Mijn nicht plant elke maand een avond in met haar bff waarin ze een film kijken en ondertussen elkaars haar kammen en friemelen, dat zijn echt friendshipgoals
Ugh ik wil hierbij!!
Ik ben een egel, krijg echt de rillingen van het idee mijn vrienden te masseren of te friemelen.
Ja dit hele gesprek is voor mij ook echt maximale cringeđ ga weg met dat gefriemel, echt nee gewoon. Ik krijg ook errors in mân hoofd als ik alleen al eraan denk mân vrienden te moeten masseren of friemelen.
Friemelen aan mn kind vind ik dan wel weer fijn. Ik vroeg me hierdoor ook af wanneer ik gestopt ben met friemelen aan mijn moeder. Want dat was vroeger het fijnste ooit.
Ik ook. Ik haat lichamelijk contact met vreemden maar met vrienden en vriendinnen vind ik superfijn. Knuffels en tegen elkaar aanzitten/liggen en ik slaap ook graag samen met vriendinnen en met mijn zusje heb in eigenlijk normaal gesproken altijd wel enige vorm van lichamelijk contact, arm in arm lopen of zelfs zoiets simpels als op de bank een voet op één been ofzo. Tegen mijn moeder zit ik ook graag aan. Ik mis het wel echt, lichamelijk contact erger dan seks of seksueel contact eigenlijk.
Ik heb al 5 maanden ofzo niet meer genetflixt en zelfs in deze Coronatijd nog niet. Ik kijk over het algemeen eigenlijk ook nooit Netflix, de enige series die ik keek waren 5 misdaadseries + la casa de papel, daar houdt t ook wel bij op geloof ik.
Heb jij afgelopen week op Netflix gezeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee even geen Netflix, wel Videoland want the Handmaidâs tale
Casa ga ik hierna weer verder kijken.
Oh ik heb ook geen Videoland of iets anders eigenlijk! Ben blijkbaar niet zo een seriekijker, wat ik overigens heel jammer vind.
Casa s4 ga ik wel kijken ja!
Is het verschil tussen Videoland en Netflix dat Videoland meer Nederlandse series heeft?
Hmmm qua filmaanbod vind ik niet zoveel verschil. Maar op Videoland kun je wel Temptation Island en Keeping up with the Kardashians kijken enzo. Als je dat leuk vind natuurlijk (ik kijk het niet)
En inderdaad meer Nederlandse series. Kees&Co, kinderen geen bezwaar enz. Ik lees overal dat Mocro Maffia een goede serie is, misschien dat ik me daar ooit aan ga wagen.
Ik gebruik Videoland niet zoveel, nu alleen dus voor the Handmaidâs tale
Een serie moet me ook wel meteen boeien (na de eerste aflevering van Casa was ik al helemaal verslaafd) en dat heb ik niet zo snel.
Als jij een liedje in je hoofd hebt (dus puur in je hoofd, je zingt niet hard op mee). Hoe hoor jij dan het liedje?
- Ik hoor het liedje in mijn eigen stem
- Ik hoor het liedje in de stem van de artiest/band/degene die het dus echt zingt
- Ik hoor het liedje in een zelfbedachte/andere stem
- Ik hoor geen stem/geen liedje
0 stemmers
Zou echt terror zijn om het liedje in mijn eigen stem te horen. Een kraai is nog een nachtegaal naast mij.
In mijn hoofd is de enige plek waar mijn stem wél mooi klinkt, heb interne autotune.
Op bezoek is een groot woord, ga alleen cheesecake langsbrengen bij mn ouders.
Maar bouwmarkt is dan het tuincentrum in mijn geval. (Ben al geweest, direct om 9.00 om de drukte voor te zijn.)
Welke streamingdienst(en) gebruik jij?
- Netflix
- Videoland
- Disneyplus
- NPO start plus
- Amazon Prime
- HBO
- Appletv+
- Cinemember
- Pathé thuis
- Anders:
- Geen
0 stemmers
Welke gebruik je het meest/vind je dat het beste aanbod heeft?
- Netflix
- Videoland
- Disneyplus
- NPO start plus
- Amazon Prime
- HBO
- Appletv+
- Cinemember
- Pathé thuis
- Anders:
- Geen
0 stemmers
Ik kijk tijdens deze periode (social distancing):
- Meer dan normaal
- Evenveel als normaal
- Even weinig als normaal
- Minder dan normaal
- Niet
0 stemmers
Bedoel je met âheb jijâ of we ervoor betalen, of telt meeliften op andermans account ook?
Meeliften telt ook!