Stel je persoonlijke vraag #15

Ik ben op 17 maart naar de kapper geweest, want toen was ‘ie nog open, maar zag het er al naar uit dat dat niet heel lang meer ging duren. 23 maart ging alles dicht. Heel blij dat ik nog snel een afspraak heb gemaakt!

2 likes

Ik wacht nog steeds op roze verf :pensive:

Ik zou invullen “normaal”

1 like

Horen jouw forumnaam en profielfoto bij elkaar

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

image

2 likes

Ben jij vaak degene die…

• anderen onderbreekt
  • onderbroken wordt

0 stemmers

Hoofd dat nooit stil staat + flapuit = slechte eigenschap.

1 like

Ohh als je mij direct giftig wil hebben moet je door andere mensen of door mij heen praten. Ik heb daar zo’n pesthekel aan.

3 likes

Vaak door mensen die zelf heel veel vertellen en dan heb ik altijd zoiets van oh oke sorry ik houd mn mond wel. Ben denk ik ook niet zo interessant hahaha

1 like

Echt de hele dag door, neurie altijd zelfverzonnen deuntjes die ik dan weer in idiote stemmetjes etc doe :sweat_smile:

1 like

Als ik het idee heb dat ik weet hoe de zin gaat eindigen heb ik meestal niet zo’n zin om te wachten tot ze er zijn en wil ik gewoon aan mijn eigen zin beginnen. Is efficiënter. Maar ook onbeleefd, dus ik probeer het niet te doen.

5 likes

Ik haat het als andere mensen het doen

2 likes

Heb jij een keukenweegschaal?

• Ja, een digitale
  • Ja, een analoge
  • Weet ik niet zeker
  • Nee

0 stemmers

En een personenweegschaal?

• Ja, een digitale
  • Ja, een analoge
  • Weet ik niet zeker
  • Nee

0 stemmers

Ik heb ook een analoge keukenweegschaal maar dat is mijn fruitmand en die is meer voor de sier

2 likes

Hoezo weet ik niet zeker?! :joy:

haha ja zou kunnen toch? dat je er misschien ooit wel een hebt gekocht maar nooit gebruikt en geen idee hebt of die nog ergens ligt of niet? of ben ik de enige hoarder die zoiets zou kunnen overkomen :joy:

@midheavenmoon enlighten us

3 likes

Vooruit dan maar

2 likes

Haha aaah ik haat dit zo erg :cry: dan voel je je echt zo onzichtbaar

13 likes

Hahhaa echt he, dan voel je je enorm irrelevant

Zoom is trouwens wel extreem kut als je al iemand bent die sowieso door mensen heen praat, want je ziet niet wanneer iemand probeert te beginnen en soms loopt t geluid voor op t beeld

Dus dan ben ik alleen maar nog erger door mensen aan het heenlullen omdat ik dan denk ik geef ze hun moment maar dan praten ze toch weer later dan de stilte en dan denk ik dat ze niks meer zeggen en dan moet ik weer sorry zeggen maar dan zijn ze net weer begonnen aan hun verhaal en h e l p

17 likes