Stel je persoonlijke vraag #15

Dat verschilt heel erg. Kan soms dagelijks zijn maar dan ook weer weken niet. Ik vind iig niet dat ik lichamelijke ongemakken hoef te voelen dus als ik er een pilletje voor heb zal ik dat altijd nemen

7 likes

Heb jij thuis zoiets als dit? Een schaal of mand (korter) met random troep/sleutels etc.

• Ja zeker
  • Ja meerdere zelfs
  • Nee ik ben opgeruimd
  • Nee vind ik lelijk
  • Nee geen behoefte aan

0 stemmers

Ik heb in elke kamer in elke hoek wel zo’n random la/doos/plank/schaal met allemaal van die kleine kuttroepjes waar ik gewoon niet van weet hoe ik dat moet opruimen. Hoe ontkom je daaraan joh, echt respect voor mensen die dit niet hebben, dat is een soort hoger door geĂ«volueerd soort mensen in mijn ogen.

8 likes

Mijn hele huis is zo’n mand

57 likes

Ik heb geen troepmand maar wel heel veel andere dingen in mn leven die een mess zijn dus het za uiteindelijk geen verschil maken

3 likes

Haha, bij mij op Baantjer, maar dat geeft denk ik hetzelfde resultaat.

2 likes

Als iemand zegt dat hij/zij ‘parttime werkt’ aan welk aantal uren denk je dan het eerste?

• 36 uur (ik weet dat dit soms fulltime is binnen sommige sectoren)
  • 32 uur
  • 30
  • 28
  • 24
  • 20
  • 16
  • minder dan 16

0 stemmers

en op de andere manier

• 16
  • 18
  • 20
  • 22
  • 24
  • 26
  • 28
  • 30
  • 32
  • 34
  • 36

0 stemmers

Oh en forummen idd. En werken.

MAND!

5 likes

Nee aspirine is ook een NSAID (net als ibuprofen, diclofenac, etc), dus wel echt anders dan paracetamol. Paracetamol is heel veilig om te gebruiken met weinig bijwerkingen. Bij aspirine bijv zie je dat 10 tot 30% van de mensen maag/darmklachten krijgt bijv. Paracetamol is ook het enige (?) dat je bij zwangerschap mag gebruiken. Je kunt paracetamol ook met een NSAID combineren, maar je mag verschillende NSAID’s nooit met elkaar combineren.

4 likes

HUIS

2 likes

Wat bedoel je met “de andere manier” van je tweede vraag?

1 like

Ik denk dat er een gemiddelde uitkomt in plaats van het meest gekozen antwoord!

1 like

Oooh jezus haha, ik vond het al zo’n gekke vraag! Je hebt gelijk!

2 likes

Ik denk dan 32 of minder.
36 is een soort schemergebied, ik zelf heb alleen 40 als fulltime gewerkt, maar ken idd wel mensen die 36 of 38,5 als ft hebben.
Toen ik zelf 36 werkte zag ik het wel als parttime overigens, de luxe om elke twee weken een dag vrij te hebben was zo fijn, zodra het financieel mogelijk is ga ik dat sws weer doen.

Iedereen heeft toch een raam mag ik hopen? Of bedoel je iets speciaals?

11 likes

Omdat het een antistollingsmiddel is.

2 likes

Ja zo bedoelde ik het. Vaak zeggen mensen “aspirientje tegen de hoofdpijn” maar dat is geen goed idee.
Maar toen zag ik dat ibu ook wel gelijk kan staan aan de term aspirine, en dan klopt de vraag wel.
@kali

2 likes

Mensen gaan er echt altijd vanuit dat iedereen wel een “buiten” heeft en ik vind dat echt irritant.
“dan ga je in je tuin zitten” “die heb ik niet” “je balkon dan” “uh die heb ik ook niet”. En velen met mij denk ik in een stad?

15 likes

Ik heb ook niks (alleen twee ramen) :frowning:

edit: ik wist niet dat die smiley zo stom zou worden :’)

2 likes