Ik vind de boekjes van Vriens trouwens een stuk leuker geschreven dan van Slee
Ja was vroeger sowieso fan van zijn boeken ook andere series, zoals de korenwolf
Ow die ken ik niet. Wel iets met âverboden briefâ
Dan geef ik mijn kind de naam Christina en dan is mijn leven compleet.
Ik bedoel Briefgeheim, maar die is van Jan Terlouw
jA
Al die kinderboeken lees ik nu in de klas voor
En elk boek is hetzelfde (binnen de leeftijdscategorieën dan)
Ik ook hoor
Carry is wel een richass bitch though als 1 van de ongeveer 5 schrijvers in NL dus ze heeft het wel slim gespeeld om dat te verdienen met 30x hetzelfde boek schrijven. Ze heeft denk ik al haar creatieve vermogens gestopt in het uitkiezen van steeds een ander kek montuurtje voor op haar neus zodat er voor de verhalen niks meer over was.
Ja! Dag, Sinterklaasje. Vooral O denneboom vind ik leuk met die worsthond
@monkeyslut Bij C. Slee zie ik druk kromme zinnen of die niet lekker je mond uit komen.
Denken jullie dat jullie door mijn berichten op dit forum goed weten hoe ik ben?
- Ja, ik heb het gevoel je door en door te kennen
- Ja
- Een beetje
- Nee
- Nee, ik wil dit, dit, dit en dit nog weten
0 stemmers
Denken jullie dat het ĂŒberhaupt mogelijk is om iemand door dit forum goed te kennen?
- Ja
- Ja, ik ken sommige mensen heel goed door hun berichten
- Verschilt per lid
- Nee
- Nee helemaal niet
0 stemmers
Die tweede vraag: is het mogelijk; ja het zou kunnen. Wil niet zeggen dat het altijd kan. Dus zal wel aan het lid liggen. Dus had dat antwoord ook kunnen kiezen. (Het antwoord "ja sommige mensen ⊠" vind ik ook op hetzelfde neerkomen).
Geen idee of het dan klopt hĂš. Voor de zekerheid.
Hmmm ligt eraan wie het is. Als het een aardig persoon is ga ik niet stalken, maar als ik diegene ooit wil chanteren dan wel
Doet me denken aan een nachtmerrie die ik voor het laatst had waarbij mijn moeder ook lid van dit forum was en alles van me las
Mijn moeder heeft dat laatste echt gedaan. Dat was op het ellegirlforum ruim 15 jaar geleden. Ik had toen iets gepost over een ruzie met haar en toen kreeg ik dus opnieuw ruzie omdat ik erover had geschreven op een forum. We zouden die dag daarna iets leuks gaan doen maar ik mocht dus niet meer mee. En ben nog tijden bang geweest dat ze mee zou lezen Al liet ik me er niet door weerhouden. Laat me mijn gang gaan.
Hoe kwam ze er dan achter? Door in je geschiedenis te kijken?
Jij stelt echt vaak hier vragen dat ik denk shit ja als ik eerlijk ben⊠:â) Benieuwd hoe al jouw polls er anoniem uit zouden zien.
Ik denk het. Computer stond toen in de woonkamer en dat ik op het forum zat was ook geen geheim. Ze zal mijn naam wel in beeld hebben zien staan.
Je komt deze vraag tegen in een enquĂȘte (van een restaurant), weet jij wat je in gaat vullen?
- Ja meteen
- Ik moet er even over nadenken
- Huh wat?
0 stemmers
Precies wat ik doe met polls waarop ik niet wil antwoorden @ellegirltalk, gewoon door naar de volgende