Zo ging het wel ja haha, alleen is mijn moeder geen asian.
Of tegen zijn wil aan het werk in de pizzeria? De inkomsten in de pizzawereld zijn nog ongelijk verdeeld? Mis wel een rond stukje though…
Ze krijgen 2 miljoen dollar each voor 1x een interview
Ben jij ooit bedot door een werkgever?
- Ja
- Nee
- Wat is bedotten?
0 stemmers
Zouden jullie in een restaurant, waar de chefkok een rat is, willen eten?
- Ja
- Nee ieuw
- Alleen in Parijs
0 stemmers
Welke films die genomineerd zijn voor de beste films bij de oscars heb je gezien?
-
- Ford v Ferrari
-
- The Irishman
-
- Jojo Rabbit
-
- Joker
-
- Little Women
-
- Marriage Story
-
- 1917
-
- Once upon a time… in Hollywood
-
- Parasite
0 stemmers
Haha ja, ik was gisteren bij een vriendin in haar nieuwe huisje en was zo jaloers op de schuinen dakramen in haar slaapkamer, dat ik mezelf al bijna uitgenodigd had om de storm in haar bed te overleven alleen woont ze twee uur van mn werk vandaan dus niet echt praktisch. Maar dat gevoel is zo lekker
Mis de optie geen films uit dit rijtje…
Ik roep echt al jaren dat ratatouille de smerigste film ooit is en dat kinderen niet blootgesteld moeten worden aan dat soort zaken in de media. Ze horen niet te leren dat het oké is om ongedierte in de keuken zijn gang te laten gaan. Belachelijk.
Maar hij wast zijn handen voor hij gaat koken Dat doen de meeste mensen niet
Geen zeep in de wereld die de pest weg wast.
Kun je niet ff met m’n huisbaas spreken? Die vindt het geen probleem
Al zes jaar niet geweest (kon niet meer met mijn ouders mee en als student geen geld voor), maar wss kan ik dit jaar genoeg sparen om volgend jaar zelf te kunnen en ik heb er nu al ZO VEEL zin in
Aaahh zo zielig
Oh nu begrijp ik pas dat het over een Disney film gaat. Vond het al zo’n rare vraag Love je boosheid haha.
Ja hallo, wat verwachtte je dan van mij?
Ik heb nog nooit griep gehad
Wedden dat ik volgende week doodziek ben
Oh wat fijn! Ook als kind niet?
Ja want ik werd maar niet beter, toen bleek ik een dubbele longontsteking te hebben
Als je een datumprikker maakt voor een grote groep mensen, waarvan de kans groot is dat niet iedereen aanwezig kan gaan zijn (dus bijvoorbeeld een uitje voor 20 collega’s, dan is de kans sowieso klein dat je een datum vindt dat iedereen kan en dan is de datumprikker meer bedoeld om een dag te vinden dat de meeste kunnen). Dus niet een dp voor 5 vrienden ofzo snap je.
- Ik stel dan alleen dagen voor dat ik ook aanwezig kan zijn
- Ik stel ook dagen voor waarop ik niet aanwezig kan zijn
0 stemmers