Stel je persoonlijke vraag #15

Nog een vraag over eieren en mijn uitgleier:

Wist jij dat er bepaalde eieren bestaan die je vaginaal kan inbrengen tegen schimmel?

• Ja
  • Nee
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

Heb jij een thee-ei?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet niet wat dit is
  • Ik zou er wel een willen (bijv. als cadeau voor secret santa)

0 stemmers

Wist je dat de eerste eikenprocessierupsen uit het ei zijn gekropen.

• Ja
  • Nee
  • Oh neee :frowning:

0 stemmers

1 like

Okeetjes :+1:t2:

1 like

Oh maar ik doe het vaak tijdens het luisteren juist. Met een vraag. Ben best een luisteraar in een gesprek (zeker in een groep) maar dan wil ik wel precies weten hoe het zit :stuck_out_tongue:

2 likes

Zo erg als je dan alsnog een paar keer begint me mensen je wƩƩr niet horen. Dan voel je je echt een sukkel. En zeker als het op een avond vaker gebeurt :’) Het laat wel de groepsdynamiek vind ik altijd goed zien. Wie er het hoogste woord voert en wie vooral luistert.

3 likes

Ik heb de nare gewoonte mensen hun zin af te maken of een conclusie van hun verhaal te geven. Probeer het echt in te slikken maar veel mensen praten zo veel meer dan nodig is. En sloom, allejezus.
Extra belachelijk omdat ik zelf ook snel lang van stof ben haha!

Echt onderbreken doe ik niet maar ik eis wel een goeie plek op binnen een gesprek.
Nu met Zoom moet ik me helemaal inhouden, ik heb een collega die wel overal doorheen kwettert met als resultaat dat niemand verstaat wat zij zegt of de originele spreker. Ik heb nu ingevoerd dat iemand die iets wil gaan zeggen z’n vinger opsteekt. Werkt redelijk.

11 likes

Het ergste vind ik toch mensen die heel zachtjes praten en je na twee keer sorry? nog steeds geen idee hebt wat ze zeggen.

Of langzame praters idd, ik luister graag naar sneltreinvaart.

19 likes

Dit ben ik in een notendop. Maar dan praat ik zelf veel en snel en vind ik andere mensen soms zo traag. :face_with_raised_eyebrow:

Met Zoom is het helemaal kut als je ergens probeert tussen te komen, mensen lullen gewoon door en zien/horen niet dat jij iets probeert te zeggen. Ik had vanmiddag een vergadering en ik had echt een goed punt maar het lukte gewoon niet en toen heb ik wel demonstratief niks meer gezegd haha, zo vermoeiend.

Ja same! Haha

Ik wil in Zoom zo’n menu zoals de knoppen van Arjen Lubach, om even de aandacht te trekken met een flinke toeter.

6 likes

Ik onderbreek mensen ook heel snel, ik probeer er echt op te letten want als mensen t bij mij doen vind ik t ook niet leuk maar veel mensen vertellen dingen zooo omslachtig. Ik hoor graag snel het probleem/punt/de aanleiding ofzo, ik kan er niet tegen als ā€œde kernā€ niet snel duidelijk wordt.

Maar dat is wel echt 1 op 1, in groepen zeg ik amper wat laat staan dat ik onderbreek

Ja een soundboard. Ik zou dan willen dat gerda havertong of rita verdonk zegt ā€˜Niet mijn smaak veel plezier ermee’ en Ruttes ā€˜doe normaal’. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Hahaha ik zie even voor me hoe mijn leidinggevende daarop zou reageren, die zou dat helemaal kut vinden :joy: Ik wil dit

Ik wil gewoon een ordinair luchtalarm.

Ik heb dit gister gedaan en deze methode werkt echt best goed. Ik heb zelf geen krullen (meer) en dikker haar dan deze vrouw in de video maar toch heeft het gewerkt. Als je het goed doorkamt en een scherpe schaar hebt kom je al een heel eind. Vond deze video het best want no bullshit, nat haar, 2 elastiekjes en 1 schaar.

4 likes

Ik vind het wel echt lastig want ik heb krullen, maar die kunnen elke dag anders vallen. Heb er normaal een klein beetje laagjes in. Maar geen idee hoe het dan valt als ik alles op ƩƩn lengte knip. Mogelijk krult voor dan veel meer in omdat ik daar minder haar heb dan achter op mijn hoofd.

Wacht eens even… NMSVPE is van Rita Verdonk…

Als je het op die staart manier knipt dan knip je het juist in laagjes.

3 likes

Ik wil eigenlijk gewoon advies van een kapper of een kapsel op ƩƩn laag me zal staan en dat dan iemand met verstand dat gaat uitvoeren :’)

1 like

Ja dan knip je het zegmaar in een v-vorm. Als je meerdere laagjes wilt hebben dan kan je dat ook apart weer scheiden. Dit wil ik doen nadat ik mn haar weer gewassen heb. Ik was vrij enthousiast dus wie weet ben ik kaal over een paar maanden.

2 likes