Stel je persoonlijke vraag #15

Ja zo’n kneuterig gezinnetje was dat toch? Met zonder jas naar buiten was ook zoiets

3 likes

M’n moeder heeft zaterdag 8 cm van m’n haar geknipt. Heb toch een modelloos kapsel op een lengte. Nu lekker op de schouders #coronakapsel

Deed jij vroeger ook je leeggelepelde eierschaal omgekeerd in het eierdopje om het vervolgens aan je ouders te presenteren als een lekker eitje zodat ze het open zouden tikken met hun mes? HAHA GEFOPT

• Ja, dit was het allerleukste van Pasen
  • Nee, mijn ouders houden niet van humor

0 stemmers

Had of gaf jij vroeger wel eens een speurtocht op een kinderfeestje?

• Ja wij deden regelmatig een speurtocht op een kinderfeestje
  • Weet ik niet meer
  • Ja af en toe
  • Nooit gedaan

0 stemmers

Ik ben zelfs een keer naar een slager geweest met een vriendinnetje om een koeienoog te vragen zodat met de speurtocht ze het spelletje moesten doen om te raden wat ze in hun hand hadden geblinddoekt. Mn ouders vonden het ook oké om dat koeienoog een aantal weken in de vriezer te hebben liggen.

22 likes

Wel dat van mijn zoontje en dat is niet al te best gelukt :grimacing:

2 likes

Nee, de doosjes van bevroren fruit van de AH bijvoorbeeld niet. Heb ik ook een tijd fout gedaan want het is niet logisch. Die moeten volgens mij bij het restafval gewoon.

Haha wow wat voor sick kinderspel is dit joh. Ik zou echt een levenslang trauma hebben als ik op jouw feestje was geweest.

5 likes

Ik was geïnspireerd door de droomshow. Ik voel me nu stokoud want ik denk dat veel mensen op dit forum hier nog nooit van hebben gehoord.

14 likes

Mijn oma maakte dit ieder jaar voor ons :heart_eyes:

1 like

LOVE THIS. Ik was bijna zenuwachtig om met mn palmpasenstok naar buiten te gaan. Mn vader versierde het, het haantje was altijd al half opgevroten voordat ik ermee naar buiten ging. Mn buurjongens zeiden altijd dat ik mn stok wel rechtop moest houden want ik liet hem altijd hangen na een tijdje lopen. Ahhhw, zijn deze tradities er eigenlijk nog steeds?

Vond trouwens deze foto. Hier hield ik mn stok nog enigzins rechtop:

4 likes

Wow ik schrik echt van deze uitkomst, had geen idee dat zoveel mensen dit weleens gehad hebben :open_mouth:

fijne herinnering :smiling_face_with_three_hearts:

ja volgens mij wel! iemand die ik volg op insta had gister met haar kinderen palm pasen stikken gemaakt :star_struck:

2 likes

Ik zag gisteren een ondefinieerdbaar flesje haarverf in mn kast staan dus ik ga dat morgen in mn haar smeren denk ik zo. Ben benieuwd wat eruit komt

4 likes

Haha nee ik nooit, maar blijkbaar heb ik dus een redelijk zorgeloos leven gehad (dat besefte ik me opzich wel hoor ;)) en ondanks de puberteit redelijk een happy bubble ervaren

2 likes

Zo dit was ik helemaal vergeten van vroegah. Ik heb op een katholieke basisschool gezeten en ‘wij’ brachten met school altijd onze stokken naar mensen toe die in het ziekenhuis lagen. Gingen we met zijn alleen lopen naar het Ziekenhuis met die stok in je handen. Ieder jaar gekleurde klauwen van dat gekleurde papier op je stok :joy:

En aan het einde kregen we altijd een kinder surprise ei

5 likes

En ik jat de gekookte mee.

1 like

Drie ei is een paasei.

En je hebt ook nog O denneboom

1 like

Tuurlijk wel! Derriedouche for LIFE. Denk juist dat gezien de gemiddelde leeftijd hier het overgrote merendeel de droomshow wel kent hoor.

7 likes

Ik heb ze allemaal en bij mij zijn het witte boekjes. Geen bundels en de meesten zijn van Carry Slee.
Uitgezonderd Jacques Vriens en Vivian den Hollander (?)

Ja je had ze in losse boekjes en een bundel, inderdaad van Jacques Vries over Wouter en Mieke. Je hebt er nu zelfs e-books van haha.

1 like