Heb jij sinds de corona uitbraak een of meerdere foto’s van een videocall op social media gezet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij sinds de corona uitbraak een of meerdere foto’s van een videocall op social media gezet?
0 stemmers
Nee maar dit is wel een ding bij vriendinnen dus nu moet je blijkbaar het hele gesprek je gezicht in de plooi houden en hoe dan?! Sta je dan op Instagram met je ogen half dicht of een onderkin of een domme grijns.
Wat heb je voor webshop? Heb dat gemist!
Haha, ja guilty! Maar ik maak alleen screenshots van leuke momenten, dus als iedereen lacht. En ik vind het zelf ook niet zo erg om er niet zo charmant op te staan, toch maar een story vaak. Uitslag verbaast me trouwens, zie het nu zelf veel voorbij komen op instagram!
We moeten af en toe in onze werk app delen dat we meetings hebben met je team, dus alleen daarvoor.
Vraag je dan eerst of iedereen er ok mee is dat het op social media komt?
Want ik zou dit dus echt niet fijn vinden.
Wij hebben er zelfs met z’n vieren voor zitten poseren, gingen proberen 1 gezicht te maken met onze hoofden (de 1 ging inzoomen op z’n linkeroog, de ander op rechts etc).
Spoiler: faliekant gefaald, maar wel heel hard gelachen.
Nee in het geval van mijn vriendinnen niet gedaan. Maar het was een leuke foto, niemand stond er bijzonder slecht op en niemand had er achteraf een probleem mee (integendeel)
@Blush Wow, wat controlerend zeg!
@anon86562306 Hahah, ohh nu wil ik dat ook proberen!
Oh neee zo voelt het niet hoor, meer dat iedereen beetje op de hoogte is van elkaar. Als je het niet stuurt ook prima!
Mijn scheiding echt heel vaak. Ik wil er geen zonnebrand smeren, want dan krijg ik vet haar, maar als ik mijn haar los heb valt het automatisch in een scheiding. Dus nu maar steeds mijn haren strak naar achter als ik in de zon zit.
Of zoals vroeger, dat mijn moeder allemaal kleine vlechten in mijn haren maakte en dat al die vierkantjes op mijn hoofd verbrandde.
Wow dit verbaast me echt, in mijn hoofd heb jij echt zo’n dikke bos donker haar als je avatar haha
Gruwelijk, waarom is the passion niet afgelast.
Oh nog vreselijker
misschien als irritainment
Ik kijk nog liever 3 uur naar een geplette mug
Herkenbaar. Mijn tactiek is een pet (een baseball achtig geval) of een hoed op te zetten. Of ik doe een hoofddoek om! Zoals in de jaren vijftig heel normaal was.
Moet jij morgen werken?
0 stemmers
Heb jij al met blote benen rondgelopen?
0 stemmers
ik hoef voorlopig niet te werken want door de hele crisis ben ik werkloos 
Officieel niet, maar omdat mijn productiviteit dusdanig laag was deze week moet ik wel om mijn werk af te krijgen