Drink een glaasje sherry (de dessertwijn bleek sherry) om moed in te drinken voor ik me zo naar de supermarkt begeef voor een lekkere bel wijn.
Sherry??? Oma!
Maar, een goede sherry met een kaasplankje, verslaat port imo.
Radler uit een blik, want ik ben een classy chick
Ja true het is ook best vies maarja desperate times call for desperate measures. Heb het ook maar cadeau gekregen.
@max neeee port sowieso boven sherry! Ben wel een fervent portdrinker moet ik bekennen. Afgelopen zomer had ik zo’n lekkere bramenport van Schiermonnikoog
Wow dit klinkt wel echt next level adult moet ik zeggen, jeetje. Ben onder de indruk.
love port, maar serieus, echt een goed sherry met een kaasplank, fantastisch! Ik lachte de jongen uit de bediening ook uit toen hij het voorstelde (‘hoe oud denk je dat ik ben?’), maar boy was I wrong
Een glas cava
Ik heb net geïnspireerd door jou en bij gebrek aan snacks wel een homp kaas van mijn belegen maaslander afgesneden erbij! De zeer schrale variant van een kaasplank zullen we maar zeggen.
Ik vond het een goed idee om vlierbloesemsiroop met prikwater in mijn thermosfles te doen en deze mee te slepen naar het balkon. Takje munt en citroen erbij, hupakee. Toen ik toch bezig was een scheut wodka toegevoegd
Ik ben nog steeds een jankbal
Ik krijg stress van deze vraag Hoor mijn biologische klok al hard tikken en als een man dan 5/10/15 jaar ouder is geldt die stress dus blijkbaar ook voor hem. Logisch wel, maar ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat een oudere leeftijd bij de man ook betekent dat er meer risico’s zijn.
Ben ook altijd jaloers op mannen die op hun 40e nog ff denken laconiek denken; ja misschien wil ik ooit wel een kind. Lekker makkelijk gedacht vriend.
Heb jij een tattoo met een lettertype dat je op internet hebt gevonden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn buurman
Rosé!!!
Hahaha comic sans, throwback naar mijn werkstuk in groep 8 over mijn toneellessen <3
Ik heb lekker een glas rosé, officieel begin van de lente voor me