Deden jullie vroeger ook eitje-tik met pasen?
- Jaaa lekker competitief
- Eitje-wattes?
0 stemmers
wij deden dit altijd met de hele familie en degene die won kreeg een choco paashaas
Deden jullie vroeger ook eitje-tik met pasen?
0 stemmers
wij deden dit altijd met de hele familie en degene die won kreeg een choco paashaas
Zo ik dacht even een chocolade omelet ofzo. Maar ik ben er weer bij.
Ben ook wel benieuwd of jullie een suikeromelet lusten:
0 stemmers
Ja dit is mijn antwoord. Ik vind afwisselend thuis/kantoor echt denk ik een ideale middenweg. Normaal gesproken heb ik dat, maar nu dus volledig thuis. Ik had alleen soms als ik thuis werkte het idee dat ik spijbelde ofzo. Denk wel dat het nu wat makkelijker wordt voor me om er zelf ook ok mee te zijn op de dagen dat ik thuis werk.
Een ei uitblazen? Wat?
Ik mis kantoor zo. Gewoon de weg naar mijn werk, het loopje erheen. Nu is alles in mijn huis. Van bed/de douche door naar je pc. Voor beweging moet ik effectief heel bewust bij stilstaan. Ik zit volgens mij nu op een dag veel meer achter een scherm.
Normaal kan ik thuis/kantoor afwisselen en dan na een shitdag thuis (of kantoor) denken; ah morgen een andere vibe. Maar nu is elke dag hetzelfde en shit wat saai.
En mis ook de onzingesprekjes met collega’s. Op kantoor kun je ook veel sneller verbeteringen bespreken of een vraag voorleggen aan iemand.
Ik heb collega’s die altijd al thuiswerken, maar zou niet met ze willen ruilen.
Zo dit moest er ff uit :’)
Ja! Dan prik je een gaatje aan de onderkant en bovenkant van een rauw ei en moet je keihard blazen om het ei leeg te krijgen. De schaal kan je dan schilderen, en als versiering voor de paastak gebruiken.
Het resultaat bij mij was vaak een rood hoofd, fijn geknepen ei en teleurgestelde Fredje.
Alleen met de truc van een plastic folie
Ik heb dit ooit gemaakt omdat het blijkbaar het lievelingsgerecht van Jan Smit is (??? Vraag me ook niet waarom dat me overhaalde) en toen ging ik bijna over m’n nek
Maar eigenlijk alleen maar bruin omdat ik voor bakken meestal maar M nodig heb. Als je dan een doos hebt met witte eieren is het vaak of een bijgeraapt zooitje qua maten of het is maat L. Niet echt handig.
Oh en door de poll waar bevrucht ei in staat moet ik ineens aan een verhaal denken van een familielid. Die stond rustig in de keuken te koken en pakt een ei en tikt hem stuk. Breekt dat ei open, valt er een embryo kuikentje uit. Gatver Damme. Echt toen ik dat hoorde
Echt gezellig deze pre pasen eier polls
Neem jij een eitje bij het ontbijt in een hotel?
0 stemmers
maakte jij vroeger ook altijd een palm pasen stok?
0 stemmers
lekker nibbits slingers aan jezus z’n kruis hangen, heerlijk
Ja maar je ei donderde er altijd uit of ging kapot als je te hard duwde. Drama.
love it. paar madeliefjes uit de tuin erbij, helemaal ready to go
Ik weet niet wat dit is maar wil nu wel dat broodje. Dan was een krent het oog toch? Ik weet nog precies hoe dit smaakte, zo lekker. Met een rondje waar dan een ei in paste?
Ik heb dat volgens mij 1 keer gedaan (dat ik me iig kan herinneren) en toen liepen we een rondje door de wijk ermee? En een liedje met Palm Pasen Palm Pasen blabla iets wat er op rijmt.
wow dat had ik echt niet verwacht van je, (juist omdat ik lees dat je zo bezig bent met het milieu)
mijn moeder kocht vroeger weleens van die al gekleurde eieren voor pasen, (hele vreemde eficiente huisvrouw trekjes heeft ze soms) en dat was altijd zo’n deceptie voor mijn zusje en mij want deze eieren waren altijd groen uitgeslagen en we wilden graag eieren verven voor pasen.
Wat me eraan doet denken dat ik echt zo’n eierverfsetje moet gaan kopen
Ik vind zacht gekocht eitjes echt een van de meest vieze dingen die er bestaan. Zeker als mensen dan brood dippen in dat ranzige natte gele bahhhhh.
En mensen op instagram die een boomerang maken wanneer ze hun ei door midden snijden en dat vieze eigeel eruit loopt oke zover mij zacht gekookte ei haat.