Is een regenworm een normale worm of iets anders? Ik weet het even niet en wil niet googelen want bahhh
Goeie vraag.
Regenwormen zijn een familie van ongewervelde dieren die behoren tot de ringwormen. Regenwormen behoren tot de Oligochaeta, dit is een groep van wormen die de zee verlaten hebben en in zoetwater maar ook op het land kunnen leven.
Ik bedoelde een gewone worm, zo’n rozig geval haha. Zo’n standaard worm (voor mijn gevoel dan?) Ik zal geen plaatje posten
Ah ja ik ook, dan kan ik nu eindelijk je poll invullen
Hoe zeggen jullie worm?
- Worm
- Worrum
- Wurm
- Wurrem
0 stemmers
Dit weet ik nog heeeel goed want het was de dag voor m’n 23e verjaardag dus ik dacht “oh jeeh begin van het einde” maar het is bij die paar gebleven, ben inmiddels bijna 28 en ik spot ze nooit meer
Ohja zeker! Ik reed vandaag langs de nagelstylist waar ik in opleiding was (shame, shame, shame) en ze had alle rolgordijnen naar beneden en ik denk echt dat ze gewoon nog klanten ziet. Zou echt graag willen bellen
De groep van wormen die de zee verlaten hebben
Klinkt zo dramatisch
Hahahaha ja inderdaad
Als een weloverwogen besluit om de zee achter zich te laten, ze waren er klaar mee
Ik ook. En toen ging ik naar de pabo en toen moest ik weer gymmen… en daarna nog gymbevoegdheid gehaald ook. Ik haatte gym! En werd dus altijd als laatste gekozen, maar kon daar wel mooi een visiedocument over schrijven waarom ik koos om zelf groepjes te maken. Was wel een voordeel
Oh en ik heb toen 2x een 10 gehaald voor een werkstuk, ik kon dus wel iets met gym kwam ik achter (er een werkstuk over maken en gymles geven dus)
Same!
Ik heb op mijn laatste dag op kantoor mijn desktop, beeldscherm, toetsenbord en muis meegenomen . We hebben geen laptops op kantoor en ik zag het niet zitten om op mijn eigen laptop te werken.
De pedicure waar oma heengaat (en echt tig andere bejaarden en niet bejaarden) doet gewoon voeten. Zonder bescherming. Ik zou haar er zo graag bij lappen . Oma is ook gewoon geweest, dat is haar ook aan te rekenen. But still, doe gewoon niet?!
Knuffel nee maar wel een knuffel als begroeting, telt dat ook?
Ik knuffel normaal behoorlijk veel met mijn vrienden en dat mis ik nu dan ook echt enorm Heb ze ook al meegedeeld dat als dit allemaal voorbij is ik heel veel knuffels nodig ga hebben
Haar schoenen lijken wel vogelbekdieren
@MadameMignon Huh echt zomaar uit het niks? Soms als ik verdrietig ben en dan komt iemand me knuffelen dan sta ik er echt zo verloren bij van wat nu :’)
@kika zie dat jij het ook doet, dus tag jou ook even.
Als ik op de bank naast een vriendin of zusje zit wil ik nog wel eens zo half tegen ze aan zitten, maar echt langdurig knuffelen. Nehh.
Bedenk me nu dus ook dat na deze tijd mensen allemaal overdreven willen knuffelen? Wat een ellende.
Edit: oh jullie denken juist van niet. Ik denk/hoop dat we van die drie zoenen aan jan en alleman af zijn, maar ik vrees dat vriendinnen me wel echt zo stevig willen knuffelen.
Oh en mijn vader geeft altijd van die drie natte zoenen en die mis ik ook niet (als hij ooit overlijdt ga ik ze vast nog missen
als ik nu aan knuffelen denk denk ik namelijk ook van dat was toch fijn met je moeder :’) zo je hoofd tegen die borsten aan
)
Ik houd heel erg van knuffelen met mijn vriendinnen, en loop ook vaak hand in hand met ze. Vind het echt chill om volledig aseksueel lichamelijk contact te hebben.
Ik ben zo verschrikkelijk verzot op hoofd- massages en kriebelen maar bijna niemand van mijn vriendinnen wil dat doen mn vriend wel heel soms gelukkig maar ik krijg echt niet hoofdmassages in de frequentie die ik verdien