Stel je persoonlijke vraag #14

Ja mag geen optie vergeten! :imp:

2 likes

Geen optie vergeten, is niet hetzelfde als drie keer dezelfde optie Jumpsuit :stuck_out_tongue: Dus luister niet naar haar @kali!

5 likes

Nooit gedaan :nerd_face:, miss wel nagenoeg hetzelfde :laughing:

Vind jij dat een 35+ jarige man eerder wegkomt met het dragen van een pet (bijv. zo’n NYC pet) of sneakers zoals Nike

• Eerder een pet zoals NYC
  • Eerder sneakers als Nike/Adidas
  • Beide kan gewoon echt NIET

0 stemmers

Deze memo hoef ik ook nooit.

2 likes

Het ligt er een beetje aan of het héél vies is. Ik heb weleens bleekselderij uit een salade gevist (wist niet dat het erin zat) omdat ik dat écht niet te eten vind. Meestal kan ik kleine dingen wel bij een vriendin op haar bord dumpen, dan eet ik het niet op maar wordt het ook niet weggegooid.

Meestal wissel ik dan met mijn man zodat ik wel lekker eten krijg #blessed

4 likes

Tenzij ik het echt niet wegkrijg eet ik in principe gewoon mijn eten op, ook als het niet geweldig is. Of ik wissel wat uit met de mensen waarmee ik ben als het een kwestie van persoonlijke smaak is. Ik heb alleen een keer in een soort tapas-achtige setting iets niet opgegeten. Dat was in rondes verschillende gerechtjes bestellen, en echt een flinke hoeveelheid eten. Eén van die dingen was heel vettig en vond ik daardoor echt niet lekker, dus dat heb ik toen deels laten staan.

1 like

Als familielid van een Marcel kan ik bevestigen dat dit klopt. Ook de fleecevesten.

3 likes

Dit zijn Rob Geus schoenen, man, man, man wat ernstig.

8 likes

Ik heb gordijnen besteld bij een zaak en de levertijd duurde super lang en had 3 keer vertraging. Nu kom ik in aanmerking voor een coulance korting, en ik mag zelf een voorstel doen. Het totale aankoopbedrag was ongeveer 800 euro.
Wat zouden jullie voorstellen aan het bedrijf?

• 5%
  • 10%
  • 15%
  • 20%
  • 25%
  • 30%
  • 35%
  • 40%
  • 50%

0 stemmers

Mijn moeder ook. Een donut is een donuts en twee donuts zijn twee donutsen

4 likes

Ik zou dan gewoon lekker hoog inzetten eigenlijk, misschien is 50% overdreven maar aan de andere kant, als jij een voorstel mag doen?

7 likes

Dit had ik laatst :frowning: ik had een Japanse soep besteld met Tofu. Toen het kwam wist ik niet of het nou slecht was of ik het gewoon niet lekker vond, want de Tofu was helemaal zeiknat en sponzig van hoe lang hij in de soep had gelegen. Toen de serveerster kwam checken hoe ik het vond vroeg ik of dit zo hoorde en ze zei ja :sweat_smile: de Tofu wordt echt geweekt… ik heb een beetje de soep eromheen opgeslurpt maar het was echt niet te eten vond ik. Ze bood nog aan de Tofu mee te nemen, dus vroeg ik of er mss in ruil een paar champignons ofzo in konden maar dat hadden ze niet (?). Naja conclusie: niet opgegeten, wel betaald, super bummer. Moest het blijkbaar toch nog ff kwijt haha :smiley:

@Tubing slim van ze, mensen gaan altijd lager inzetten dan wat zij zouden geven. Ik zou 50% zeggen en dan zeggen zij 25% en dan ben je blij. Als jij 25% zegt, zeggen zij 10 en heb je niks.

2 likes

Ja dat vind ik ook wel, ik weet niet of ik brutaal genoeg ben om 50% te zeggen haha. Eigenlijk moet ik dan gewoon scheit hebben, maar dat is toch een beetje de bescheidenheid van de mens denk ik om maar akkoord te gaan met wat lagers om zich niet ongemakkelijk te voelen.

1 like

Haha, Mijn vriend heeft zo’n trui, al heel oud, die hij vaak aandoet thuis om in te chillen. Het is zijn ’ washandjestrui’ :blush:

2 likes

Had jij vroeger een baby Born?

• Nee en dat vond ik jammer
  • Ja
  • Weet ik niet meer
  • Nee maar dat vond ik niet erg

0 stemmers

je vergeet ja en dat vond ik jammer :stuck_out_tongue_closed_eyes: rare poppen

5 likes

Waarom zo lullig over een pop?? Haha ik voel me aangesproken

6 likes

lol @mhysa ook NMSMVPE ?