Stel je persoonlijke vraag #15

Ik heb op mijn laatste dag op kantoor mijn desktop, beeldscherm, toetsenbord en muis meegenomen :grimacing:. We hebben geen laptops op kantoor en ik zag het niet zitten om op mijn eigen laptop te werken.

2 likes

De pedicure waar oma heengaat (en echt tig andere bejaarden en niet bejaarden) doet gewoon voeten. Zonder bescherming. Ik zou haar er zo graag bij lappen :fu:. Oma is ook gewoon geweest, dat is haar ook aan te rekenen. But still, doe gewoon niet?!

2 likes

Knuffel nee maar wel een knuffel als begroeting, telt dat ook?

3 likes

Ik knuffel normaal behoorlijk veel met mijn vrienden en dat mis ik nu dan ook echt enorm :disappointed: Heb ze ook al meegedeeld dat als dit allemaal voorbij is ik heel veel knuffels nodig ga hebben

1 like

Haar schoenen lijken wel vogelbekdieren

3 likes

@MadameMignon Huh echt zomaar uit het niks? Soms als ik verdrietig ben en dan komt iemand me knuffelen dan sta ik er echt zo verloren bij van wat nu :’)
@kika zie dat jij het ook doet, dus tag jou ook even.

Als ik op de bank naast een vriendin of zusje zit wil ik nog wel eens zo half tegen ze aan zitten, maar echt langdurig knuffelen. Nehh.
Bedenk me nu dus ook dat na deze tijd mensen allemaal overdreven willen knuffelen? Wat een ellende.
Edit: oh jullie denken juist van niet. Ik denk/hoop dat we van die drie zoenen aan jan en alleman af zijn, maar ik vrees dat vriendinnen me wel echt zo stevig willen knuffelen.
Oh en mijn vader geeft altijd van die drie natte zoenen en die mis ik ook niet :see_no_evil: (als hij ooit overlijdt ga ik ze vast nog missen :stuck_out_tongue: als ik nu aan knuffelen denk denk ik namelijk ook van dat was toch fijn met je moeder :’) zo je hoofd tegen die borsten aan :sweat_smile:)

2 likes

Ik houd heel erg van knuffelen met mijn vriendinnen, en loop ook vaak hand in hand met ze. Vind het echt chill om volledig aseksueel lichamelijk contact te hebben.

2 likes

Ik ben zo verschrikkelijk verzot op hoofd- massages en kriebelen maar bijna niemand van mijn vriendinnen wil dat doen :cry::cry: mn vriend wel heel soms gelukkig maar ik krijg echt niet hoofdmassages in de frequentie die ik verdien

9 likes

Mijn nicht plant elke maand een avond in met haar bff waarin ze een film kijken en ondertussen elkaars haar kammen en friemelen, dat zijn echt friendshipgoals

11 likes

Ugh ik wil hierbij!!

6 likes

Ik ben een egel, krijg echt de rillingen van het idee mijn vrienden te masseren of te friemelen.

37 likes

Ja dit hele gesprek is voor mij ook echt maximale cringešŸ˜‚ ga weg met dat gefriemel, echt nee gewoon. Ik krijg ook errors in m’n hoofd als ik alleen al eraan denk m’n vrienden te moeten masseren of friemelen.

23 likes

source

25 likes

Friemelen aan mn kind vind ik dan wel weer fijn. Ik vroeg me hierdoor ook af wanneer ik gestopt ben met friemelen aan mijn moeder. Want dat was vroeger het fijnste ooit.

Ik ook. Ik haat lichamelijk contact met vreemden maar met vrienden en vriendinnen vind ik superfijn. Knuffels en tegen elkaar aanzitten/liggen en ik slaap ook graag samen met vriendinnen en met mijn zusje heb in eigenlijk normaal gesproken altijd wel enige vorm van lichamelijk contact, arm in arm lopen of zelfs zoiets simpels als op de bank een voet op ƩƩn been ofzo. Tegen mijn moeder zit ik ook graag aan. Ik mis het wel echt, lichamelijk contact erger dan seks of seksueel contact eigenlijk.

3 likes

Ik heb al 5 maanden ofzo niet meer genetflixt en zelfs in deze Coronatijd nog niet. Ik kijk over het algemeen eigenlijk ook nooit Netflix, de enige series die ik keek waren 5 misdaadseries + la casa de papel, daar houdt t ook wel bij op geloof ik.

Heb jij afgelopen week op Netflix gezeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nee even geen Netflix, wel Videoland want the Handmaid’s tale :heartbeat:

Casa ga ik hierna weer verder kijken.

1 like

Oh ik heb ook geen Videoland of iets anders eigenlijk! Ben blijkbaar niet zo een seriekijker, wat ik overigens heel jammer vind.
Casa s4 ga ik wel kijken ja!
Is het verschil tussen Videoland en Netflix dat Videoland meer Nederlandse series heeft?

Hmmm qua filmaanbod vind ik niet zoveel verschil. Maar op Videoland kun je wel Temptation Island en Keeping up with the Kardashians kijken enzo. Als je dat leuk vind natuurlijk (ik kijk het niet)

En inderdaad meer Nederlandse series. Kees&Co, kinderen geen bezwaar enz. Ik lees overal dat Mocro Maffia een goede serie is, misschien dat ik me daar ooit aan ga wagen.

Ik gebruik Videoland niet zoveel, nu alleen dus voor the Handmaid’s tale :sweat_smile:

Een serie moet me ook wel meteen boeien (na de eerste aflevering van Casa was ik al helemaal verslaafd) en dat heb ik niet zo snel.

1 like

Als jij een liedje in je hoofd hebt (dus puur in je hoofd, je zingt niet hard op mee). Hoe hoor jij dan het liedje?

• Ik hoor het liedje in mijn eigen stem
  • Ik hoor het liedje in de stem van de artiest/band/degene die het dus echt zingt
  • Ik hoor het liedje in een zelfbedachte/andere stem
  • Ik hoor geen stem/geen liedje

0 stemmers