Hahaha. Ik knipte mn haar heel lang zo maar op een gegeven moment moest ik wel naar de kapper want knipte zo weinig dat ik rond liep met een dooie rat op mn kop.
Ik heb ook krullen en heb toevallig van de week ook dat filmpje gebruikt. Heb ook laagjes en het is echt prima geworden! Het is natuurlijk niet zoals een echte kapper maar vond dit wel een fijne tussenoplossing.
Ik zoek alleen nog een goede video voor het knippen van je lok. Ik draag het nu meestal in een middenscheiding maar als je die methode gebruikt gaat dat verkeerd uitpakken lijkt me.
Ik heb gister met een schaar voor de spiegel gestaan en wilde een pony knippen maar ik durf het gewoon echt niet! Zo stom, ik heb het jaren zelf gedaan maar als ik het nu verneuk is er geen plan b.
Haha ik ook! Dacht ook ākrullen? JIJ??ā
Ja geen idee hoe dat komt haha, getint wist ik idd wel maar krullen had ik niet bij jou in mijn hoofd haha. Nee ik heb donkerbruin stijl haar
Ik krijg sowieso altijd een error als mensen hun uiterlijk beschrijven. In mān hoofd ziet iedereen eruit zoals zān avatar
Ik heb er best wat op Instagram, maar geen idee of ze weten dat ik dat ben. Zolang mensen niet denken dat ik eruit zie als mān avatar vind ik het best.
En anders eigenlijk ook wel hahaha
Ik denk dat het algemeen bekend is dat ik enorm bleek ben, omdat ik hier tijdens de zomermaanden over klaag
Oh en klein
Hypothetisch scenario, als je dorst hebt en een flesje aangereikt krijgt van een vriend(in), zou je dan de rand afvegen (aan je shirt of met je hand)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heeft iemand dat wel eens gedaan als jij een flesje aanreikte?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien ja: voelde je je beledigd
- Ja
- Nee, want zou ik zelf ook doen
- Nee, ondanks dat ik het zelf niet doe
0 stemmers
Sommige mensen zijn super bekwaam in uit flesjes drinken zonder ze met de mond aan te raken. Ik niet.
Ik ben snel vies van anderen⦠Ook bij teamsport en dan zoān krat met bidons voor heel het team. Gadverdamme andermans zweet en speeksel eraan. Dus even snel je hand erlangs. Doe het best smooth, gewoon met het openen van de dop gelijk even randje afvegen.
Heb ook een keer gehad dat iemand lippenbalsem afveegde met dār vinger, vond ik persoonlijk viezer dan als ze hem gewoon gebruikte.
Hahaha gatver, lekker je vingers erin duwen die alles aangeraakt hebben
Ik vraag me dus af waarom mensen denken dat ik blond ben. Lijkt me wel eens leuk, blond zijn.
@GEEZ Jij hebt vroeger toch regelmatig fotoās gepost? Of ja, paar jaar terug? Daardoor weet ik iig hoe je eruit ziet en heb al jaren geen fotoās van je gezien.
Ik postte ruim 10 jaar geleden wel eens een foto en schijnt dat iemand zich dat ook nog kan herinneren, best gek idee.
Bij mij kwam het ook door haar felgekleurde brillen. En dat alle boeken eindigden met āen toen zoenden zeā
Huh echt? Kan ik me nietmeer echt herinneren haha.
Laatste foto die ik gepost heb van mijzelf was in mijn trouwjurk maar die moest er ook weer vanaf. Heb jij ig? Want heb even geen beeld van jou.
Wauw Jacques Vriens deed al aan handlettering voordat het hip werd