelde bijna verzuring in m’n arm met die kut mobiel aan m’n oor. Nou is dit al meerdere malen gebeurd. Mijn conditie was altijd juist redelijk goed maar dit is echt gewoon schrijnend hoe het nu is.
Zeker, weer zoiets wat ik van tevoren niet wist over zwangerschap
Heel stom, jarenlang op 4 hoog in een flat zonder lift gewoond en nergens problemen mee. Maar als ik dan in diezelfde periode op werk de trap nam naar de 2e was ik helemaal kapot
Mijn collega loopt marathons en is ook buiten adem door de trappen op werk. Zij zei dat traplopen eerder vergelijkbaar is met lunges doen. Sindsdien voel ik me er minder schuldig over als ik buiten adem boven kom haha
Het enige geluk dat ik in mijn leven heb gekend, is dat ik tot op heden 0 verstandskiezen lijk te hebben
/overlydramatic
Ik hou mn adem in op de trap
Mijn trap thuis kan ik zo 500x op en af rennen zonder enige moeite. Maar als ik een trap niet ken dan moet ik aan de beademing na 3 treden.
Nee, maar ben altijd wel flink buiten adem
Waarom
Gaat vanzelf
Kun jij een Rubik’s Cube oplossen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bankier jij bij een duurzame bank?
- Ja
- Nee
- Nee, maar denk erover om over te stappen
0 stemmers
Dit doe ik ook vaak als het om meerdere trappen gaat, echt why.
Heb jij wel eens dat je na een lange dag het idee hebt dat vanochtend voelt als gister?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik las het verkeerd, als in de ochtend van vandaag voelt als de ochtend van gister hahaha
Help me kiezen aub, ik weet soms echt niet aan welk boek ik wil beginnen. Welke van deze twee spreekt jou meer aan (afgaande van de achterkant):
- Optie 1
- Optie 2
0 stemmers
The Song of Achilles is sowieso een fantastisch boek.
Ik heb er goede hoop voor! Vorig jaar heb ik Circe van haar gelezen en dat boek vond ik ook erg mooi.
In welke stad zou je liever willen wonen?
- Groningen
- Maastricht
0 stemmers
Lijken je vriend(in) en jij op elkaar qua innerlijk?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
- Ik heb geen vriend(in) maar wil wel stemmen
0 stemmers