Ik heb de hele week griesmeel gegeten omdat ik nu tijd heb. Moet wel en beetje suiker bij, anders vind ik het niks.
Ik heb er toen jam doorheen gedaan, dat was wel lekker op zich
Het woord “pap” uberhaupt. Ik ken iemand, een vrouw van 60+ wel, die advocaat “kippenpap” noemt en ik moet dan altijd een beetje overgeven in mijn mond
Ik niet, maar dat kan natuurlijk wel
Zijn er mensen die voor hun lol zeebanket eten…
haha JAZEKER, maar ik hou ook van koetjesrepen enzo. Ik heb er recent nog een polletje over gemaakt
M’n moeke maakte vroeger op zondag vaak griesmeelpap, zo lekker en dan ruziën om wie het vel mocht (sorry, nu ik erop terugkijk echt goor). Maar warme griesmeel met bessensaus, mmm.mm.mmmm.m.mmm
Zaaaaaalig vind ik het
Ik dacht dat je een advocaat bedoelde, als in het beroep en dacht wtf hoezo noem je dat kippenpap.
Koetjesrepen vond ik vroeger altijd zo bijzonder vanwege de verpakking (en dat Sjenkie lied), maar toen had ik ze ooit een keer gekocht en toen was ik zo teleurgesteld
Vind jij dit oke?
- Nee gewoon elkaar niet zien
- Ja misschien wel
- Ik weet het niet zo goed
0 stemmers
Wel origineel!
In welke taal kijk jij La casa de papel?
Ik kwam er namelijk vandaag pas achter dat het ook is nagesynchroniseerd in het Engels
- Spaans
- Engels
- Andere taal
- Kijk de serie niet
0 stemmers
Kijk jij series of films in de originele taal?
- Ja
- Nee
- Soms wel, soms niet
- Geen idee
0 stemmers
Als je series of films met ondertiteling kijkt, in welke taal doe je de ondertiteling?
- Nederlands
- Engels
- Originele taal
- Andere taal
- Geen ondertiteling
- Wisselt
- Geen idee
0 stemmers
Engelse serie, engelse ondertiteling; anderstalige serie, nederlandse ondertiteling.
Kijk m in het Engels want heb geen zin om de hele tijd op te letten en anders terug te spoelen
Warme griesmeelpap is zo lekker wel by far het beste met iets zoet/zuurs erbij, mijn oma maakt altijd bramen in tot een soort dik sap en dat is er echt fantastisch bij
Wil iemand een pap poll maken please
- Vla
- Pap
0 stemmers
Geen van beide
Mag niet