Stel je persoonlijke vraag #15

Waar kijk jij het meest naar uit post corona? Max 3 dingen

• Familie zien
  • Vrienden zien
  • Naar werk
  • Kinderen naar school/opvang
  • Op vakantie
  • Naar de kroeg
  • Naar feestjes
  • Naar festivals
  • Uit eten
  • Sporten
  • Winkelen
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Auto rijden!
Eigenlijk niet want ik vind het niet leuk maar ik moet het wel bijhouden. Ik heb zelf geen auto en ik rijd af en toe in die van m’n ouders alleen die heb ik nu al 2 maanden niet gezien, ik zou er met de trein heen moeten
Dit is natuurlijk niet iets wat nu ā€œniet kanā€ maar door bovenstaande voor mij momenteel niet mogelijk

Dit is de reden dat ik al jaren mee lees met de bloggers en youtubers topics :blush:

2 likes

(hopelijk) dat sollicutstietrajecten weer ingestart worden

Ik ga meteen naar de sauna… Even lekker uitdampen…

10 likes

Ohhh ik kijk er zo naar uit. Ik ga echt een lijstje maken en zodra het kan een week/paar weken vrijnemen om allemaal shit te doen die ik gemist. Een soort bucketlist maar dan anders.

5 likes

Ik ga m’n ouders en beste vriendin hĆ©lemaal plat knuffelen. Het allerergste vind ik dat ik dit jaar m’n beste vriendin niet kan omhelzen op de sterfdag van haar vader. En dat mijn zoontje voor het eerst bewust jarig is (hij wordt 3) en dat er niemand op zijn verjaardag mag komen en hij niet kan trakteren op de peuterspeelzaal.
En ik mis m’n ouders en schoonouders en m’n nichtje en de tijd voor mezelf als de kinderen naar school zijn en het slenteren in wol winkels en en en…

1 like

School!!! 100%

Voor de mensen die thuiswerken, wat luister je? (meestal)

• Niks, ik werk in stilte
  • Ik luister een podcast
  • Ik zet een radiozender aan
  • Ik luister muziek via Spotify oid
  • De tv staat aan op de achtergrond
  • Ik luister muziek via de platenspeler
  • Anders?

0 stemmers

Ik wissel wel af eigenlijk, als ik even moet concentreren dan werk ik nu in stilte (normaal op kantoor juist met muziek). Maar het liefst staat de muziek aan, lekker meezingen

4 likes

Ja afleveringen van Friends of South Park op de achtergrond vind ik wel chill. Maar muziek leid me veel teveel af.

Super lief! 12 mei pas/al. :see_no_evil:

1 like

Ga jij wel eens naar de sauna?

• Nee dat is niks voor mij/geen behoefte aan
  • Nee maar ik zou het wel willen
  • Ja

0 stemmers

Gegil van mijn kind meestal.

16 likes

Spotify en dan de lijst met de gelikete nummers.
Alleen als ik echt moet nadenken over hoe ik iets formuleer of hoe iets zit moet de muziek uit. Dus dat resulteert in muziek aan, muziek uit, muziek aan, muziek uit. Het is maar goed dat ik alleen ben denk ik :’)

3 likes

KIES EEN HUIS tot 1 juno

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

Dan wel in badpak hoor!

• Dua Lipa
  • Camila Cabello

0 stemmers

• Selena Gomez
  • Demi Lovato

0 stemmers

• Ellie Goulding
  • Zara Larsson

0 stemmers

vind van elke groep ƩƩn leuk en de andere strontvervelend

Oeh 4 of 2. Ik hoop dat 4 en 2 overburen zijn in een smalle straat dan kunnen we uit het raam met elkaar praten, lijkt me de interessantste combo.

2 likes

Ik geef les vanuit huis. Dus geen muziek oid maar ook zeker geen stilte :sweat_smile: