Stel je persoonlijke vraag #15

Heb je ooit een coregasm gehad?

• Ja, ook echt klaargekomen
  • Ja, maar alleen het gevoel dat je normaal voorafgaand aan klaarkomen hebt
  • Nee, maar ik doe geen krachttraining
  • Nee, en ik doe wel krachttraining

0 stemmers

Ik leg de stroopwafel op mijn kop koffie/thee, zodat 'ie lekker warm wordt :drooling_face:

6 likes

Hoe vaak ga jij 's nachts gemiddeld naar het toilet?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

0 stemmers

Stel dat er 3 even grote grasvelden zijn. 1 daarvan grenst direct aan een parkeerplaats. Er zit geen stoep meer tussen oid dergelijks en er staan allemaal auto’s. Op welk grasveld ga je voetballen met je kind?

• Op het grasveld bij de parkeerplaats.
  • Op een van de grasvelden die niet aan de parkeerplaats grenst.
  • Maakt niet uit op welk grasveld.

0 stemmers

Ik zag dus net een moeder met kind voetballen. Zij stond letterlijk 30 cm. van mijn auto af. Elke bal die zij niet tegenhield klapt tegen mijn auto. Ik ben naar buiten gegaan en heb heel vriendelijk gezegd: ‘Ik verplaats mijn auto even, maar passen jullie ook op de andere auto’s?’. De moeder zei alleen maar ‘tuurlijk’ en ik merkte dat ik dat een beetje raar vond. Want ze houdt natuurlijk niet iedere bal tegen… Ik begrijp niet zo goed waarom ze niet op een van die twee andere veldjes gaan voetballen. Die veldjes grenzen aan dit veld dus het is niet dat ze echt ergens anders naartoe moeten. Maar dat durfde ik niet te zeggen. Er wordt ook wel eens gehockeyd daar en dan vrees ik echt zo hard voor mijn auto…

Ja, tijdens het fietsen. Op de een of andere manier vooral als ik gehaast/gestresst ben

1 like

Op degene waar geen/ het minste hondepoep ligt

4 likes

Ik had niks te doen dus ik heb me weer eens helemaal onthaard. Toen dacht ik: ik neem een streepje, maar ik verneukte het totaal. Dus toen bedacht ik de volgende vraag.

Hoe ziet jouw vagina/venusheuvel er doorgaans uit?

• Puur natuur
  • Kaal
  • Streepje
  • Het verschilt
  • Anders

0 stemmers

En welke methode gebruik je?

• Scheren
  • Trimmen
  • Zelf waxen/harsen
  • Ik laat het waxen/harsen
  • Laseren
  • Anders

0 stemmers

Ik ben voornamelijk lui. Maar mijn voorkeur gaat naar mijn schaamlippen helemaal geschoren en de venusheuvel getrimd.

2 likes

Niet helemaal puur natuur want ik scheer mijn bikinilijn meestal wel, maar de rest gaat lekker zijn gang, trim ik alleen bij als ik ga zwemmen (aka zeer zelden). Momenteel is het overigens echt een oerwoud, want ga ook niet sporten, dus geen kleedkamers, dus dan doe ik mijn bikinilijn ook niet.
In de tijd dat ik een vriend/scharrel had hield ik het wel regelmatiger bij, want vind ik ook fijn als hij dat doet. Maar ik sta al eeuwen droog, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.

Ik moet juist vloeibaar gebruiken van mijn huurbaas, zou beter voor machine zijn. Dus ik ging het even opzoeken
https://www.wasmachines.nl/nieuws/wat-is-beter-vloeibaar-of-poeder-wasmiddel/
Beste is afwisselen en tussendoor een hete was draaien.

Edit: ik gooi het trouwens in het bakje omdat als ik het in een dop doe en die in de machine zet ik denk van ja dan valt ie om en zit alle zeep in het kledingstuk waar hij op valt en is het niet gelijkmatig verdeeld :woman_shrugging:t4:

1 like

Ben jij fan van een zanger/zangeres/band/popgroep?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Ben jij fan van een acteur/actrice?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Ben jij fan van een sporter?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Ik geloof niet dat je fan kan zijn van een acteur of actrice, maar snap wel dat je fan van een zanger of zangeres kan zijn. Zo gek eigenlijk

Jumbo eigen merk (bananenkwark) smaakt als een danoontje! :heart:

4 likes

Oh my got, ik kom nooit bij een Jumbo maar ik ga morgen speciaal hiervoor <3. Bedankt voor de tip!

1 like

Hilary Duff

28 likes

Miley sowieso! Ik wilde haar zo graag zijn. Tot ze haar gekke fase kreeg

Zet jij je wekker in coronatijd?

• Ja, elke dag en deed ik al
  • Ja, maar als ik die dag een reden heb (werken bijv.) en deed ik al
  • Ja, niet elke dag/met reden maar weleens omdat ik anders te lang slaap
  • Nee, maar deed ik hiervoor ook niet
  • Nee, nu niet meer, ook niet voor werk/studie

0 stemmers

Ik sprak vorige week een collega in een call en die zei dat hij het een voordeel vond dat hij geen wekker meer hoefde te zetten en zo uitgerust was en ik dacht echt huh.

1 like

Ik word echt bijna elke dag op ongeveer dezelfde tijd wakker :’)
Tussen half 8 en 8 uur. Dus daarom hoef ik eigenlijk nooit meer een wekker te zetten (doe het wel als ik echt iets belangrijks moet doen, just to be sure, maar heb het nooit ‘echt’ nodig)

4 likes

Als ik geen wekker zet ben ik sowieso niet voor 9u wakker. Op dagen dat ik moet werken word wel van me verwacht dat ik tussen half 9 en 9 inlog

1 like

Ik snap je opties niet denk ik, maar ik zet gewoon puur een wekker omdat ik anders tot 13:00 slaap

1 like

Niet door stress van corona, wel doordat ik geen ritme heb nu. Dus indirect denk ik!

1 like