Ja die optie mis ik ook haha
Neee, spinnen zijn doodeng Ze worden ook elk jaar groter
Ik ben ook zo doodsbang voor wespen. Een van de redenen dat ik zomer eigenlijk niet superleuk vond, maar de laatste jaren valt het wel mee met de hoeveelheid wespen
Ja het verpest voor mij in de zomer echt het buiten zitten in de tuin/op een terras met eten of drinken. Ik zit gewoon echt niet meer op mân gemak dan, ben alleen maar met die beesten bezig
Wat is contact? Contactloos pinnen? Of bedoelde je contant?
Met mân fitbit!
99% via pin, en dan als het kan contactloos
Als ik mn pas weer eens vergeten ben met telefoon.
Apple watch
De angst om je kind te verliezen. Raar dat die er ook niet bij staat want volgens mij is dat de grootste angst van de meeste ouders.
Contactloos en met pin betalen vind ik hetzelfde. Meer gewoon betaal je cash ja/nee
Nee, maar ook heel veel wel toch? Ik denk dat er meer mensen zijn die ouder zijn dan mensen met straatvrees bijvoorbeeld.
Misschien in het Zwanger en Kinderengedeelte, maar hier niet lijkt me
Heb je een kind
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kijk iâm a killer. En daar vergeeft een moeder de moordenaar(es??..) van haar zoon heel makkelijk.
Zou jij iemand die een dierbare van jou vermoord makkelijk vergeven. (Geen ongeluk of zelfbescherming maar een moord waar over na is gedacht)
- Ja ik ben vergevingsgezind
- Misschien ( welke reden dan ook)
- Ik zou iemand nooit zoiets kunnen vergeven.
- Anders.
0 stemmers
Toch staat het niet in de top 10. Misschien is het een angst die niet echt je leven overneemt? Geen idee
Ik ken een vrouw waarvan haar man is vermoord en zij heeft die moordenaar ook vergeven eigenlijk vooral met als reden âhet had zo moeten gaanâŠâ. Beetje lastig te verwoorden. Ze bekijkt het iig spiritueel.
Ik heb zelfs een keer een verhaal gelezen gehoord waarvan de moeder de moordenaar van haar zoon later in huis nam. Want âhij was ook slachtofferâ.
We komen ook wel eens buiten onze âZwanger en Kindâ-bubbel.
Ja, ik impliceer toch ook niet dat dat niet gebeurt? Je ziet me nergens zeggen dat die leden alléén daar posten. Alleen dat op de algemene categorie het meerendeel van de leden geen kinderen heeft, dus dat het niet heel gek is dat de angst om je kind te verliezen niet word genoemd in het lijstje.
Ah ik had t niet begrepen dat het een officiele top 10 is
Stel mijn vader was the iceman (die brute seriemoordenaar) en hij werd vermoord dan zou ik denk ik wel dat zijn moordenaar kunnen vergeven. Maarja dat ligt dus eeenorm aan de situatie.
Dat is ook wel waar. Denk niet dat de de angst die ik noemde je leven zo beheerst dat het gevolgen heeft inderdaad, voor de meeste mensen in ieder geval.
@vitaminwater Maar het ging ook om de top 10 angsten in het algemeen en niet zo zeer op het forum toch? Oh sorry already said.