Eén keer maar dat was omdat ik opeens ook uitslag onder mijn voeten en op mijn handen kreeg. Dat leek me geen griepverschijnsel maar wilde toch even checken. Volgens de huisarts geen reden tot zorgen. Ik leef nog
Ja eenmalig, maar in de veronderstelling dat het wat anders was dan griep.
Eenmalig, mijn bijbaantje wilde dat ik bij de dokter langs ging zodat hij me kon vertellen dat ik ziek was. En dan nog met je koortshoofd gaan ook terwijl je weet dat ze toch geen briefjes voor werk schrijven.
De huisarts is jaren geleden wel een paar keer aan huis geweest omdat ik 3 weken lang heftige griep had.
Vorige week nog. Vond het na 2 weken thuis zitten toch wel erg lang duren. Uiteindelijk niks aan de hand, ‘gewoon’ de griep
Ja toen ik net uit een gebied kwam met knokkel koorts en de GGD aanraadde om langs te gaan
Bleek uiteindelijk gewoon iets van m’n pa gekregen te hebben toen hij me kwam ophalen van Schiphol lol
Ohhja ik heb nee gestemd want ik heb nooit griep gehad. Maar wel dengue. Toen zelfs direct naar de eerste hulp hahah toen zei de zuster: lady I think you have the dengue.
Maand later ben ik weer op dezelfde eerste hulp beland, dit keer met een dubbele bijholteontsteking waar ik mega erge koorts bij had. Dus ja eigenlijk wel, twee keer.
THE dengue ook haha
ja
Hoeveel zin heb jij nu al in het songfestival?
- Ik kan echt niet wachten!
- Kijk er wel beetje naar uit
- Songfestival
- Boeit me niet eigenlijk
0 stemmers
Ja wel vaker, maar enkel voor het ziektevoorschrift.
Preston palace
- Ken ik niet
- Jaaaa leuk
- Neeee vreselijk
0 stemmers
ALLEEEEN ALS JE ER GEWEEST BENT:
ik geef het een
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Als je er nog nooit geweest bent:
Ik denk dat ik het een
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Zou geven
Ik ken het alleen van de reclames op SBS
Dit is echt een tokkie walhalla. Vreselijk
Ohhh ik ben hier eens geweest maar nooit meer
Klinkt als iets wat ik gevoelsmatig vreselijk zou moeten vinden maar stiekem fantastisch vind. Net als Center Parks.
Ik ben er met mijn ex geweest toen ik 18 was en toen was het echt wel leuk, onbeperkt eten en drinken, allemaal spelletjes die je kon doen en het zwembad was ook leuk.
Hahahaha jeeej ik ben niet bang
Ik vond de kermis wel grappig