Stel je persoonlijke vraag #15

Ik slaap altijd kut

4 likes

Ik slaap beter want ik drink meer wijn en hoef niet meer 40 minuten te reizen :grin:

7 likes

Ik word wat benauwd, alsof ik mijn adem in moet houden onderwater

3 likes

Bij zo’n foto doet het me niks. Maar bij zo’n Youtube filmpje waar ze klimmen, ben ik in staat mijn telefoon het raam uit te gooien. Kan daar echt niet tegen.

16 likes

:heart_eyes: :heart_eyes:

16 likes

Fucking veel zin om te zwemmen nu, maar ik smacht eigenlijk altijd naar zwemwater. Voel me echt super kut als ik een tijd niet heb gezwommen en dan niet in een zwembad maar in natuurlijk water. Echt niets beters.

Kwam paar jaar geleden best vaak in Napels en daar is een metrostation waar ik elke keer zo’n enorm overweldig gevoel tot zwemmen kreeg:

Daar wil je toch gewoon van zwemmen? Zo kut dat het nu niet kan. Fuck huidhonger, heb echt zwemtrek.

65 likes

Hahahaha omg ik snap je gelijk.
Ik kan ook niet rustig langs de zee wandelen denk altijd “IK MOET ERIN!!”

7 likes

Oh brr die foto doet me denken aan die jongen uit China die de meest hoge gebouwen beklom en op 1 video zie je hem gewoon van een wolkenkrabber vallen. :persevere:

1 like

Welke kleur hebben de eieren die jij koopt meestal?

Kom er nu achter dat het aan de kleur oorlel van de kip ligt of het bruine of witte eieren legt.

10 likes

Hee leuk een plaatjespoll

2 likes

Meestal de witte omdat AH basic wit zijn en gewoon AH bruin. AH basic is goedkoper.
Kleur maakt mij helemaal niks uit.

Ja witte eieren zijn in Nederland goedkoper, omdat we ze minder willen hebben. Maar is dus verder hetzelfde! In andere landen is het weer andersom.

1 like

Ik vind het überhaupt krom dat ze ‘beter leven’ sterren krijgen als je ziet hoe ze leven en de mannetjeskuikentjes levend de versnipperaar in gaan.

22 likes

Oh gatverdamme dat heb ik als kind gezien hoe die kuikens op de lopende band werden gesmeten en de versnipperaar ingingen en dan in een bak terecht kwamen. En dat was met een schooluitje echt wtf.

1 like

Yep en dat mag tot ze 72 uur oud zijn. Ze hoeven dan ook geen drinken of eten te krijgen tot de tijd dat ze versnipperd worden. Echt afschuwelijk.

4 likes

Onder de voorwaarde dat jouw werk prima vanuit huis te doen is, zou je dan willen werken voor een “virtual office” (geen kantoor, fulltime vanuit huis werken is de norm)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik had altijd witte eieren van de kippenboer, hij zei dat ze lekkerder waren. Nou ben ik niet zo’n eienfijnproever maar ik koop uit gewoonte nog steeds altijd witte, en het liefst zo direct mogelijk van een goeie boer.

Volgens mij was er ook een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde hierover?

Ik heb echt nog nooit verschil geproefd tussen witte of bruine. Mn ouders krijgen altijd eieren van mn oom en tante die wat kippen hebben rondlopen omdat ze dat leuk vinden en zij beweren dat dat echt de allerlekkerste eieren zijn. Zijn bruin overigens. En de ouders van een vriendin van me hebben ook veel kippen rondlopen en die eieren zijn wit. Beide heb ik vaak gegeten maar zou het echt niet kunnen raden of het om een bruin of wit ei gaat. Bruine eieren zijn wel vaak groter dus dat zal ook wel met de prijs te maken hebben.

Ik merk alleen met witte eieren dat ze moeilijker te pellen zijn.Maar dat kan ook aan mij liggen :sweat_smile:

1 like