Ik snap wel dat die mensen willen zitten zo lang andere mensen ook kunnen zitten vind ik het prima dat die koffer daar staat, als ze maar op staan zodra het druk wordt en andere mensen moeten staan door die koffer.
Janken
Ik denk dat ik conducteur ga worden. Eindelijk wraak voor al mijn treinergernissen.
Ooh ik schrok al
Ik snap niet dat mensen niet kunnen bedenken dat ze zo’n unit ook ff tussen een vierzits kunnen schuiven, waar die leuningen tegen elkaar zitten zeg maar. Die ruimte vgm ook juist voor koffers en dan hoef je niks te tillen.
Ik zou het alleen van @harold accepteren.
GVD Handige Harold waar bennie.
een ander klassiekertje is wel mensen die units van koffers in de bovenste rekken proberen te proberen terwijl dat vaak DUIDELIJK niet past maar goed *proberen kan geen kwaad *
Neee ik vind het al zo duur wanneer ik in NL moet reizen. Maar ik ben wel braaf, prop altijd mijn koffer voor me en dan awkward met de benen omhoog haha. Ik zit liever ongemakkelijk dan dat er naast me niemand kan zitten!
FF’ers worden t vergeven
Hide the pain Harold!!
Ik blame the meeejm (dat je niet uitspreekt op die manier maar idc).
Domino Day komt terug. Ga jij kijken?
- Nee
- Ja
- Weet nog niet
0 stemmers
Keek je dit eerder wel op tv?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Zou jij mee willen helpen met het opzetten van de steentjes?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vond het altijd wel spannend om te zien. Kijken of alle grote bouwwerken omvallen enz.
sowieso een bammetje wat stinkt naar smeerworst ofzo
kan ik nog steeds boos over worden
mus > 39084029489029 domino steentjes
Hij is wel als een echte legende vereeuwigd in het natuurhistorisch museum in Rotterdam! Maar goed liever levend inderdaad.
Ben jij een minimalist of een hoarder?
- Minimalist - ik heb alleen wat ik nodig heb
- Meer minimalist dan neutraal
- Neutraal
- Meer hoarder dan neutraal
- Hoarder all the way
0 stemmers
Met een grote uitzondering voor make-up
maximalist maar geen hoarder.
Hm er staat een bak met 10kg kattenvoer in de kelder, telt dat ook als noodrantsoen of bedoel je blikjes die tot 2095 houdbaar zijn?
Wat vinden jullie een normaal brutoloon voor iemand met een afgeronde hbo-opleiding, die al vier jaar parttime binnen dat bedrijf werkt en hier nu fulltime (40 uur) aan de slag gaat?
Ik weet dat een soortgelijke vraag laatst is gesteld maar in dit geval is er wel sprake van werkervaring.
- €1400-€1599
- €1600-€1799
- €1800-€1999
- €2000-€2199
- €2200-€2399
- €2400-€2599
- €2600+
0 stemmers
Vinden jullie dat je na vier jaar parttimer geweest te zijn en nu fulltime gaat werken, meer moet verdienen dan iemand die al ongeveer twee jaar fulltime bij dat bedrijf werkt? Enige verschillen zijn: minder verantwoordelijkheid en geen klantcontact.
- Ja
- Nee
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Ik ga binnenkort namelijk zelf in onderhandeling hierover en als ik zie wat mijn collega’s verdienen, verwacht ik geen vetpot. Maar deze collega’s werken er korter dan ik, wel fulltime maar toch. Wil namelijk even een goede inschatting maken wat normaal is voor ik dat gesprek in ga.