Ik had een Chouchou en m’n zusje een Annabel, dus in principe hetzelfde
Ja mijn moeder deelt je mening. Die pop kwam er echt niet in bij ons.
Dacht dat dat nergens inclusief is? (Ja koffiepauzes).
Edit: oja in de zorg werd ik wel doorbetaald. Dan werk je natuurlijk voornamelijk in shifts, dan zal het wel anders zijn.
Naar aanleiding van wat verschillende topics hier ben ik benieuwd:
- Ik woon in Nederland in een koophuis
- Ik woon in Nederland in een huurhuis
- Ik woon in Nederland bij mijn ouders
- Ik woon in België in een koophuis
- Ik woon in België in een huurhuis
- Ik woon in België bij mijn ouders
0 stemmers
Ik weet niet wat er in mijn contract staat, waarschijnlijk is het officieel exclusief maar in de praktijk inclusief. Heb namelijk vaak een aangeboden lunch bij/na een overleg, of een werkoverleg tijdens de lunch. En ook regelmatig een aantal overleggen per dag op verschillende plekken, en dan is de tussentijd reistijd en lunchtijd ineen en dat is dan ook werktijd. Alle overige dagen kan ik zolang pauze nemen als ik wil, maar er zijn sowieso niet echt officiële aantallen uren die ik per dag hoef te maken. Misschien moet ik dan ‘anders’ stemmen?
Elk jaar weer op het verlanglijstje voor Sinterklaas en mijn verjaardag. Maar nooit gekregen (net als de kappop). Kreeg wel een nepperd, die leek er ook wel op, maar kon niet huilen, eten of pissen. Echt een gemis.
De moeder van mijn oppaskind heeft zonder pardon de Baby Born weggegooid want ze vond het smerig dat dat “eten” kon schimmelen in de buik en de pop bleef ruiken ofzo en toen was ze er klaar mee🤣
In shifts werken zou niet moeten uitmaken. Ik word in ieder geval niet doorbetaald in mijn pauze.
Ik voel je pijn haha achteraf gezien zijn het ook echt hele lelijke poppen zeg. En gatver dat wist ik helemaal niet dat dat kon gebeuren, dat schimmelen. Mijne kon wel een flesje melk drinken geen idee waar dat spul bleef. Zal dus ook wel vol schimmel zitten.
Maar Barbie’s waren al snel leuker.
Ik heb hem nog steeds en ongeveer op mijn 15e kreeg ik een Aziatische Baby Born met haar @Mhysa !
Dit vest vind ik best leuk. Kan wel hip te stylen zijn toch? (mits je niet een volwassen RGK bent maar een hippe jongen)
- Ja, dit kan best leuk zijn
- Nee, dit is altijd vreselijk
0 stemmers
Ik vind deze dus wel ook leuk!
Het lijkt net alsof ik zeg van niet, maar vroeg me af of Jumpsuit zoiets bedoelde of iets lelijkers
Oooh ik snap ‘m! Heb sowieso het idee dat fleecevesten best wel weer hip zijn, al helemaal in 90s kleuren.
Dit doet me denken aan een date die ik vorig jaar had. Gingen naar de carpaccio bar in Tilburg en ik had het nog nooit gegeten. Hij verzekerde me dat het echt suuuuper lekker was dus ik heb de gok genomen maar vond het dus écht ranzig! Gelukkig kon het in een doggybag mee en had hij de dag erna carpaccio als ontbijt
Maar als ik iets niet lust dan eet ik het dus ook niet op.
De vorm en de teddie stof is leuk maar die kleur… die kleur maakt van iedereen een wandelend lijk.
Als iemand hier mee aan komt dan mep ik hem met zn eigenschoen.
Ik ga eraan onderdoor…
Maar iig, ik vind een pet echt zo dom staan bij “echt” volwassen mannen. Tenzij je een kale kop hebt en anders je hoofd verbrand. Nee dan nog eigenlijk kut. Naja laten we aardig voor ze zijn ze hebben al weinig keuze.
Op de eerste schoen mwah misschien, op de 2e zeker wel ja. Die optie stond er niet bij.
De enige verklaring zou zijn als je een date in het bos hebt of gaat jagen of vissen oid maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Ik vind die lage nog eventueel acceptabel met een bepaalde broek. Die hoge, ik huil. Ewl, ik zie bijna een soort familieleden voor me, met hun paard enzo en zo’n sjaal zo lelijk om geknoopt in een groene lange jas.