Stel je persoonlijke vraag #15

Ik denk dat mensen nu wel weten hoe ik er ongeveer uit zie door instagram en heb ooit wel een halve foto gepost hier ergens.

Vroeger toen ik helemaal anoniem was kreeg ik bij meetings meermalen te horen dat mensen dachten dat ik blond was (niet eens in de buurt) of dik. Geen idee waarom.

Check je insta :rofl:

9 likes

Omg wat raggen mensen toch altijd hard door hun haar heen als ze het kammen. Mijn haar breekt al af als je er naar kijkt het is altijd zo dun en droog. Ik zou niks overhouden als ik het zo zou borstelen.
Ze knipt er ook in 1 keer zo’n groot stuk af, als je het toch zelf doet zou ik er gewoon elke 2 weken een paar mm afknippen ofzo.

1 like

Een switch met animal crossing, helaas overal uitverkocht en tweedehands is hij duurder dan je normaal gesproken kwijt bent voor eerstehands :crazy_face:. Tegen de tijd dat ik jarig ben is hij hopelijk weer een beetje normaal geprijsd.

1 like

Wie is ikbenemma? :neutral_face:

1 like

Aaah ok!

ik houd een verlanglijstje bij in mijn telefoon, dus meestal kan ik daar wel iets van vragen.

Al zit ik wel met het dilemma dat ik altijd precies een bepaald merk/model/uitvoering van iets wil hebben en bang ben dat mensen dan net iets kopen wat ik niet helemaal wil en dan moet je fake blij gaan doen terwijl je liever een andere versie van hetzelfde product wil :redface:

Het liefst stuur ik gewoon directe linkjes naar wat ik wil hebben, maar dat wordt door veel mensen niet gewaardeerd dus dat doe ik maar niet meer

6 likes

En daarbij mag je niet outen @ezw.

1 like

Geld :money_mouth_face:

1 like

Ik gooi mn ei gewoon in de flessenwarmer, dan zet ik hem op de 7 minuten stand en dan heb ik een perfect halfzacht gekookt eitje :heart_eyes::ok_hand:t2:

3 likes
  • Bvb
  • Bijv

0 stemmers

Heb jij de afgelopen twee weken iets op internet besteld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, werd of wordt dit pakketje geleverd via …

• DHL
  • PostNL
  • Anders

0 stemmers

Heb je het pakket op tijd ontvangen? Als de normale bezorgtijd 1 dag is, dus de volgende dag ontvangen, als de normale bezorgtijd 3-5 werkdagen is, dus binnen 3-5 werkdagen ontvangen etc.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo nee, hoeveel vertraging had jouw zending?

• 1 dag
  • een paar dagen
  • 1 week
  • meer dan 1 week
  • geen idee, nog niet ontvangen grrrrrr

0 stemmers

Die tweede vraag zou voor mij meerkeuze moeten zijn, want er werden dingen met PostNL en met DPD bezorgd.

14 likes

bijv.

9 likes

Brievenbuspakketje werd de volgende dag zoals aangegeven bezorgd. Maar mijn plantenbestelling bij bakker .com is na twee weken nog geeneens verstuurd :roll_eyes:

2 likes

Meerkeuze.

COS, WEEKDAY, Amazon en Zalando had ik snel binnen. Soms sneller dan ze zelf verwachtten, maar C&A is echt janken. POSTNL was vlot, DHL op zijn DHLs

1 like

Ik had een boek besteld, maar dat was een brievenbuspakketje en kwam gewoon de volgende dag aan.

Vind trouwens de balans tussen ā€œsteun je lokale ondernemersā€ en ā€œbestel niets onnodigsā€ best lastig? Ben op zich allebei wel voor, maar bijv. mijn boekhandel is nu dicht voor de veiligheid van hun medewerkers enzo, maar ze bezorgen wel en hebben die inkomsten ook wel echt nodig.

2 likes

Wacht nog op mijn Costes pakketje, 8 dagen geleden besteld. Inmiddels is een deel van het bedrag van mijn bestelling weer op mijn rekening bijgeschreven, maar ik heb geen bericht gehad dat iets niet meer leverbaar was. Ben benieuwd wat ik wel/niet krijg :sweat_smile:

Als je thuis een online capaciteitentest moet maken voor een baan, doe je dit dan alleen of samen?

• Alleen, want dat is het eerlijkst/krijgen ze het beste beeld van mij
  • Alleen, want er is niemand in mijn omgeving die mij daarmee kan helpen
  • Samen met iemand

0 stemmers

Ik zou juist heel onzeker en nerveus worden als iemand meekijkt. Dus gaat het mij niet eens zozeer over ā€˜eerlijkheid’.

Bezit jij nu ook (ook) verschillende gradaties van chillkleding om thuis in te werken/studeren?

• Ja, ik heb verschillende soorten chillkleding van comfortabel maar gekleed tot slobberige sloeber
  • Nee ik heb maar 1 soort
  • Ik werk niet thuis
  • Ik heb geen chillkleding

0 stemmers

1 like