Stel je persoonlijke vraag #14

Hahaha fuck die baby verschoon discussie was echt heel erg viva

24 likes

Ja omdat het tering lang duurde en wij pauze hadden van werk, weer terug moesten en het nog lang niet ophadden

Bij Happy Italy krijg je het bijna uit vanzelfsprekendheid

Verder zou ik het niet zo snel meenemen en meestal eet ik alles eigenlijk wel op want ik ben een vreetzak

1 like

Hahah ja ik wil niet veel zeggen @seatleona maar je krikt het vivagehalte wel op hier :joy: de strijk-en-schoonmoeder discussie was ook errrug viva (wel leuk hoor, discussiƫren we eens over wat anders)

11 likes

Kan ik me wat bij voorstellen :sweat_smile: mijn vader zou sowieso in slaap zijn gevallen. Dat jullie al zo jong naar die film mochten btw! Ik ken niemand die die film in de bios heeft gezien toen al haha

Vroeger mocht je echt naar elke film al was je 3, als je ouders maar bij je waren. Tot mijn grote spijt, want heb dagenlang niet kunnen slapen na ā€˜The X-Files: the movie’. Was volgens mij toen 9.

2 likes

Oh nooit geweten, best bizar eigenlijk. Volgens mij was m’n zus ook zo oud( met Titanic) en ze ging hysterisch janken dat ze niet mocht. Dat vond ik dan weer heel leuk.:ghost: @Barbie het lijkt me ook best awkward voor je vader geweest. Zit je daar die stomende seksscĆØne te bekijken met je 9 jarige dochter en vriendinnetje. :laughing:

2 likes

Ik was net slechte date verhalen aan het uitwisselen met vriendinnen en we hadden verschillende meningen over de volgende:

Een vriendin van mij was op 1e Tinder date met een jongen waar ze een behoorlijke klik mee had, veel gemeenschappelijke interesses, leuk en makkelijk gesprek, ze vond hem aantrekkelijk. Maar: hij stonk uit z’n mond, dat rook ze al een beetje tijdens het gesprek, maar al helemaal tijdens het zoenen. Ze is daarom nooit meer op 2e date met hem geweest.

Als een date uit z’n mond stinkt, is het dan direct einde reis voor jou?

• Ja, stinky breath is een dealbreaker
  • Waarschijnlijk wel, of hij moet echt suuuuuper leuk zijn
  • Ik zou het nog wel 1 kans geven, maar niet bespreken
  • Ik zou het bespreken en door daten
  • Ik heb daar überhaupt geen problemen mee
  • Anders

0 stemmers

Ik vond dus dat ze hem nog wel een kans had kunnen geven, want misschien was het wel door keelontsteking/honger whatever, maar al m’n vriendinnen zouden er gelijk klaar mee zijn.

Ik vervang m eigenlijk pas als ie niet meer goed zuigt. Verder wordt niet echt bijgehouden hier hoe vaak zo’n zak erin zit (studentenhuis), dus zou echt niet weten ook.

4 likes

Hahah nee beide niet, het viel me gewoon op en vond het grappig!

1 like

Heb jij een huisdier, zo ja een:

• Hond
  • Kat
  • Vis
  • Hamster
  • Cavia
  • Muis
  • Rat
  • Konijn
  • Reptiel
  • Spin
  • Insecten
  • Vogel
  • Wandelende tak
  • Je bent mijn huisdier vergeten!!
  • Ik wil stemmen maar wil geen dier in huis

0 stemmers

1 like

Ik wil graag de fƶhn, maar hallo wat is dat voor prijs???

Oja en die draadloze stofzuiger ook als ik geld teveel zou hebben

2 likes

Is er dan niemand waar de mental load eerlijk verdeeld is? Bij ons thuis doe ik het meeste huishouden omdat mijn partner lichamelijk beperkt is, maar hij onthoud alles wat er qua regelen en shit moet gebeuren en doet wat hij kan in het huishouden. Ik vind het best een goede verdeling!

3 likes

Ik wil graag die rare airwrap ofzo maar ja … ain’t gonna happen hahaha

4 likes

Eens en nooit weer; ondanks geregeld schoonmaken/filter uitspoelen/onderhoud volgens handleiding zat er na een half jaar toch steeds vaker dikke schimmel in de opvangbak :nauseated_face: ik zal vast iets verkeerd hebben gedaan maar ik ben weer overgestapt naar een stofzuiger met zak.

1 like

Het ligt eraan naar wat hij ruikt… als hij naar knoflook ruikt zal ik dan benoemen van ew heb je knoflook op ik ruik het. Hetzelfde als hij naar ander eten of drinken (vis; bier; zuivel zijn allemaal dingen die ik heel sterk ruik) ruikt zou ik het niet erg vinden maar misschien na een paar dates wel zeggen dat ik dat geen lekkere geur vind?
Als hij naar rotte tanden of tandplak ruikt zou ik afknappen.
als hij ruikt naar maag of maagklep misschien ook. Ik weet niet wat daaraan te doen is…

2 likes

Nee, ik mocht niet naar Titanic want die was 9 jaar en ouder :sob:

Ik vind het heel sexy als iemand een beetje naar bier ruikt
Overblijfsel van mn 15e

4 likes

Nee hoor, ik bedenk toch zelf wat er in het huis moet gebeuren qua huishouden? Ik doe het niet omdat hij het vraagt ofzo. We hebben gewoon beide onze taken.

Zijn er vast wel maar die optie staat er niet tussen dus als mensen dan moeten kiezen zal het er toch wat gechargeerder uitkomen waarschijnlijk en kiezen ze maar 1.

1 like

Haha ja! En parodontitis ruikt als het goorste wat je ooit zal ruiken zo ongeveer. Mondhygiƫne heeft echt veel te maken met mondgeur

2 likes