Horen jouw forumnaam en profielfoto bij elkaar
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Horen jouw forumnaam en profielfoto bij elkaar
0 stemmers

Ben jij vaak degene dieā¦
0 stemmers
Hoofd dat nooit stil staat + flapuit = slechte eigenschap.
Ohh als je mij direct giftig wil hebben moet je door andere mensen of door mij heen praten. Ik heb daar zoān pesthekel aan.
Vaak door mensen die zelf heel veel vertellen en dan heb ik altijd zoiets van oh oke sorry ik houd mn mond wel. Ben denk ik ook niet zo interessant hahaha
Echt de hele dag door, neurie altijd zelfverzonnen deuntjes die ik dan weer in idiote stemmetjes etc doe 
Als ik het idee heb dat ik weet hoe de zin gaat eindigen heb ik meestal niet zoān zin om te wachten tot ze er zijn en wil ik gewoon aan mijn eigen zin beginnen. Is efficiĆ«nter. Maar ook onbeleefd, dus ik probeer het niet te doen.
Ik haat het als andere mensen het doen
Heb jij een keukenweegschaal?
0 stemmers
En een personenweegschaal?
0 stemmers
Ik heb ook een analoge keukenweegschaal maar dat is mijn fruitmand en die is meer voor de sier
Hoezo weet ik niet zeker?! 
haha ja zou kunnen toch? dat je er misschien ooit wel een hebt gekocht maar nooit gebruikt en geen idee hebt of die nog ergens ligt of niet? of ben ik de enige hoarder die zoiets zou kunnen overkomen 
@midheavenmoon enlighten us
Vooruit dan maar
Hahhaa echt he, dan voel je je enorm irrelevant
Zoom is trouwens wel extreem kut als je al iemand bent die sowieso door mensen heen praat, want je ziet niet wanneer iemand probeert te beginnen en soms loopt t geluid voor op t beeld
Dus dan ben ik alleen maar nog erger door mensen aan het heenlullen omdat ik dan denk ik geef ze hun moment maar dan praten ze toch weer later dan de stilte en dan denk ik dat ze niks meer zeggen en dan moet ik weer sorry zeggen maar dan zijn ze net weer begonnen aan hun verhaal en h e l p
Nog een vraag over eieren en mijn uitgleier:
Wist jij dat er bepaalde eieren bestaan die je vaginaal kan inbrengen tegen schimmel?
0 stemmers
Heb jij een thee-ei?
0 stemmers
Wist je dat de eerste eikenprocessierupsen uit het ei zijn gekropen.
0 stemmers
Okeetjes 
Oh maar ik doe het vaak tijdens het luisteren juist. Met een vraag. Ben best een luisteraar in een gesprek (zeker in een groep) maar dan wil ik wel precies weten hoe het zit 
Zo erg als je dan alsnog een paar keer begint me mensen je wƩƩr niet horen. Dan voel je je echt een sukkel. En zeker als het op een avond vaker gebeurt :ā) Het laat wel de groepsdynamiek vind ik altijd goed zien. Wie er het hoogste woord voert en wie vooral luistert.