Jaa! Kan me alleen wel herinneren dat de jurk heel stijf/glitterig was. Dus niet lekker zacht ofzo. Ik vermoed dat de Barbie nog wel ergens bij mijn ouders op zolder ligt.
Ik heb mijn bungelverzameling nog steeds en er hangt momenteel een neushoorn-bungel aan mijn sleutelbos. Zo veel lol gehad om die dingen. Had ze op een gegeven moment allemaal en ook nog eens dubbel, en die hingen dan allemaal aan een keycord om mijn nek. Kapot lelijk wel haha.
Deze kreeg ik elke donderdag, was echt het hoogtepunt van de week
Waar heb je een abonnement op gehad of kreeg je regelmatig?
- Hitkrant
- Meiden Magazine
- Diddls Kaasblad
- Starz
- Cosmogirl
- Fancy
- Tina
0 stemmers
omg deze mis ik zo erg! Als ze nu in de winkel lagen kocht ik ze direct. Ik kan me de geur ook nog exact herinneren.
Break out
Ohja, dat is ver voor mijn tijd helaas sorry!!
En de GIRLZ en hi ha ho daar stonden ook 2 paginaās met seksvragen in. Vond dat zo spannend om te lezen hahaha
Ik kocht de Fancy altijd los in de winkel en de Hitkrant las ik gratis in de bieb (en de posters jatte ik).
Je krijgt nu een echte baby bornš
Ohjaa!!! Ja daar had ik ook een tijdje een abonnement op en heb zelfs ooit een vraag ingestuurd en die is erin gekomen!
Wij kwamen er ooit in de klas achter dat je leuke dingen kon knutselen van theezakjes. Het papieren omhulseltje van het theezakje dus.
Dus die werden massaal gespaard. Op een gegeven moment hadden we zelfs een verzamelbak in de koffiekamer van de juffen en meesters en een schema met wie ze welke week mocht meenemen. Eindstand had ik een bak vol maar nooit iets mee gedaan
Hahaha goals ik ben alleen maar tot de Okki gekomen
Ohjaa en de taptoe!!! Hahah ik vergat de helft.
Nog een poll
- Bobo
- Okkie
- Taptoe
- Girlz
- Break-out
- Penny
0 stemmers
Mijn hele verzameling ligt nog steeds bij mijn ouders. Doe ze echt niet weg
Ahh de fancy kwam elke twee weken op vrijdag en ik was altijd zó blij als hij bezorgd werd. Rende nog net niet de postbezorger tegemoet.
Wij kregen een abonnement op de tamtam van wnf. Is ook het enige waar onze ouders geld aan uit wilde geven hahaha. Heb wel van mān zakgeld de break out gekocht vaak en dan vond ik die seks strips altijd zo spannend
En er stonden dit soort pareltjes in hahahaha
ik had een baby born maar die wou ik helemaal niet
gekregen van mn oma, en dan klagen dat ik er niet mee speelde want wist ik wel niet hoe duur dat ding was???
Mijn oma heeft me ook barbies gegeven, terwijl ik zo vaak had gezegd dat ik dat niet wilde (en mān ouders dat ook wel tegen mān oma hadden gezegd, dat ik daar waarschijnlijk niet mee zou gaan spelen). Zo zonde en dan boos worden dat ik er niet mee speelde (gelukkig vond mān nichtje ze wel leuk dus kon zij ze hebben, was oma nog een beetje blij :"))
Ik mocht soms wel meedoen met ragedingen en soms niet. Spicegirl schoenen en Velp tops mocht ik als 9-jarige gewoon niet. Vond ik toen wel jammer maar achteraf geef ik mān ouders groot gelijk.