Stel je persoonlijke vraag #15

Ah handig!

Ja best wel fijn eigenlijk! Had er niet over nagedacht dat dat op veel plekken niet kan, lijkt me best wel irritant als je daar dan staat met je zak.

1 like

Ja, het is best wel kut! Maar, elke locatie bij ons heeft volgens mij standaard twee containers, dus het komt eigenlijk zelden voor dat ze beiden vol of buiten gebruik (als een of andere tjap een een plank heeft proberen weg te gooien oid) zijn

1 like

Allebei! Is dat ook een optie?

Wat een kutbaan heb je als je door iemands vuilnis moet op zoek naar iets persoonlijks. Ben ook echt blij dat wij 2 grijze kliko’s hebben (geen idee waarom 2, volgens mij is 1 normaal?) en nooit gezeik hebben met rotzooi op straat

6 likes

Hebben jullie ook het idee dat jullie een ‘potje concentratie’ hebben. Als je dus te hard concentreert in de ochtend, dat je potje 's middags leeg is en je dus niet meer kunt concentreren?

• Nee, ik heb de gehele dag door de beste concentratie
  • Nee, ik kan me nooit volledig concentreren
  • Ja dat heb ik ook
  • Anders

0 stemmers

Ik baal altijd als ik zo’n dag heb, terwijl ik net zoveel doe als wanneer ik de hele dag door een matige concentratie heb.

112 :joy::joy::joy::muscle:t2:

Ik doe zelf handhaven op deze overtredingen dus neem het echt mee terug en maak een melding bij de gemeente…
En als je het toch naast de container wilt gooien, zorg dan dat je naw gegevens en ook de track en trace niet meer te herkennen zijn. :unamused:

1 like

Nou sorry jongens ik zat blijkbaar te veel in mijn niet-burgerlijke bubbel om te denken dat de score maar tot 100 liep hahaha

1 like

Ik heb dat ook wel. Maar mijn potje concentratie loopt stiekem ook leeg als ik 's ochtends simpele dingen doe haha. Ik ben voel me qua energie meestal ook een leeggelopen ballon vanaf 15:00 en 's avonds ben ik dan echt zo’n leeg ballonflubbertje op de bank

3 likes

Haha een ballonflubbertje. Ik snap precies wat je zegt. Normaal gesproken op werk haal ik nog wel concentratie op als ik naar huis fiets. En tussendoor even de afleiding van collega’s. Nu ben ik echt compleet leeggezogen aan het eind van de dag.
Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben. Ik zie soms collega’s die een halfuur eerder komen ook nog een halfuur doorgaan. Als ik het kon zou ik dat soms ook doen. Maar 9 uur concentreren op een dag is echt onmogelijk voor mij.

1 like

Stel jij wordt een simspoppetje en jouw lot ligt in iemand anders z’n handen.

Wie is jouw ‘eigenaar’?

In welk huis woon jij?

Welke woonkamer heb je

En welke slaapkamer heb je?

Welke outfit draag je als je gaat feesten?

Waarin verleid jij de liefde van je leven?

Wat wordt jouw baan?

• Geheim agent
  • Schurk
  • Astronaut
  • Militair

0 stemmers

Wie wordt jouw bff

Van welke challenge ben jij het slachtoffer?

• 100 baby’s challenge (je baart 100 baby’s)
  • Rag to riches (je bent een arm iemand en werkt zich op tot een rijke stinkerd)
  • Apacolypse (Je moet in een kelder leven en mag niet meer naar buiten)
  • The purge (Je moordt je hele stad uit)

0 stemmers

Vond het maken van deze poll erg leuk, dus hoop dat jullie hem ook leuk vinden hahaha

24 likes

Love deze polls! Wil sowieso BFFs met Agnes Rimpelbil zijn

2 likes

Jaa Phil en Kirstie :smiling_face_with_three_hearts: Zelfs de afleveringen die overduidelijk uit het jaar 2000 komen haha

3 likes

Dit is echt mijn lievelingspoll ooit

6 likes

huh wat apart, mensen uit hetzelfde huishouden mogen buiten toch ook zonder 1.5 meter afstand bewegen?

1 like

29 likes

Klopt hoor. Maar waarschijnlijk woonde dat stelletje in de metro dan niet samen? Anders kunnen ze die boete gewoon aanvechten.

Oh ja dat zal dan wel inderdaad! Alhoewel ik zelf ook flink geïrriteerd zou zijn als ik nu een boete krijg omdat ik in een te drukke metro niet 1.5m afstand hou van een willekeurige medereiziger (die overigens alleen te druk is omdat er nu minder lijnen rijden). Maar misschien zijn ze nog niet zo streng op 't moment.

Ja gek he! Ze moesten de metro uit met die agenten dus m’n vriend weet niet hoe het is afgelopen, maar het lijkt me dat het gewoon mag als je samenwoont.

Ik denk dat het extra opviel misschien, m’n vriend neemt rond 11 uur de metro en dan is het verder gelukkig heel rustig.

1 like