Stel je persoonlijke vraag #14

Bij ons is het “eerlijk” omdat het haast zijn hobby is en hij niets liever doet. Het is dus niet echt een load ofzo. Anders zou ik meer verantwoordelijkheden op me nemen. Dit gesprek hebben we wekelijks omdat ik me vaak bezwaard voel maar hij zweert dat dit ideaal is. Oké, prima

Hij wil bijv. boodschappen voor ouderen doen omdat hij het leuk vindt en wil geen vaatwasser omdat hij zo van afwassen en afdrogen geniet :woman_facepalming:

7 likes

Ik moest echt grinniken toen ik dat las van als hij naar maag of maagklep ruikt :rofl::rofl:
Ik denk bij uit je mond stinken trouwens aan een niet te plaatsen geur. Knoflook kan ik prima hebben, misschien niet lekker maar tja.
Ik was tijdje geleden wel lang zonder drankje/eten geweest en geen kauwgum en toen dacht ik echt nohh hoop dat ik niet uit mijn giegeltje ruik. Kon het zelf niet beoordelen.

Nog erger dan de geur des doods: amandelsteentjes?

2 likes

Nee was voor 12+ jaar!

Bij mij is het prima verdeeld! We hebben alles 50/50 verdeeld in het huishouden. Regeldingen hebben we ook verdeeld (al is dat meer onbewust, maar werkt heel goed). En we hoeven aan elkaar niks te vragen om te doen in principe.

2 likes

trauma dit, ik was 11.

1 like

Ik heb 2 chinchilla’s :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Dat is een hele sterke geur. Een beetje zoals kots maar dan minder zuur en warmer.

Zou jij afknappen als je een eerste date hebt en hij/zij draagt een fleecevest op de 1e date? Mijn oud huisgenoot wilde een keer z’n lelijke fleecevest aanlaten toen hij later op de avond een eerste date had. Heb hem nog kunnen tegenhouden.

• Ja een fleecevest op een 1e date kan echtniet
  • Ik denk dat ik zou afknappen
  • Ik denk dat ik niet zou afknappen
  • Ligt aan wat voor soort fleecevest
  • Nee hoor

0 stemmers

1 like

Ik ben gezond en hou me hier niet meer mee bezig

10 likes

En dan? Ooit komt dat vest tijdens de relatie tevoorschijn :sweat_smile:

Ja een stofzuiger zonder zak en die was echt super kut

1 like

Keertje te heet wassen, per ongeluk kwijt geraakt. Opties genoeg.

2 likes

Maar je hebt hem dan niet om zijn vest gedumpt :sweat_smile:

Ikzou het wel een afknapper vinden… Maar als er echt een knappe kop op zit en hij een leuk karakter heeft dan werk ik dat vest wel weg.

6 likes

Ja precies, maar meestal hoort er toch een bepaald type bij.

Ik ken trouwen buiten mijn oma echt niemand die een fleecevest bezit :sweat_smile:

2 likes

Ohhh hoe is dat? Waar heb jij ze staan? Op lange termijn wil ik er ook twee maar ik wil me eerst goed inlezen

Hij was ook echt een nerd die huisgenoot. Kon er wel supergoed mee. Hij werkte als programmeur en als die vrij was (hij had heel veel vrije tijd) zat hij altijd achter de computer codes uit te typen. Toen hij met dat vest wilde weggaan waar die al de halve dag in rondhing te paffen in z’n kamer dacht ik echt neee, dat kan je dat meisje niet aandoen. Alsof het je echt geen ene malle moer kan schelen. Je wil je toch wel een beetje van een goede kant laten zien? Z’n kledingkast was ook vreselijk. Uiteindelijk werd het een spijkerbroek met een t shirt en een soort colbertje. Hele verbetering al.

Dat maakt niet uit toch? Ik zit thuis ook in lelijke kleding (9/10 een fleece vest met capuchon over mijn kop edit:@sjern ik dus :rofl: dat vest heb ik 9 jaar en mijn ex werd er ook gek van. Als ik een dagelijkse selfie stuurde (hadden langeafstandsrelatie) stond dat ding er bijna altijd op :sweat_smile: ), maar ik hoef echt niet in café iemand voor het eerst te ontmoeten die zijn fleece vest draagt.
Ligt dus aan de activiteit, als we gaan wandelen in -5°c heb ik geen mening over een fleece vest. Lekker warm juist.
Edit: heb trouwens pas nog gekeken naar een nieuw fleece vest voor thuis, maar een goed merk vest kost al gauw €70. Was me iets te gortig voor zo’n lelijk ding wat ik niet echt nodig heb).

1 like

Ligt eraan wat voor date het is. Als het gewoon echt iets casuals is als alleen koffie drinken oid dan kan je best een fleece aan denk ik.
Ik heb wel zoiets in m’n hoofd (misschien bestaan er nog veel lelijkere fleece truien/vesten). Ik vind dit eigenlijk echt iets voor skiën ofzo, maar vooruit.

1 like