Stel je persoonlijke vraag #15

Nice, dankjewel voor de uitleg! Had ik het toch goed begrepen, maar ik was even in de war en dacht dat je mensen die je stom vond zélf een petty like kon geven, werd me best ingewikkeld.

Waar ik ook altijd best benieuwd naar ben: hebben jullie altijd dezelfde BEC (enkelvoud of meervoud)?

• Ik heb één of meerdere constante BEC.
  • Ik heb roulerende BEC.
  • Ik vergeet soms wie mijn BEC is/zijn.
  • Ik neem mijn BEC mee sinds EGF.
  • Ik heb nog nooit een BEC gehad.

0 stemmers

@Smooth_operator ik draag een rok!

Ik heb een jurk aan en was buiten en had voornamelijk spijt. De dagen hiervoor was het heel lekker weer dus ik dacht dat het vandaag ook wel kon in een jurkje. Helaasch…

Oooooja ik had er niet eens aan gedacht dat dit ook zou kunnen betekenen dat je een rok/jurk draagt

1 like

Haha aah thanks. :smile:

Ik ken veel forummers niet goed genoeg behalve dat de naam me wel wat zegt. Ik denk in ieder geval wel dat ik een huis zou kunnen delen met @anon42392789. Als ik afga op haar random polls in dit topic kan ik concluderen dat we onszelf we-ken-lang kunnen vermaken met real life poll vragen.

2 likes

Sinds de negeerfunctie hoef ik niet meer zelf te onthouden wie m’n becs zijn

2 likes

Die werkt sowieso maar een paar maanden en dan zie je iedereen automatisch weer. Reminds me, ff @anon25548216 hoe ver het staat met het uitschakelen van deze functie.

2 likes

Haha dit. En ik wil gewoon niks missen! Hoe werkt dat dan eigenlijk? Je ziet de posts en likes niet van diegene, maar wel de reacties op diens posts? Lijkt me verwarrend.

4 likes

Ja. Maar je ziet wel een melding staan op de plek van die post van hier staat iets wat jij kut vindt en we hebben dat verstopt voor je. Dus je weet wel dat iemand daar dan heeft gepost en je kunt er alsnog op klikken als je het toch wil lezen.

Ik heb niemand op negeer overigens maar heb het natuurlijk wel even tot op de bodem uitgezocht allemaal.

2 likes

Volg je je BEC op Instagram?

• Ja, stalkerlife :ok_hand:t3:
  • Nee
  • Weet ik niet
  • Heb geen BEC

0 stemmers

Hahah @Kauai er staat ‘een verborgen antwoord’ en als iemand reageert op zo’n voor jou verborgen antwoord staat er ‘genegeerde inhoud’

2 likes

crackers

10 likes

crackers

6 likes

Of cakejes?

Wordt ze wel gezelliger van.

6 likes

Als je maar zachtjes kauwt anders ergert iedereen zich weer aan je

2 likes

liever naast iemand zitten die met veel geluid een

• cracker
  • appel

0 stemmers

eet

1 like

16 likes

Heb je al coronaruzie gehad / gemaakt? (Ruzie over het wel of niet (strikt) houden aan de maatregelen)

• Ja, met iemand / mensen met wie ik close ben
  • Ja, met iemand / mensen met wie ik niet heel close ben
  • Wat irritaties, maar niet echt ruzie
  • Nee

0 stemmers

Ja, een van mijn beste vriendinnen is met onze vriendengroep gebroken omdat een aantal van ons het op facebook niet eens waren met extreme meningen van haar (narcistische)vriendje. Alleen naar aanleiding van wat kritische vragen en misinterpretaties. Super drama.

Moet je per se Facebook hebben voor de quiz?