Stel je persoonlijke vraag #15

Ik zou echt fucked zijn als ik op mijn eigen laptop moest werken. Dat ding loopt altijd vast. Maar ligt denk ik wel aan je werk? In mijn omgeving werkt iedereen op een werklaptop, denk dat je alleen op een eigen werkt als je zzp’er bent.

Of als je op je werk alleen op een desktop computer werkt?

1 like

Ik zou dan hopen dat mijn werkgever een laptop kan uitlenen.

Maargoed, eigenlijk heb je als werkgever je medewerker te voorzien van middelen zodat hij/zij zn werk vanuit huis kan uitvoeren (anders kan je dat ook niet verlangen).

Ik heb ook wel een werklaptop maar de meeste dingen die ik nu thuis moet doen kunnen ook op m’n eigen, maar dan zonder 1 miljoen beperkingen. Gebruik dus alleen m’n werklaptop als het echt moet, want 't is echt een onding.

1 like

Ja klopt, maar als je met z’n tweeën woont en je wc papier is op, dan moet degene die het minst verkouden is maar naar buiten. Overigens is het bij mij ook hooikoorts geloof ik, maar ik nies wel

Ligt er aan of ik je mag of niet. Mag alleen de meeste mensen bij voorbaat al niet.

1 like

Ja klopt ook wel. Heb ook een tijdje op mijn eigen laptop moeten werken maar dat was echt niet te doen. Gelukkig snel eentje van werk gekregen.

Bij persoonlijke dingen wel, maar binnen de vereniging zit ik in wat commissies en lek ik wel eens (juicy) dingen door naar een vriendin

1 like

Hm dubbel. Betrouwbaar in die zin dat ik eerlijk en direct ben en je weet wat je aan me hebt, ik doe geen achterbakse dingen achter iemands rug om ofzo en ik kan wel goed geheimen bewaren denk ik. Maar als je me vraagt om een klusje te doen ofzo dan zeg ik ja is goed en dan is het over 3 jaar misschien een keer gedaan. En in de tussentijd krijg je dan allemaal kutsmoesjes over waarom ik het nog niet gedaan heb. Dus in dat opzicht ben ik wel een onbetrouwbare hond.

6 likes

Oh goed dat je het zelf zegt. Wilde al vragen of je ‘onbetrouwbare hond’ nog even aan wilde vinken.

8 likes

Voor iedereen die geverfd haar heeft, verf jij nu je haar bij?

• Alleen m’n uitgroei
  • Mn volledige haar
  • Nee, niks
  • Ik verf m’n haar niet

0 stemmers

Waarom verf je het wel/niet

• Ik verf m’n haar niet
  • Ik verf het, want vind ik mooier
  • Ik verf het, want ik moet er representatief uitzien
  • Ik verf het, want ik wil er fatsoenlijk bijlopen
  • Ik verf het niet, want niemand ziet me toch, dus boeit me niet
  • Ik verf het niet, want de kapper is dicht
  • Ik verf het niet, want het is nu toch te duur omdat niemand het ziet

0 stemmers

Oh in dat geval moet ik mijn antwoord ook wijzigen naar onbetrouwbare hond. Altijd te laat, toch cancelen, niet deliveren, ben ook nooit bereikbaar, heb altijd 5 gemiste oproepen en appjes van mijn moeder en dan bel ik een week later een keer terug. Echt vreselijk irritant

4 likes

Oh dat scheelt dan wel! Groeit je haar snel? Kan me voorstellen dat je het niet zelf verft met de haarkleur die je nu hebt, dat kan volgens mij snel minder mooi uitpakken

Edit:
Ja ik doe het altijd zelf en smeer het gewoon als shampoo over m’n hoofd… Maar goed ik mis nog wel eens plekken daardoor hahaha

Nee klopt, ze doen het ook professioneler! Ik doe het ook wel eens netjes met een kwastje en dan zet ik een spiegel achter me neer, maar is wel heel veel gedoe! En ik smeer vaak per ongeluk verf op m’n spiegel.
Haha eens, ook wel interessant om te kunnen zien hoe hard je haar nu groeit in die paar weken. Landingsbaan van Schiphol is er straks niks meer bij

1 like

Ik ben op 14 maart bij de kapper geweest voor verven. Zit dus met een redelijk goede kleur thuis. :+1:heb voor de kleur ook shampoo van de kapper, maar di heb ik nu wel vervangen voor een goedkopere. Zodra ze weer open zijn is t voor mij hoognodig denk ik

1 like

Ik ga maar 1 keer per half jaar en ben toevallig 12 maart net nog geweest. Achteraf heel blij mee.

1 like

Als je het bij een kapsalon laat verven, is het nu ook mogelijk om een bakje verf te kopen en attributen van daar te lenen om het zelf te verven?

• Ja en hier ga ik ook gebruik van maken
  • Ja en hier ga ik geen gebruik van maken
  • Nee maar zou ik wel willen
  • Nee en hoeft voor mij ook niet
  • Geen idee

0 stemmers

Oeh speciale verfshampoo? Is die om je kleur op te frissen of om hem mooi te houden?

Ja ik ga dat dadelijk ophalen. Het is een toner. Ben eens benieuwd hoeveel mijn overpriced kapsalon hiervoor gaat vragen ook

2 likes