Stel je persoonlijke vraag #14

Ik vond het als caissière in de supermarkt zo irritant als mensen dat deden. Had ik alle boodschappen gescand en waren ze nog niet terug en zat ik daar heel awkward te wachten. En dan stonden die klanten erachter mij boos aan te kijken

14 likes

Oké eerste poll van mijn kant dus ik hoop dat het werkt! :sweat_smile:

Stel dat twee vriendinnen van je zonder jou afspreken en dat vervolgens op Social media posten, vind je dat vervelend?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet vervelend als in hoe durven ze, wel vervelend als in waarom vragen ze mij ook niet.

3 likes

Maar spreek jij dan nooit met iemand af zonder een derde persoon te vragen? Als je vriendinnen hebt die elkaar ook kennen. Tenzij je bedoelt: ik doe dat zelf ook wel eens maar toch vind ik het stom als anderen het doen :stuck_out_tongue:

1 like

Jawel, daarom vind ik het ook irritant dat ik dat vervelend vind haha.

1 like

Ik trek me dat soort dingen altijd heel erg aan en was benieuwd hoe andere mensen er over denken. We wonen alle drie in de zelfde stad en er was geen ‘reden’ om mij niet mee te vragen, anders dan dat ze gewoon even met z’n tweeën wilden zijn (beetje stom verwoord haha). Maar dat is hun goed recht en de volgende keer word ik vast wel weer mee gevraagd. Al had ik ergens wel het idee dat degene die het op insta zette, wel zou willen dat ik het ook zou zien ofzo.

Eigenlijk…panpizza.

1 like

Je hebt helemaal gelijk, ga ik doen. Dankjewel!

1 like

Wie wint vanavond de Popprijs?

  • Duncan Laurence
  • De Staat
  • Snelle
  • Altin Gün
  • Krezip

0 stemmers

lijstje van:

Lief van je dankjewel!! :blush:

Je hebt helemaal gelijk hoor! Vandaar ook de vraag hier, om even voor mezelf te checken dat het gewoon normaal is en ik het niet op mezelf moet betrekken.

Sorry dubbelpost, maar zag je reactie te laat :open_mouth:

Heb jij kuiltjes in je wangen als je lacht?

  • Ja, long dimples
  • Ja, indian dimples
  • Ja, mouth corner dimples die lager zitten
  • Ja, mouth corner dimples die hoger zitten
  • Ja, maar anders
  • Nee

0 stemmers

Maar alleen aan 1 kant :frowning_face:

4 likes

Ik heb zo’n indian dimple en die zit ook maar aan één kant :woman_shrugging:t2:

1 like

" Give off cute, soft, and also mature, sexy image at once"
Nee ik lijk gewoon stokoud met mn long dimples. Mijn hoofd is echt niet okay, het is of resting bitch face, of baby face, of oma. Er is no in between

2 likes

Jaaahaaa dit is serieus mijn hobby! Ik heb laatst de kast van een kennis in elkaar gezet en ik bied me altijd aan bij mensen om me heen haha. Lekker helemaal zen knutselen

1 like

Ja heb ik ook!

1 like

Ah zo leuk! Ik heb nog nooit een ander ermee gezien

Al was hij vroeger wel duidelijker

1 like

Ik heb binnenkort 4 pax kasten van een meter breed bij 230 hoog in elkaar te zetten met lades etc. Kan best wel wat hulp gebruiken :rofl:

1 like