Ja of als iemand hoofdpijn heeft en het is ernstig genoeg om hem te benoemen maar dan geen paracetamol neemt? Dan hoef je het dus ook niet tegen me te zeggen
Voor koorts zou ik juist paracetamol nemen, volgens mij helpt ibu daar helemaal niet bij.
Ik neem sowieso elke maand wel iets, anders lig ik twee dagen plat van de menstruatiekrampen. Heb laatste keer van een vriendin de tip gekregen om buscopan plus te proberen en dat werkte echt super.
Hoe lang doe jij (DUS ALLEEN JIJ!!! niet jouw huishouden) metā¦
Een zak chips (120 gram)
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een halfje volkoren
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een zak appels
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een doos zeebanket
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een stuk kaas (500 gram)
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een fles wijn
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Een fles aanmaaklimonade
- minder dan een dag
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 1 week
- 1 - 2 weken
- 2 - 3 weken
- 4 weken of meer
0 stemmers
Die vraag van die zak chips had je beter in uren kunnen zetten. Of minuten bij mij.
Een zak chips of doos zeebanket is natuurlijk zo leeg.
Brood eet ik weinig, dus dat zou ik in de vriezer gooien en denk 1x pw 2 sneetjes eten. Kaas lust ik alleen gesmolten, dus ik zou nooit een stuk van 500gr tegelijk in huis halenz omdat dat mega lang duurt voordat het op is
Wat een kleine zak chips
haha deze poll kwam voort omdat ik dus aan het einde van week 3 zit en ik pas nu mān laatste zeebanket aan 't opeten ben (humble brag??). Terwijl ik chips echt veel sneller op eet.
Zeebanket zou hier eeuwig in de kast liggen, smerige troep.
Ik dacht dus vroeger dat zeebanket heel luxe was. Maar het smaakt gewoon een beete zoals de koetjesrepen onder de ābonbonsā
Naar aanleiding van deze post ben ik mega benieuwd naar het volgende:
Reageer jij wel eens op de story of op een post van een bekend iemand (die je niet kent, dus het telt niet als Gordon toevallig je beste vriend is bijvoorbeeld) die je volgt op Instagram?
- Ja op een story
- Ja op een post
- Ja op beide wel
- Nee alleen (soms) een like
- Allemaal niet, kijke kijke nie kope
0 stemmers
Wow helemaal gek haha! Nou moet ik zeggen ik zei net wel heel stoer dat het snel op zou zijn bij mij, maar ik kan wrs helemaal niet zoān doos in 1x leeg eten. Beetje wat @Molotov ook zegt.
Laatst at ik voor het eerst warme griesmeel, mān nicht was helemaal verbaasd dat ik het nog nooit gegeten heb, dus even een polletje
Heb je wel eens griesmeel prut gehad?
- Ja, lekker!
- Ja, neutraal
- Ja, niet lekker
- Nee
- Ken ik niet
0 stemmers
Ohja en eet je het warm of koud?
- Warm
- Koud
- Beide
- Niet
0 stemmers
Zo lekker!! Maar je kan het ook zelf maken met poeder in een pannetje en warm is het bijna nog lekkerder
Ja dit bedoel ik inderdaad! Dat het met melk gekookt wordt
Oke ik weet wat ik binnenkort ga maken
Die poeder is dan ongetwijfeld de griesmeel maar ik haal meestal zakjes bij de aldi
Alleen in de galaktaboureko vorm maar ben geen griesmeel fan.
Griesmeel is mij zo tegen gevallen. Heb dit laatst besteld bij de notenshop (no spon).
Griesmeel poeder met stukjes fruit. Het zag er zo lekker uit maar vind het echt vies, helaas.
Krijg al kotsneigingen van alleen het woord. Kan griesmeelpap, gortepap, havermoutpap en andere oudhollandsche pappen zoooo slecht hebben. Vroeger verplicht moeten eten, altijd tranen in mijn ogen en een aantal keer van moeten kotsen. Gatverdamme wat smerig.
Sorry voor mensen die dit wel lekker vinden