Stel je persoonlijke vraag #14

Eén keer maar dat was omdat ik opeens ook uitslag onder mijn voeten en op mijn handen kreeg. Dat leek me geen griepverschijnsel maar wilde toch even checken. Volgens de huisarts geen reden tot zorgen. Ik leef nog :woman_shrugging:t4:

Ja eenmalig, maar in de veronderstelling dat het wat anders was dan griep.

Eenmalig, mijn bijbaantje wilde dat ik bij de dokter langs ging zodat hij me kon vertellen dat ik ziek was. En dan nog met je koortshoofd gaan ook terwijl je weet dat ze toch geen briefjes voor werk schrijven.

1 like

De huisarts is jaren geleden wel een paar keer aan huis geweest omdat ik 3 weken lang heftige griep had.

Vorige week nog. Vond het na 2 weken thuis zitten toch wel erg lang duren. Uiteindelijk niks aan de hand, ‘gewoon’ de griep

Ja toen ik net uit een gebied kwam met knokkel koorts en de GGD aanraadde om langs te gaan

Bleek uiteindelijk gewoon iets van m’n pa gekregen te hebben toen hij me kwam ophalen van Schiphol lol

Ohhja ik heb nee gestemd want ik heb nooit griep gehad. Maar wel dengue. Toen zelfs direct naar de eerste hulp hahah toen zei de zuster: lady I think you have the dengue.

Maand later ben ik weer op dezelfde eerste hulp beland, dit keer met een dubbele bijholteontsteking waar ik mega erge koorts bij had. Dus ja eigenlijk wel, twee keer.

THE dengue ook haha

2 likes

ja :joy:

1 like

Hoeveel zin heb jij nu al in het songfestival?

• Ik kan echt niet wachten!
  • Kijk er wel beetje naar uit
  • Songfestival :face_vomiting:
  • Boeit me niet eigenlijk

0 stemmers

Ja wel vaker, maar enkel voor het ziektevoorschrift.

Preston palace

• Ken ik niet
  • Jaaaa leuk
  • Neeee vreselijk

0 stemmers

ALLEEEEN ALS JE ER GEWEEST BENT:

ik geef het een

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Als je er nog nooit geweest bent:

Ik denk dat ik het een

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Zou geven

Ik ken het alleen van de reclames op SBS

2 likes

Dit is echt een tokkie walhalla. Vreselijk

6 likes

Ohhh ik ben hier eens geweest maar nooit meer

1 like

Klinkt als iets wat ik gevoelsmatig vreselijk zou moeten vinden maar stiekem fantastisch vind. Net als Center Parks.:sweat_smile:

8 likes

Ik ben er met mijn ex geweest toen ik 18 was en toen was het echt wel leuk, onbeperkt eten en drinken, allemaal spelletjes die je kon doen en het zwembad was ook leuk.

Haha check beide polls hierboven, we’re on the same page girlll @Luzarl :joy:

Hahahaha jeeej ik ben niet bang

Ik vond de kermis wel grappig :woman_shrugging:t3: