Wie speelde jij vroeger na op de speelplaats, of wie was jouw favoriet?
- Roze power ranger
- Groene power ranger
- Gele power ranger
- Blauwe power ranger
- Rode power ranger
- Zwarte power ranger
- Witte power ranger
- Niet van toepassing
0 stemmers
Wie speelde jij vroeger na op de speelplaats, of wie was jouw favoriet?
0 stemmers
Favo Spice Girl!
0 stemmers
Sam van Totally Spies en Flora van Winx. Ik was te jong voor Power Rangers
Zit die daar nog steeds? Wat leuk, ik dacht dat hun ook weg waren gegaan een aantal jaar geleden.
De vorige wel, maar zijn net van eigenaar gewisseld. Nu wordt hij gerund door een Turk.
Dat was 15 jaar geleden ook wel zo ja, volgens mij is dat echt al van langere tijd. We zijn ook al zo oud, 15 jaar geleden is ineens helemaal niet zoveel meer. Toen was het gewoon 2005
Kun je uberhaupt tot 10 leuke forummers komen. Laten we daar eens mee beginnen.
Ik hou best van Indonesisch eten, maar tegen welke prijs? Jou in levende lijven aanschouwen? Ik pas.
Oh beter! Mijn opa heeft altijd een kroeg gehad een paar deuren verderop. Een deel van de straat is toen opgekocht om er appartementen van te maken, vond het zo zonde. Zo een leuk stukje Amsterdam en altijd zo gezellig in de zomer.
Ik.
En mijn 9 andere accounts
Heb jij vaak de neiging je met mensen die je niet kent te bemoeien? Bijv. mensen op straat of in de trein die in gesprek zijn en iets zeggen dat niet klopt en je ze daar dan op wilt wijzen, of mensen die zich iets afvragen waar jij het antwoord op weet, etc.
0 stemmers
Toen ik nog naar school pendelde kreeg ik soms ongevraagd ‘hulp’ met mijn huiswerk van meelezende treinpassagiers. Het openbaar vervoer is een broeihaard van bemoeizuchtige leerkrachten.
Ik had het iets beter moeten lezen, maar als ik mensen hoor praten over een bepaalde winkel die ze zoeken of de meest nabije toiletten (en ze blijven hannessen), of een product bij de supermarkt en een jonge vakkenvuller komt er niet uit, dan ben ik wel iemand die uit het niks zich gaat mengen in het gesprek. Al waren die mensen wel blij met de tip gratis naar het toilet bij de bijenkorf en wist die arme jongen waar je Seroendeng kon vinden.
Jaa altijd als ik mensen zie stuntelen bij het ov omdat ze bijna nooit met de trein gaan dan bemoei ik.
Na.v. dit
Mn ex en ik hebben echt keihard gelachen.
Hahaha bij 12:30 als ze weer voouit gaat terwijl ze achteruit moet
Ah, respect voor het doorzettingsvermogen!
Ik hoor andermans gesprekken vrijwel nooit, ben altijd veel te druk bezig met mezelf en ook te chaotisch om oplossingen te bedenken wanneer ik er niet om word gevraagd. Ik heb het één keer wel gedaan, toen ik bij de bushalte in mijn stad een Nederlands koppel zag staan dat al heel lang op de verkeerde bus stond te wachten om op de meest dure en omslachtige manier ooit op het vliegveld te komen. Toen heb ik ze benaderd in het Engels om niet creepy over te komen, maar ben ik uiteindelijk alsnog overgestapt op het Nederlands - ook om niet creepy over te komen, omdat ze onderling in het Nederlands spraken over mij en ik bang was dat ze me door zouden krijgen dat ik ze kon begrijpen. Ik cringe nog steeds heel erg als ik eraan denk, we raakten toen in een naar mijn gevoel oneindig gesprek, en uiteindelijk ben ik op een andere bus dan die ik nodig had gestapt omdat ik er een beetje paniekerig van werd. 0/10 doe het nooit meer.
Gebruik jij een pan nog als de anti-aanbaklag beschadigd is?
0 stemmers
Ik heb keramische pannen hierom