Stel je persoonlijke vraag #15

altijd treurig ook als de rozijnogen van de haan al voor de festiviteiten eraf vielen

12 likes

ja precies dat! weet nog dat mijn zusje die krent er altijd als eerste uit at en dan later sip was dat haar haan geen oog meer had :joy:

jaaa! wij zingen altijd palm palm pasen, de wind die komt uit vaassen blablabla

1 like

Wij deden dit met de kerk en dan gingen we ze uitdelen in bejaardentehuizen. Weet niet echt of die mensen het nou leuk vonden om zo’n geknutselde stok te krijgen maar er zat in ieder geval nog eten bij haha.

2 likes

Ik was altijd heel bitter dat mijn school niks christelijks deed, want ik las altijd de boeken over Iris en Michiel en die mochten wel een Palm Pasen Stok maken en ik wilde ook!!!

22 likes

Het is key om hiervoor een VERS ei te gebruiken, dan is het vrij makkelijk

Zouden ze die bij de bakker nu hebben?? Ik heb dit opeens erg nodig in mijn leven @unglaublich

1 like

ja denk het wel toch! misschien eerst even bellen om te vragen of ze ze hebben? :rooster:

1 like

De bakker zit om de hoek dus dit wordt mijn lunchmissie van morgen. Heeft het nog een officiële naam?

2 likes

volgens mij gewoon broodhaan(tje)

2 likes

Zo schattig.:smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Die kun je gewoon kopen

Jaaa m’n vriend kwam voor het weekend opeens aan met broodhaantjes van de bakker, love it

1 like

Nee juist niet helaas, bijna alle ‘‘kartonnen’’ verpakkingen in supermarkten zijn papierlaminaten: karton met een minilaagje plastic erop. Dit is bijna niet recyclebaar, verpakkingen die puur uit (één soort) plastic bestaan zijn juist duurzamer.

2 likes

Mogen die dan ook niet bij het oud papier?

Ik vrees dat ik binnenkort zelf de schaar in mijn haar zet

6 likes

Nog nooit geprobeerd, maar ik weet wat me te doen staat deze week

Ha ik moest bij die palm Pasen stok ook direct aan dat boekje denken. Hetzelfde als met Sint Maarten en lampionnen. Bedenk me nu pas dat volgens mij al die boeken van Iris en Michiel dus een soort christelijke/traditionele inslag hadden? Herinner me er ook een over Luilakken oid. Dat ken ik ook alleen maar door die boekjes.

3 likes

De Lidl heeft ze ook deze week zag ik in de folder

1 like

Moesf echt hoognodig naar de kapper maar had het iets uitgesteld en nu moet ik nog maanden met kapotte punten lopen. En ik wil het laten groeien, maar ik twijfel nu om een rechte lange bob te laten knippen. Onee “laten” kan niet. Zelf doen. Heb Marcella van Mocro Maffia in mijn hoofd maar beter laat ik die pony achterwege.
Hoe knip je ĂŒberhaupt je haar in één lijn als je het zelf moet doen
 Dit kan zo verkeerd gaan als ik mezelf niet meer kan tegenhouden.

1 like

Dagmar Stam onthoud ik altijd, herkenbare tekeningen.

4 likes