Stel je persoonlijke vraag #14

Hebben jullie een sticker voor jullie webcam?

  • Ja
  • Nee
  • Ik heb zo’n schuifje erop geplakt
  • Mijn laptopt heeft van zichzelf een schuifje

0 stemmers

Een sneeuwwitje pleister telt ook toch :nerd_face:

4 likes

Die telt dubbel! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Een pleister waarop staat “DON’T CRY!”, want dat was het enige plakkerige dat ik voorhanden had.

Maar m’n moeder zag dat eens en toen nam ze me apart om te vragen of het allemaal wel oké ging.

33 likes

Chipsvragen

  • Ribbel
  • Gewoon

0 stemmers

  • Lays
  • Croky

0 stemmers

  • Aardappel
  • Mais

0 stemmers

  • Paprika
  • Naturel

0 stemmers

1 like

Van elke dag wassen en conditioner (waar ik helemaal klaar mee was) zit ik nu op 2x per week. Donderdag en zondag. Heb mijn haar nu geverfd en de kapper zei zo weinig mogelijk wassen. Dus ging eerst naar om de dag en nu nog iets meer ertussen. 1x per week vind ik wel het ultieme doel, maar denk dat dat heel lastig wordt met mijn haar

1 like

Die is in Duitsland nog te koop.

Ieee ik krijg nu flashbacks naar salt n vinegar chips. Die hadden ook die kleur :nauseated_face:

1 like

Dat grijze druilerige weer vind ik gewoon zo lelijk. Visueel dan hè. Ik word onpasselijk van grijs. #biecht

2 likes

Qua hoeveelheid is het enorm verminderd (draag eigenlijk bijna nooit meer tampons want daarvoor is het te weinig) maar het duurt wel een paar dagen langer

1 like


:heart:

19 likes

Als ik de rest van mijn leven nog maar één ding zou mogen eten zou dit het zijn :two_hearts:

4 likes

Echt he :heart_eyes:

Ik vind het normaal helemaal niet zo erg maar ik moe(s)t een paar keer naar buiten vandaag en het is zo irritant om elke keer zo nattig te worden (ik vergeet m’n paraplu steeds).

1 like

Ik vind het geen leuke winkel, in de zin dat ze geen leuke/bijzondere items hebben. Wel koop ik er graag basics omdat ze van mooie kwaliteit zijn.

3 likes

Nog nooit van gehoord.

Neem jij wel eens een volle boodschappenkar mee naar huis om je boodschappen op te ruimen en de kar daarna weer terug te brengen?
Ik woon tegenover de supermarkt en vind dat super handig, mijn vriend vindt het altijd maar gek.

  • Ja, super handig
  • Nee
  • Ik vind dat asociaal oid

0 stemmers

Doe dit nu nooit meer (doe meestal ook niet genoeg boodschappen in een keer voor een kar) maar vroeger met m’n moeder wel. Vooral als er ook kratten bier/andere zware dingen bij waren

Ik doe het ook alleen als ik idd zware boodschappen heb of echt een volle kar, ik vind dat echt een uitkomst want geen gesjouw en geprop in een tas, maar als ik dan met die kar aan kom thuis staat mijn vriend alweer te zuchten. :joy:

2 likes

Een keer geprobeerd toen ik allemaal kratten bier moest halen voor een feestje maar er zat iets op het karretje waardoor het blokkeerde als je verder dan 250m van de supermarkt was. Stond ik daar midden op een plein met een kar die geen kant meer op wilde gevuld met veel meer boodschappen dan ik kon dragen. Doe ik dus nooit meer haha.

13 likes