love it. paar madeliefjes uit de tuin erbij, helemaal ready to go
Ik weet niet wat dit is maar wil nu wel dat broodje. Dan was een krent het oog toch? Ik weet nog precies hoe dit smaakte, zo lekker. Met een rondje waar dan een ei in paste?
Ik heb dat volgens mij 1 keer gedaan (dat ik me iig kan herinneren) en toen liepen we een rondje door de wijk ermee? En een liedje met Palm Pasen Palm Pasen blabla iets wat er op rijmt.
wow dat had ik echt niet verwacht van je, (juist omdat ik lees dat je zo bezig bent met het milieu)
mijn moeder kocht vroeger weleens van die al gekleurde eieren voor pasen, (hele vreemde eficiente huisvrouw trekjes heeft ze soms) en dat was altijd zo’n deceptie voor mijn zusje en mij want deze eieren waren altijd groen uitgeslagen en we wilden graag eieren verven voor pasen.
Wat me eraan doet denken dat ik echt zo’n eierverfsetje moet gaan kopen
Ik vind zacht gekocht eitjes echt een van de meest vieze dingen die er bestaan. Zeker als mensen dan brood dippen in dat ranzige natte gele bahhhhh.
En mensen op instagram die een boomerang maken wanneer ze hun ei door midden snijden en dat vieze eigeel eruit loopt oke zover mij zacht gekookte ei haat.
altijd treurig ook als de rozijnogen van de haan al voor de festiviteiten eraf vielen
ja precies dat! weet nog dat mijn zusje die krent er altijd als eerste uit at en dan later sip was dat haar haan geen oog meer had
jaaa! wij zingen altijd palm palm pasen, de wind die komt uit vaassen blablabla
Wij deden dit met de kerk en dan gingen we ze uitdelen in bejaardentehuizen. Weet niet echt of die mensen het nou leuk vonden om zo’n geknutselde stok te krijgen maar er zat in ieder geval nog eten bij haha.
Ik was altijd heel bitter dat mijn school niks christelijks deed, want ik las altijd de boeken over Iris en Michiel en die mochten wel een Palm Pasen Stok maken en ik wilde ook!!!
Het is key om hiervoor een VERS ei te gebruiken, dan is het vrij makkelijk
Zouden ze die bij de bakker nu hebben?? Ik heb dit opeens erg nodig in mijn leven @unglaublich
ja denk het wel toch! misschien eerst even bellen om te vragen of ze ze hebben?
De bakker zit om de hoek dus dit wordt mijn lunchmissie van morgen. Heeft het nog een officiële naam?
volgens mij gewoon broodhaan(tje)
Zo schattig.
Die kun je gewoon kopen
Jaaa m’n vriend kwam voor het weekend opeens aan met broodhaantjes van de bakker, love it
Nee juist niet helaas, bijna alle ‘‘kartonnen’’ verpakkingen in supermarkten zijn papierlaminaten: karton met een minilaagje plastic erop. Dit is bijna niet recyclebaar, verpakkingen die puur uit (één soort) plastic bestaan zijn juist duurzamer.
Mogen die dan ook niet bij het oud papier?