Ik wil graag die rare airwrap ofzo maar ja … ain’t gonna happen hahaha
Eens en nooit weer; ondanks geregeld schoonmaken/filter uitspoelen/onderhoud volgens handleiding zat er na een half jaar toch steeds vaker dikke schimmel in de opvangbak ik zal vast iets verkeerd hebben gedaan maar ik ben weer overgestapt naar een stofzuiger met zak.
Het ligt eraan naar wat hij ruikt… als hij naar knoflook ruikt zal ik dan benoemen van ew heb je knoflook op ik ruik het. Hetzelfde als hij naar ander eten of drinken (vis; bier; zuivel zijn allemaal dingen die ik heel sterk ruik) ruikt zou ik het niet erg vinden maar misschien na een paar dates wel zeggen dat ik dat geen lekkere geur vind?
Als hij naar rotte tanden of tandplak ruikt zou ik afknappen.
als hij ruikt naar maag of maagklep misschien ook. Ik weet niet wat daaraan te doen is…
Nee, ik mocht niet naar Titanic want die was 9 jaar en ouder
Ik vind het heel sexy als iemand een beetje naar bier ruikt
Overblijfsel van mn 15e
Nee hoor, ik bedenk toch zelf wat er in het huis moet gebeuren qua huishouden? Ik doe het niet omdat hij het vraagt ofzo. We hebben gewoon beide onze taken.
Zijn er vast wel maar die optie staat er niet tussen dus als mensen dan moeten kiezen zal het er toch wat gechargeerder uitkomen waarschijnlijk en kiezen ze maar 1.
Haha ja! En parodontitis ruikt als het goorste wat je ooit zal ruiken zo ongeveer. Mondhygiëne heeft echt veel te maken met mondgeur
Bij ons is het “eerlijk” omdat het haast zijn hobby is en hij niets liever doet. Het is dus niet echt een load ofzo. Anders zou ik meer verantwoordelijkheden op me nemen. Dit gesprek hebben we wekelijks omdat ik me vaak bezwaard voel maar hij zweert dat dit ideaal is. Oké, prima
Hij wil bijv. boodschappen voor ouderen doen omdat hij het leuk vindt en wil geen vaatwasser omdat hij zo van afwassen en afdrogen geniet
Ik moest echt grinniken toen ik dat las van als hij naar maag of maagklep ruikt
Ik denk bij uit je mond stinken trouwens aan een niet te plaatsen geur. Knoflook kan ik prima hebben, misschien niet lekker maar tja.
Ik was tijdje geleden wel lang zonder drankje/eten geweest en geen kauwgum en toen dacht ik echt nohh hoop dat ik niet uit mijn giegeltje ruik. Kon het zelf niet beoordelen.
Nog erger dan de geur des doods: amandelsteentjes?
Nee was voor 12+ jaar!
Bij mij is het prima verdeeld! We hebben alles 50/50 verdeeld in het huishouden. Regeldingen hebben we ook verdeeld (al is dat meer onbewust, maar werkt heel goed). En we hoeven aan elkaar niks te vragen om te doen in principe.
trauma dit, ik was 11.
Ik heb 2 chinchilla’s
Dat is een hele sterke geur. Een beetje zoals kots maar dan minder zuur en warmer.
Zou jij afknappen als je een eerste date hebt en hij/zij draagt een fleecevest op de 1e date? Mijn oud huisgenoot wilde een keer z’n lelijke fleecevest aanlaten toen hij later op de avond een eerste date had. Heb hem nog kunnen tegenhouden.
- Ja een fleecevest op een 1e date kan echtniet
- Ik denk dat ik zou afknappen
- Ik denk dat ik niet zou afknappen
- Ligt aan wat voor soort fleecevest
- Nee hoor
0 stemmers
Ik ben gezond en hou me hier niet meer mee bezig
En dan? Ooit komt dat vest tijdens de relatie tevoorschijn
Ja een stofzuiger zonder zak en die was echt super kut