Stel je persoonlijke vraag #15

Ik heb ooit gezien dat witte eieren beter zijn voor het milieu. En ik heb nogal last van eierschaamte dus vandaar

1 like

Ik koop gekookte eieren, ben echt lui

1 like

Haha echt? Ik vroeg me dus altijd af wie in hemelsnaam gekookte eieren koopt :joy: dus nu heb ik vragen: hoe hard of zacht zijn ze dan? En hoelang blijven ze goed?

26 likes

Echt de grootste onzin ooit gezien in de supermarkt is hardgekookte alvast gepelde eieren in een plastic bakje. Extreem overdreven milieuschade voor het gemak van de verwende mens, bah.

11 likes

En dan zijn ze altijd koud? En gebruik je eieren nooit ergens anders voor dan dat je ze gekookt eet?
Ik heb ook veel vragen, @Luzarl :sweat_smile:

Ja, een ei is al best goed verpakt van zichzelf, hè.

1 like

Oke wauw sorry hoor :joy: ben al weg

19 likes

Nee nee, eerst onze vragen beantwoorden! :grin:

1 like

Ik las eens een draadje op twitter dat mensen met een beperking vaak afhankelijk zijn van voorgesneden voedsel, omdat ze dat zelf niet altijd goed kunnen snijden. Dus kan me voorstellen dat dat voor eieren misschien ook geldt? Vond het ook altijd zo lui maar toen sinds ik dat perspectief las kijk ik er wel anders naar!

26 likes

Bah is toch niet nodig?

3 likes

Gadverdamme. Ik krijg rillingen van een koud ei haha. Tenzij op een broodje ofzo maar om zo te eten moet tie warm en beetje zacht van binnen zijn.

4 likes

Jezus man doe eens even relax fucking hell :joy:

13 likes

Nee.

1 like

Ja jawel dus

1 like

Een serieuze vraag he, kan je dan ook kiezen tussen hard- en zachtgekookte eieren?

Oké omdat jij het bent :+1:

Oh dat is wel interessant idd, goed punt. Nou goed ik vind dat iedereen die in staat is zelf een ei te koken dat ook gewoon moet doen. Mag je me om haten /care

1 like

Ik moet nog naar de winkel en ik wil graag even naar die eieren kijken… maar om in deze tijd nou even rustig te gaan kijken naar iets wat je toch niet wilt hebben.
Ik denk dat ik dan niet levend terug kom.

9 likes

Wow ik wist niet eens dat dat bestond dat je gekookte eieren kon kopen in de supermarkt. Ik overweeg al wel een tijdje om een eierkoker aan te schaffen.

Is ook lui. En onnodig.

*excuus vind ik