Heb jij een eierkoker?
- Ja en dit bevalt goed
- Nee
- Ja en dit bevalt niet goed
0 stemmers
Heb jij een eierkoker?
0 stemmers
Maar die eieren worden wel allemaal in 1 keer gekookt, in plaats van honderd losse pannetjes. Is het dan niet duurzamer?
Mja een diepvriespizza is tenminste nog een hele maaltijd in een verpakking, gekookte eieren in een plastic bakje zijn maar een onderdeel. En als je dan voorgesneden groenten wilt kan dat ook in een kartonnen verpakking in de vriezer.
Wij verstopten vooral met mn zus kleine chocolade eitjes door het huis. Vond ik echt fantastisch. Dus je brengt me op het idee dit dit jaar weer te doen.
En eieren uitblazen (en beschilderen), deed je dat ook?
0 stemmers
Had jij vroeger ook zoān ding om eieren mee te beschilderen?
0 stemmers
Kartonnen verpakkingen voor in de vriezer hebben vaak nog een plastic laagje en zijn dus niet recyclebaar.
Jezus Christus wat kut
Toch lijkt de productie een slag minder belastend, of klopt dat ook niet?
Wat vond je leuker om te doen, het verstoppen van paaseieren of het opzoeken?
0 stemmers
Ik kan me herinneren dat ik een keer een paaseitje in mn losse tandbakje had verstopt en al die tanden er weer bovenop had gelegd. Dat vond ik heel goed bedacht. Pff haha
Wow ik heb blijkbaar allerlei eigerelateerde zaken gemist in mijn leven.
Wat moet een mens met een eierkoker trouwens, hoe is dat makkelijker dan een ei in een pan leggen en een timer zetten?
Ze zoeken voordat mān ouders wakker waren en dan ergens anders verstoppen, dan keek mān moeder altijd raar op⦠Dus beide
Minder werk en altijd zachtgekookte eitjes of hardgekookt.
Bij mij barst het ei vaak ook al prik ik er een gaatje in en ik kook vaak op verschillende kookplaten en dan is het ei weer te zacht dan te hard blabla. Dus dit lijkt me misschien wel handig.
Nog minder werk? Haha kan het me nauwelijks voorstellen. En ik weet precies welke tijd ik moet instellen om mijn allerperfectste ei te maken
Ik heb ook een eiervraag, hebben jullie:
0 stemmers
Ei ei ei
0 stemmers
Ik heb eierdopjes die ik nu gebruik om tuinkers in te zaaien
nou dat ding piept als je eieren klaar zijn dat is misschien waardoor ik het minder werk vind maar ik heb in de gaten dat ik met een eier connaisseur te maken heb
Ik heb sinds een maand of twee een eierkoker en het bevalt me ZO goed. Inderdaad ALTIJD een perfect eitje zonder op te hoeven letten, alleen daarom zou ik hem al kopen.
Qua werk zal het voor de ene misschien niet veel uitmaken maar mijn kamer is boven en mijn keuken is beneden en mān eierkoker heb ik gewoon boven op mān eigen kamer staan. Met een kookplaat gaat dat gewoon niet lukken. Dus als ik een eitje wil, hoef ik niet drie keer heen en weer naar de keuken te lopen of doelloos naar de pan te staren tot het ei een keer kookt, kost toch een hoop tijd. Gebruik dat ding echt dagelijks en zou echt niet meer zonder willen.
Oh ja en hij koste letterlijk zes euro ofzo bij Trek-Pleis-ter dus fantastisch. Tot zover mān reclamepraatje.
Dat denk ik altijd als ik fotoās zie van mensen in WJEKW-foto van al die āgezondeā pannenkoeken en andere ontbijtvormen.
Die zullen wel meuren denk ik dan.