Echt onzin hahaha, je kiest zelf voor de kinderen. Als ze dan iedereen meer verlof geven prima, maar niet alleen voor kinderen? Is dat ook geen positieve discriminatie? Mijn ervaring door een aantal specifieke collega’s is dat men toch al voordeel heeft door kinderen icm werk. Als het kind hoest: ik kom niet werken want kind ziek; wie werkt zaterdag? sorry ik heb een kind ik kan niet. Maar dat zijn zeer persoonlijke frustraties haha
Overigens, Brunel vind ik ook echt geen goede werkgever haha. Draaien je op elk vlak een poot uit, waarom dan zo’n onderzoek? Gaan ze toch niks mee doen 

wij zaten dan vaak met de handen in het haar. Maar zij vond dat prima om altijd meteen te gaan, dan ben je m.i. verminderd collegiaal. Zij gebruikte de kinderen altijd als excuus om dingen niet te hoeven doen of haar zin door te drijven :). Dus daar heb ik geen empathie voor nee…
Kan me voorstellen dat het in andere sectoren lastiger is trouwens, maar ik moet nu ook al extra werk op me nemen door onkunde van kinderloze collega’s en dat vind ik irritanter haha
. Maar ik weet uit ervaring dat de wintersport (en elke vakantie) heel heilig is en de liefhebber alles aanpakt om een dagje eerder door de sneeuw te rollebollen