Kopen zonder kijken vind ik ook leuk
Ja dat vind ik ook wel leuk. Is ook het enige wat ik kijk. De programmaâs in deze poll kijk ik allemaal niet
Ik vind ze allemaal echt heerlijk. Ook inderdaad Kopen zonder kijken en Uitstel van executie. Lekker hersenloos. Phil en Kristie zijn wel echt mijn favoâs.
Doet web.whatsapp het nu bij jou?
- Ja
- Nee
- Geen zin om te kijken
0 stemmers
Gebruik je dat ook vaak als je op de laptop werkt?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Heb jij ergens in huis⊠een kastje met als inhoud dit:
- Holy moly nee!
- Ja helaas wel
- Ja meerdere
- Nee zou ik wel willen
0 stemmers
Nee mijn kelder was zo, maar die heb ik vorige week opgeruimd. 
Bij mij zijn het mijn schoonmaakspullen 
We hebben een omg-kast onder de trap. Opslag van koffers, stofzuigers, verzenddozen voor mân shop en dat soort ellende. Mân vriend wil die kast graag netjes hebben want zân stelling met schoonmaakspullen staat er in maar als ik iets kwijt moet gooi ik het er in en doe ik de deur dicht. Twee keer per jaar ruim ik hem op maar op de een of andere manier is het binnen een week weer een bende.
Dat ene programma waar buren elkaars huis mogen gaan verbouwen (met hilarisch belachelijke gothic / farao / hello kitty thema slaapkamers als gevolg), geen idee hoe het heet.
En die ene waar kinderen het huis van de ouders mogen verbouwen naar wens en de ouders via een geheime camera mogen meekijken, dat was ook fantastisch.
Ik kan gewoon Ă©cht niet slapen met blote benen⊠als ik die huid van mân benen tegen elkaar aan voel word ik echt helemaaaaal gestoord. Herkent iemand dit?
- Nee, ik herken dit niet
- OMG JA!!
- Soms
0 stemmers
@Dombo In Holland staat een huis? Dat was echt goud. Hadden ze onwijs hun best gedaan de woonkamer van de buren in brocante stijl om te toveren (want dat vindt de buurvrouw zo mooi), om vervolgens de blinddoek in je eigen woonkamer af te doen om te ontdekken dat de buren jouw woonkamer in campingstijl hebben omgetoverd. âWant jullie houden zo van kamperen in Frankrijk in de zomerâ.

Hahahah oja dat was zo debiel. Laten we de hele woonkamer ombouwen tot western paardenstal want de dochter houdt zo van paarden. Stond er een Shetlander in de woonkamer. 
Ik slaap niet met mijn benen tegen elkaar, maar ik kan niet met blote voeten slapen. Het gevoel van mân teennagels tegen mijn matras vind ik zo naar
Haha nee wat een hel. Die dachten vast dat een strand in je woonkamer super ontspannend is
Ik moet altijd onder een laken oid slapen. Kan niet open en bloot (ook niet met pyjama aan haha) slapen!
Ja ook! Ik ga echt dood in de zomer: laken en liefst een (lange) broek.
Het duurt na de winter altijd heel lang voor ik met blote benen kan slapen, verschrikkelijk gevoel inderdaad. Maar na een tijdje went het en dan is het oké, maar dan wordt het haast alweer herfst.
Hahaha ik ga stuk. Was dit serieus?
Ik heb dit juist met stof, zou nooit met een lange pyjamabroek kunnen slapen. Zelfs een kort broekje ben ik soms te bewust van de stof en hoe dat om mn bovenbenen zit haha
Bij dat programma had je ooit ook een aflevering dat je na het schijten je drol door een doorzichtige buis afgevoerd kon zien worden.