Stel je persoonlijke vraag #15

Ik kijk niet en dat is even weinig als normaal

Ik heb wel vorige week Mocro Maffia in een paar dagen er doorheen gejaagd dus toen was het meer dan normaal (maar dat ik ook buiten quarantaine tijd hebben gedaan). Maar afgelopen week eigenlijk weer helemaal niks.

Ik gebruik ibuprofen tijdens menstruatie als het niet uit te houden is. Soms paracetamol tegen hoofdpijn.
@kali never mind begreep het verkeerd!

2 likes

Ja, gewoon zomaar uit het niks. Niet per se altijd langdurig, maar ook gewoon als iemand langs loopt even vastpakken oid. Drie zoenen vind ik ook niks overigens, vind dat heel afstandelijk, dat doe ik eigenlijk alleen bij vage kennissen, iedereen die iets dichterbij staat krijgt gewoon een knuffel. En de mensen die het dichtstbij staan (ouders, broertje, hele close vrienden) een kus op de mond.

Naar de bouwmarkt, omdat ik daar werk
Het is zo verschrikkelijk druk hier, mensen snappen het gewoon echt niet volgens mij

Dacht ook al huh heb t vannacht nog ingenomen xd

Toevallig afgelopen week een aantal keer omdat ik mijn schouder heb geblesseerd met krachttraining. Maar normaal eigenlijk nooit.

Aspirine is wel heel iets anders dan paracetamol, dus ik snap wel dat @ellegirltalk dat zei (of bedoelde jij iets anders?). Toen ik bij een drogist werkte zeiden mensen heel vaak ‘mag ik een aspirientje’ en dan zei ik: ‘bedoelt u echt aspirine, of paracetamol?’ En dan 9/10 keer bedoelden mensen paracetamol :stuck_out_tongue:

Edit: en dan werd die ene persoon altijd heel boos van ‘iK zEi tOch AsPirInE!!!’ Haha achja :woman_shrugging:

6 likes

DistantTinyJaguarundi-max-1mb

31 likes

Wie ik het meest haat of?

4 likes

Ik ben helaas gezegend met heel veel hoofdpijn en pijntjes en slik het echt vaker dan ik zou willen, maar enige wat me helpt.

Mijn antwoord is geheel gebaseerd op 14 seizoenen flikken Maastricht terugkijken :heart:

10 likes

Dat verschilt heel erg. Kan soms dagelijks zijn maar dan ook weer weken niet. Ik vind iig niet dat ik lichamelijke ongemakken hoef te voelen dus als ik er een pilletje voor heb zal ik dat altijd nemen

7 likes

Heb jij thuis zoiets als dit? Een schaal of mand (korter) met random troep/sleutels etc.

• Ja zeker
  • Ja meerdere zelfs
  • Nee ik ben opgeruimd
  • Nee vind ik lelijk
  • Nee geen behoefte aan

0 stemmers

Ik heb in elke kamer in elke hoek wel zo’n random la/doos/plank/schaal met allemaal van die kleine kuttroepjes waar ik gewoon niet van weet hoe ik dat moet opruimen. Hoe ontkom je daaraan joh, echt respect voor mensen die dit niet hebben, dat is een soort hoger door geëvolueerd soort mensen in mijn ogen.

8 likes

Mijn hele huis is zo’n mand

57 likes

Ik heb geen troepmand maar wel heel veel andere dingen in mn leven die een mess zijn dus het za uiteindelijk geen verschil maken

3 likes

Haha, bij mij op Baantjer, maar dat geeft denk ik hetzelfde resultaat.

2 likes

Als iemand zegt dat hij/zij ‘parttime werkt’ aan welk aantal uren denk je dan het eerste?

• 36 uur (ik weet dat dit soms fulltime is binnen sommige sectoren)
  • 32 uur
  • 30
  • 28
  • 24
  • 20
  • 16
  • minder dan 16

0 stemmers

en op de andere manier

• 16
  • 18
  • 20