Stel je persoonlijke vraag #14

Ja misschien dat m’n ouders meer hadden gegeten vandaag idd! maar ik had alleen een croissantje en vanmiddag een boterham met kaas :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou persoonlijk wel meer groenten eten, maar ik kan dan ook een kilo groenten per dag op haha. Als je zo weinig op hebt vandaag zou ik idd nog wat missen!

Ik vind het afhankelijk van zoooveel andere dingen! Ik eet zelf nooit dezelfde kwantiteit tijdens het avondeten, het hangt heel erg af van of ik gesnackt heb en wat ik tussen de middag heb gegeten enzo dus ik vind er eigenlijk niks van, haha. Ik vind het in elk geval niet choquerend ofzo!

2 likes

Het is niet aan mij om hierop te reageren. Ieder eet wat hij kan eten. Het is natuurlijk wel jammer dat je daarna nog trek had. Dat is zo’n vervelend gevoel na een maaltijd

Hoe laat gaan jullie bellen waar je bestelde eten blijft?

Ik bel bij … te laat.

  • 10 minuten
  • 15 minuten
  • 20 minuten
  • 25 minuten
  • 30 minuten

0 stemmers

30 min en dan nog stel ik het het liefste uit want vind het heel kut

15 likes

Hahaha ja dat heb ik nu ook! Ze zijn dus 30 minuten te laat, maar denk steeds ’ ja over 5 minuten zijn ze er vast wel.’ Hahh om dat 5 minuten later weer te denken. :sweat_smile:

Ja ik heb ook heel vaak dat ik geïrriteerd bel want hallo ben hangry en dan wordt er net aangebeld en is het zo “oh ja, sorry ja het is er al oke doei”

2 likes

Hahah ja maar goed dat ik nu niet gebeld heb, want het is zojuist bezorgd :grin:

1 like

Ik heb sushi besteld. Dus opzich is het dan sowieso lauw/kamertemperatuur. Maar was gelukkig nog lekker! Kan mij voorstellen met iets van friet, dat het dan inderdaad minder is.

1 like

Hangt er wel vanaf hoe het restaurant werkt! Kan ook lang duren omdat de keuken druk is en het lang duurt voordat ze het maken en dat het daarna wel direct meegaat met de bezorger. Waar ik werk werken we met Deliveroo en wij zien dan wanneer de bezorger er is en zorgen dat het dan precies klaar is, soms duurt het een half uur voor er iemand is maar dan wachten we dus ook met het maken van de bestelling tot ze er bijna zijn. Kan natuurlijk ook wel gewoon dat het ergens een half uur koud staat te worden eerst maar hoeft dus niet (:

3 likes

Heb jij een vaatwasser?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoe vaak per week staat ‘ie aan?

  • Iedere dag
  • Om de dag
  • 2 keer per week
  • 1 keer per week
  • Minder vaak dan eens per week

0 stemmers

Doe jij pannen in de vaatwasser?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Welke blokjes gebruik je in je vaatwasser?

  • A-merk (Sun, Calgon, etc)
  • Huismerk (ah, Lidl, jumbo etc.)
  • Zelfgemaakt schoonmaakmiddel
  • Steeds verschillend
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Die van Lidl komen als beste uit de test volgens mij

1 like

Ik zag dat er weer een terugroepactie van kaas was en ik ben eigenlijk wel benieuwd; heb jij wel eens een melding van een voedselproduct gemaakt bij een supermarkt(keten)?

  • Nee
  • Ja, omdat er iets inzat wat er niet inhoorde (glas, plastic etc)
  • Ja, omdat ik er ziek van ben geworden
  • Ja, omdat het al bedorven was voordat ik het at of dronk al bedorven was
  • Anders namelijk

0 stemmers

Dun, maar vooral; weinig. Ik had paar jaar terug veel meer haar :frowning: Heb mazzel dat er een krul in zit, anders was het echt een zielig bosje.

2 likes

Ik had heel lang echt een heel zielig en dun bosje.
Tot ik stopte met de pil :+1:t3:

Ja, heb er ook pigment vlekken aan overgehouden!

Mijn haar zelf is vrij dun maar ik heb wel behoorlijk veel haar. Op zich fijn maar ook wel irritant want een staart gaat snel pijn doen omdat het te zwaar is

2 likes

Bij zoiets vind ik het altijd uitmaken hoe ver weg dat rek is. :’) Dichtbij en je zet een stap uit de rij; prima. Echt meters lopen, ja raar dan ben je uit de rij.
In de supermarkt vind ik het trouwens nooit raar als mensen even de rij verlaten om nog iets te halen. Waarom is het dan in een kledingzaak wel raar. Die spullen op de band reserveren wel je plek, maar eigenlijk zou het daar niet aan moeten liggen qua asociaalheid.

8 likes

Zo’n viltje voor onder stoelpoten en dergelijke :thinking: