Mijn vriend is de baas over de muziek in huis, maar ik heb 1 veto en dat is voor Eefje de Visser. Word echt agressief van haar muziek.
Ik werd ineens nostalgisch naar die trash realityseries van >10 jaar geleden. Keek jij daar wel eens naar?
- The Osbournes
- The Kardashians
- The Girls Next Door
- Kendra
- Dr. 90210
- Kimora: Life In the Fab Lane
- Ice Loves Coco
- The Simple Life
- Newlyweds
- Ik keek (ook) iets anders, waar ik nu over ga vertellen!
- Ik keek dit niet.
0 stemmers
Ik vond vooral Kimora Lee Simmons echt fantastisch, Coco die een liedje over schoenen ging zingen waarin ze zei dat ze schoenen zou seksen als het kon, en deze prachtige opening:
Ik had 5 minuten gekeken en toen dacht ik heel komt me bekend voor dit. Heb dus in een ver verleden die docu van Louis Theroux gezien. En toen dacht ik; waarom zou ik mijn tijd verspillen aan deze Netflix serie? Kan beter een goed boek lezen.
Of gewoon scrollen op Instagram of het forum
Ik vind Spinvis heel leuk maar houd niet van Eefje. Te hijgerig ofzo
The kardashians kijk ik nu
Runâs House!
Beste is nog altijd Flavor of Love met Flavor Flave en de ultiem beste reality candidato ooit:
Wat een Queen
@Juuldie wij verhuisden toen ik 14 was aan het einde van het schooljaar naar een plek waar we 1. niemand kenden, en 2. mijn ouders het veel te druk hadden om ons te vermaken, E! is destijds echt deee redding van mijn zusje en mij geweest. Ik heb toen nog een paar jaar best een zwak gehad voor reality tv, maar na Jersey Shore en Oh Oh Cherso heb ik het noooit meer gekeken. Denk dat beutybloggers toen die plek hebben ingenomen.
@Zemraluani ik heb daar zoooveel fantastische stills en gifs enzo van gezien in de jaren, maar helaas heb ik er nooit een aflevering van gekeken. Ik schaam me diep.
@anon28710462 Ik was vroeger groot fan van Viva La Bam.
@Bathwater Ik snap niet hoe mensen kunnen haten op S10. Oké hier live is ze niet op haar best maar ik vind haar nummers wel een soort kleine kunstwerken.
- I Saw A Tiger by Joe Exotic
- Iets van Spinvis
0 stemmers
Omg nu weet ik eindelijk waar die meme van is
Hogan knows best, over Hulk Hogan
Het is al negen uur geleden dat je dit schreef, maar het zit diep⊠Ik mocht ook geen Spice Girls schoenen, ik mocht neppe van de Scapino
En later ook met mân neppe dr. Martens, in het begin waren ze zwart maar ze werden langzaamaan donkergroen.
En wij hadden vroeger de YES, vond dat ook heel degelijk cool
Telt Viva la Bam?
Ik vind dit wel ok, maar dat is denk ik ook omdat ik momenteel vrij veel 3FM luister en het nummer al behoorlijk vaak gehoord heb, it grew on me. Vind het wel lekker voor op de achtergrond en heb mezelf er ook al op betrapt dat ik mee zat te neuriën/zingen terwijl het speelde.
Omg love it!
Ik luisterde toen 24/7 naar haar liedje
En nu heeft die Hulk een vrouw die echt sprekend op Brooke lijkt, gadverdamme
Ik weet niet eens wie of wat spinvis is
I need you inside me tonight oohohhhoh
Iconic