Ik herinner me een aflevering waarbij de stront en pis van de wc boven afgevoerd werd door een transparante buis die naar beneden door de gang liep richting riool. Toen Martijn Krabbé de eerstvolgende keer langskwam hadden de bewoners die als eerst weggehaald/afgeplakt.
Wij zijn dezelfde persoon of hebben hetzelfde drama.
@anon42392789 @Nivi ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen bestaan die denken ‘hey dit is een goed idee!’
Of allebei. 
Kan het normaal wel, maar als ik niet voor het slapen gaan gedoucht heb of ik heb body lotion of zelf tan opgesmeerd dan heb ik er wel problemen mee omdat m’n benen dan een beetje aan elkaar plakken en dat vind ik zo’n naar gevoel. Heb me net ingesmeerd met body lotion want ik had een beetje last van een trekkerige huid maar heb er nu spijt van want lig in bed en mijn benen voelen oncomfortabel plakkerig aan.

ik wil dat nu vreten.
Ja
ik ook. En ik wil het niet zelf maken
Ik ook niet. Ik wil het eten op het eiland waar ik vandaan kom met een bolletje vanille ijs en een liter frape. Op een terras waar ik dan met mn benen aan het plastic stoeltje blijf plakken.
Oeeh warm of koud?
Ooh ik ga het morgen ook maken, die speculaaskruiden is echt een goeie tip!
Dat klinkt heerlijk meit 

Raar!! Ik heb inmiddels wel bericht gehad van post nl dat het vandaag wordt bezorgd. Zal wel goedkomen dus!
Anoniem
- Ik heb een relatie en woon samen
- Ik heb een relatie en zie mijn partner nu ook, zonder 1.5m afstand
- Ik heb een relatie en zie mijn partner, met 1.5 afstand
- Ik heb een relatie en zie mijn partner door corona niet
- Ik ben single en date wel met 1.5m afstand
- Ik ben single en date wel zonder 1.5m afstand
- Ik ben single en ik date nu niet (door corona)
0 stemmers
Wow vind het echt heel erg knap als mensen hun vriend/vriendin nu niet zien door corona.
Een Belg vertelde me gisteren dat je daar een boete krijgt als je onderweg naar je partner betrapt wordt (lat-relatie dus), omdat het een niet noodzakelijke verplaatsing is.
Ik ben single en ik date niet (überhaupt niet haha), heeft niks met corona te maken 
M’n vriend zat net in de metro naar z’n werk (voedselketen dus gaat gewoon door, helaas) en zag een stelletje die een boete kregen omdat ze naast elkaar zaten! Best raar, wij wonen samen en als we nu samen met het OV zouden moeten, doen we natuurlijk niet, zou ik ook gewoon naast hem gaan zitten?
Tenzij je boodschappen zou doen voor je ouders die in een risicogroep vallen en 50 km verderop wonen. Of mag dat niet?
Lijkt me echt lastig, die handhaving.
Edit: ik verwacht van jou geen antwoord hoor, haha. Meer als @Evert dat ik me deze tijd afvraag hoe dit gecontroleerd wordt.
Hahaha ja. Misschien ga ik dit weekend als ik toch niks te doen heb proberen dit fragment terug te zoeken. Is m’n dag meteen weer goed. Ik bedoel, social distancing is moeilijk, maar ik woon tenminste in een leuk huisje en niet in een graftombe. Dan valt het allemaal best mee ineens