Stel je persoonlijke vraag #14

Ik vind de titel van dit filmpje wel vrij accurate lol.

Voor het empirische bewijs ook nog ff vervolgvraag.

• Ik vind 0-50% leuk en ben wit
  • Ik vind 0-50% leuk en ben niet wit
  • Ik vind meer dan 50% van deze liedjes leuk en ben wit
  • Ik vind meer dan 50% van deze liedjes leuk en ben niet wit

0 stemmers

Ik heb 3 glazen wijn op en ik kan alleen tot de conclusie komen dat het allemaal bangers zijn

Ik ken alleen Chicken Fried niet maar eentje staat niet gelijk aan 90%

8 likes

Oooh heerlijk dit! Echt precies de liedjes die de gemiddelde coverband ook speelt op alle leuke (tent)feesten die er weer aankomen :star_struck::star_struck:

@vitaminwater ohhh chicken fried is zooo leuk! Net in de auto nog op mee zitten blèren hahaha. Knee Deep (ook van the Zac Brown Band) is ook fantastisch. Maar je moet wel een beetje van country houden om het leuk te vinden denk ik.

1 like

Het meeste is gewoon zo nostalgisch.

Ik dacht op een gegeven moment van, oh had Panic! at the Disco ook wel verwacht. Gelijk daarna hoor, te vroeg geklaagd. :heart:

1 like

Er zijn dus mensen die dat barbie liedje oprecht leuk vinden…

Ik liep laatst langs een draaiorgel die dat liedje speelde, dat was echt het dieptepunt

5 likes

Bij welke elite hoor jij?

• Culturele elite
  • Financiële elite
  • Bestuurlijke elite
  • Ik hoor bij het volk

0 stemmers

Culturele elite.
Ik vrees dat er ook nog een kern van waarheid in zit…

Ik krijg aaaltijd dingen in de bonus die ik echt net vorige week heb gekocht en dan voelt het stom om weer opnieuw te kopen omdat ik het net nieuw heb

6 likes

We hebben een woooonboot, hij ligt aan de Amstel

2 likes

willen jullie ook shakira zijn?

• ja
  • nee

0 stemmers

vinden jullie ook dat mensen moeten gaan betalen voor grote koffers in de trein (die een plek innemen)

• ja
  • nee

0 stemmers

Nee ik vind gewoon dat mensen hun kutkoffers in het bagagerek, tussen, achter of onder de stoelen moeten zetten en anders gaan ze maar staan op het balkon of blijven ze voor mijn part op het station wonen. Opbokken. People sit first okay.

33 likes

ja hier ben ik het ook wel volledig mee eens, heb soms het idee dat mensen bewust zo’n tetrisformatie van hun bagage maken zodat er niemand kan zitten :angry:

Huilen

45 likes

en die man lachen maar😠

13 likes

Ja hate it man, mensen doen ook zo entitled als je dan vraagt of je daar mag zitten/ze hun koffer weg willen zetten waar het hoort. Zo’n kutboomer ging een x helemaal boos doen toen mijn vriend hem dat zeer beleefd vroeg en ging hij janken dat hij het niet kon tillen en dat mijn vriend het maar moest doen als hij wilde zitten maar dan moest hij hem ook weer pakken hoor als meneer de trein uitmoest!! Flikker op man, je kan hem gewoon achter je stoel zetten. Sorry haha de frustratie zit diep zoals je merkt.

2 likes

Serieus? Nooit The Hills gekeken? :scream:

1 like

live vanuit de trein

25 likes

Nee, want dan zou ik zelf ook moeten betalen :sweat_smile:

2 likes