MAND!
Nee aspirine is ook een NSAID (net als ibuprofen, diclofenac, etc), dus wel echt anders dan paracetamol. Paracetamol is heel veilig om te gebruiken met weinig bijwerkingen. Bij aspirine bijv zie je dat 10 tot 30% van de mensen maag/darmklachten krijgt bijv. Paracetamol is ook het enige (?) dat je bij zwangerschap mag gebruiken. Je kunt paracetamol ook met een NSAID combineren, maar je mag verschillende NSAIDās nooit met elkaar combineren.
HUIS
Wat bedoel je met āde andere manierā van je tweede vraag?
Ik denk dat er een gemiddelde uitkomt in plaats van het meest gekozen antwoord!
Oooh jezus haha, ik vond het al zoān gekke vraag! Je hebt gelijk!
Ik denk dan 32 of minder.
36 is een soort schemergebied, ik zelf heb alleen 40 als fulltime gewerkt, maar ken idd wel mensen die 36 of 38,5 als ft hebben.
Toen ik zelf 36 werkte zag ik het wel als parttime overigens, de luxe om elke twee weken een dag vrij te hebben was zo fijn, zodra het financieel mogelijk is ga ik dat sws weer doen.
Iedereen heeft toch een raam mag ik hopen? Of bedoel je iets speciaals?
Omdat het een antistollingsmiddel is.
Ja zo bedoelde ik het. Vaak zeggen mensen āaspirientje tegen de hoofdpijnā maar dat is geen goed idee.
Maar toen zag ik dat ibu ook wel gelijk kan staan aan de term aspirine, en dan klopt de vraag wel.
@kali
Mensen gaan er echt altijd vanuit dat iedereen wel een ābuitenā heeft en ik vind dat echt irritant.
ādan ga je in je tuin zittenā ādie heb ik nietā āje balkon danā āuh die heb ik ook nietā. En velen met mij denk ik in een stad?
Ik heb ook niks (alleen twee ramen)
edit: ik wist niet dat die smiley zo stom zou worden :ā)
Ja of als iemand hoofdpijn heeft en het is ernstig genoeg om hem te benoemen maar dan geen paracetamol neemt? Dan hoef je het dus ook niet tegen me te zeggen
Voor koorts zou ik juist paracetamol nemen, volgens mij helpt ibu daar helemaal niet bij.
Ik neem sowieso elke maand wel iets, anders lig ik twee dagen plat van de menstruatiekrampen. Heb laatste keer van een vriendin de tip gekregen om buscopan plus te proberen en dat werkte echt super.
Je zou zeker op Viktor Brand en zijn never ending shade stemmen als je hem kende.
Hoe lang doe jij (DUS ALLEEN JIJ!!! niet jouw huishouden) metā¦
Een zak chips (120 gram)
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een halfje volkoren
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een zak appels
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een doos zeebanket
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een stuk kaas (500 gram)
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een fles wijn
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een fles aanmaaklimonade
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Die vraag van die zak chips had je beter in uren kunnen zetten. Of minuten bij mij.
Een zak chips of doos zeebanket is natuurlijk zo leeg.
Brood eet ik weinig, dus dat zou ik in de vriezer gooien en denk 1x pw 2 sneetjes eten. Kaas lust ik alleen gesmolten, dus ik zou nooit een stuk van 500gr tegelijk in huis halenz omdat dat mega lang duurt voordat het op is
Wat een kleine zak chips
haha deze poll kwam voort omdat ik dus aan het einde van week 3 zit en ik pas nu mān laatste zeebanket aan 't opeten ben (humble brag??). Terwijl ik chips echt veel sneller op eet.