Stel je persoonlijke vraag #15

Maar de wie kan het juist leuk maken Penny.

3 likes

Ik had toevallig net met mijn vriend besloten om alle seizoenen weer opnieuw te kijken. Kenny is wel 1 van de meest iconische personages in history. La Flama Blanca :white_heart: :fire:

1 (of 2) keer per week bij de kleine tentjes in de buurt waarvan ik het echt heel kut zou vinden als ze zouden omvallen. Niet bij grotere zaken ofzo.

5 likes

Ik vind het vrij kut maar ben nu wel blij dat het kan, beter dan niks. Maar vind het wel significant kutter dan in real life afspreken. En vermoeiender ook.

3 likes

De restaurants hier in de buurt doen dat niet. Behalve de pizzeria, maargoed die doet dat altijd dus dat is niks nieuws

2 likes

Ik zou het graag willen doen maar het aanbod is hier echt om van te janken.

1 like

Als je een boodschappenlijstje maakt, zet je dan alles op volgorde van waar 't ligt in de winkel?

• Ja ik zit alles op volgorde zodat ik snel door de winkel kan gaan
  • Nee ik schrijf gewoon op wat er in me op komt en dat zie ik in de winkel wel weer
  • Ik doe nooit boodschappen (met een boodschappenlijstje)

0 stemmers

Vroeger niet, nu wel (dan kan ik snel de winkel door en heb ik mezelf weer 10 minuten vermaakt door er over na te denken!)

2 likes

En dan kom ik 9 van de 10 keer er in de winkel achter dat ik dus géén boodschappenlijstje bij me heb. Geen idee waar ik die dan heb gelaten want weet zeker dat ik hem in m’n jas heb gestopt

Moet dan dus alles uit mijn hoofd doen en kom er dan thuis achter dat ik het belangrijkste ben vergeten. Tja. Het is maar goed dat ik boodschappen doen wel leuk vind

4 likes

Maak m’n lijstje altijd in de Albert Heijn app die de producten automatisch op volgorde zet :ok_hand:

19 likes

ik doe het anders, ik zet het op volgorde van de dag met datum erbij en dat hang ik daarna op de koelkast als eetlijst. tijdens het boodschappen kan je dan rekening houden met de tht datum erop.

5 likes

ik moet zeggen dat het heel fijn werkt, geen voedselverspilling en door de weeks niet nadenken maar gewoon klaarmaken en eten. Het bespaart ook wel wat geld. Ik ben fan.

1 like

Vind het eigenlijk vreselijk maar nu in deze tijd ZO intens blij dat het bestaat

Deden jullie deze dingen als kind (of nu nog steeds)

Lijm op je hand smeren, laten opdrogen en vervolgens eraf trekken

• Ja, echt heerlijk
  • Nee, dit deed ik nooit

0 stemmers

Doen alsof je shotje nam uit het dopje van een flesje.

• Ja, dit deed ik
  • Nee, dit deed ik niet

0 stemmers

Doen alsof je een draak was als het buiten koud was.

• Ja, dit deed ik
  • Nee, ik deed dit niet

0 stemmers

Chipjes op de vingers doen.

ZSVil-1455812022-1901-list_items-bugles_hand

• Jaa!! Deed ik
  • Nee, deed ik niet

0 stemmers

Alleen op de witte strepen van het zebrapad lopen

download

• Dit deed ik
  • Dit deed ik nooit
  • Ik deed alleen de zwarte strepen

0 stemmers

1 like

Ja ik ook echt bij m’n favo’s! En vandaag dan de McDrive :joy: als uitzondering.

Ik maakte wel vaak lijmballen door lijm op een tafel te spuiten en dan net zo lang met je vingers op en neer deppen totdat je een balletje had

29 likes

Ik heb nu wel zin om mijn vingers in kaarsvet te dopen en die kaarsvetvingerhoedjes dan eraf te wippen als ze hard zijn geworden. Oh dat is zo bevredigend

41 likes

Ohh jaa! Zo chill

AHI_43545237343233333837_1_LowRes_JPG
Deze om je vingers doen

• Ja dit deed ik
  • Nee joh!

0 stemmers

Maakten jullie vroeger ook kettingen van dropveters en deze chippies?

• Wat?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan me ergens vaag herinneren dat dat laatste vroeger wel eens getrakteerd werd.

4 likes