Stel je persoonlijke vraag #15

wat nogal vaak gebeurt :joy:

Wij hebben ook wel eens gehad dat er gewoon iets tussen het deurtje zat/klemde al die tijd, dus dat die monteur het in 1 min fixt :sweat_smile:

1 like

ja altijd ongemakkelijk of de kraan die gewoon dicht stond hahaha

1 like

111 :sunglasses:

102, minder dan de gemiddelde vrouw van mijn leeftijd

104

Voel me super adult nu.

Zin in hamburger.

1 like

Selected femme!

1 like

Haha ik 135

1 like

Eh ik beschouw mezelf best volwassen. Gewoon niet burgerlijk met mijn 43 score. Burgerlijk =/ volwassenheid.

4 likes

Ik heb er 17

7 likes

Mag ik nog terugkomen op alle (paas) eierpolls?

• Ja, dat mag
  • Nee, ga weg met je eierrecept

0 stemmers

Dit recept. Het meest goddelijke dat ik ooit met ei op heb

4 likes

Heel netjes

1 like

Voor de mensen die EarPods van Apple hebben: raad je ze aan? Heb geld voor m’n verjaardag gekregen en zit er aan te denken om ze daarvan te kopen

• Ja, love it
  • Mwah, prima maar niet noodzakelijk
  • Nee, vreselijk die opzetstukken voor een elektrische tandenborstel in m’n oor
  • Heb geen EarPods, maar wil toch stemmen

0 stemmers

Ik ken meerdere mensen waarbij er een uit het oor viel en ze er een kwijt waren. Zit je dan met je tandbenborstelopzetstuk van €150 waar je niks aan hebt.

14 likes

Ik denk dat er genoeg andere alternatieven zijn die comfortabeler zitten en ook mooier geluid hebben.

1 like

Ik heb earpods van QSY voor 38 euro, top dingen!

2 likes

Ik heb ze gekregen en ben er blij mee, maar ik zou er nooit zelf zoveel geld voor betalen.
Ik heb ook van anderen die er denk ik meer verstand van hebben gehoord dat de geluidskwaliteit van andere draadloze oordopjes veel beter is, maar ik heb weinig eisen en vind het geluid prima. Hoor eerlijk gezegd vaak ook weinig verschil

1 like
  1. Daar gaat m’n street cred.
1 like

Ja vind ze fijn! En ik maak ook vaak alleen gebruik van het noise cancelling deel als ik aan het werk ben of als ik even rust nodig heb. Heb wel de pro’s

1 like

Ik heb werkelijk geen idee! Het was al zo toen ik er kwam wonen, sowieso is het al jaaaaren een studentenhuis dus heb zelf vrijwel nooit iets hoeven regelen. Alle spaarplannen, schema’s en systeempjes voor alles zetten we gewoon door haha.
Ik kan wel even vragen of iemand anders het weet!