Mijn normale kleding zit lekker genoeg. Ik heb alle dagen van de lockdown een spijkerbroek aan gehad.
Dit dacht ik ook. Tot ik een heerlijk zachte elastische wijde broek kocht, die én zit als een joggingsbroek én netjes genoeg is om mee naar de supermarkt te gaan en zelfs met een blouse erop zou kunnen. Ja ik ben fan.
Edit: ik lees dit nu terug en ik snap niet waarom ik zoveel details geef tldr: een chill pants is echt beter dan een spijkerbroek
Ik las dit eerst als zoân test waarin je vragen moet beantwoorden over je eigen capaciteiten (hoe goed je mensen kan aansturen ofzo, dat soort dingen). Dan kan het misschien wel helpen als iemand anders daar een objectieve mening over geeft, je ziet jezelf soms toch anders dan anderen. Maar als het echt een âtoetsâ is zie ik ook niet zo goed waarom je dat zou doen
Hoeveel punten heb jij?
- 0-10
- 10-20
- 20-30
- 30-40
- 40-50
- 50-60
- 60-70
- 70-80
- 80-90
- 90-100
- Hoger?
0 stemmers
Ik ben nu vooral benieuwd waar je die broek gekocht hebt?!
Oja oeps
Wat jij wil!
Ik heb er 115 haha
Ja ik wist niet tot welke score hij gaat want ik heb alleen scores tot 90 gezien haha
98
Omg 23, zo weinig
Maar welk studentenhuis heeft er tegenwoordig geen wasdroger??? (Of wasmachine + droger). Lijkt me echt heel erg kut.
Had/heeft jouw studentenhuis een wasmachine en/of droger?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar bijna elk huis heeft wel een wasmachine toch? Droger daarentegenâŠ
Ik heb wel een wasmachine maar geen droger in mn studentenhuis haha
Ja daarom! Maar dacht dat de vraag ook was of je ze beide hebt (of een) maar misschien bedoelde ze wel zoân combi ding (heb eerlijk gezegd niet heeel goed gelezen).
Maar vond het als nog een random vraag haha
Nee alleen een droger was de vraag geloof ik!
Oh ja dit idd. Heb nog nooit een studentenhuis met een droger gezien juist, vind dat helemaal geen basic uitrusting eigenlijk. Zeker bij studenten niet.
Maar de vraag in de burgerquiz ging toch specifiek over een droger?
wij leasen een wasmachine en droger! ideaal
@Henk Oh oeps!
Ik dacht een wasdroger 1 combi ding was of een wasmachine + droger. Maar dat is gewoon een droger alleen.
Blijkbaar ben ik clueless als het hierom gaat.
Maar mag van geluk spreken dat alle studentenhuizen waar ik gewoond heb beide hadden en zelfs een washok. Heel chill!
Wij ook! En dan komen ze m maken als er iets stuk gaat, heel fijn!