Ja die vind ik kut maar ja Jetske is nog veel kutter

Hahahahahaha al deze fans
Ja dit, ik hou van OG
Voor diegene die nu ook ineens 24/7 met zān partner samen moet leven/werken, hoe gek wordt jij van hem/haar.
1 is niks aan de hand, 10 is oorlog.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Haha gebaseerd op mijn eigen stem en het gemiddelde kan ik concluderen dat jouw partner inmiddels ergens ingemetseld in de keldermuur zit?
Scheelt niet veel!
Nou ff doormetselen dan meid! Chop chop.
Helpt het om even in je eentje af en toe te sporten of een stuk te gaan wandelen of fietsen ofzo? Denk dat het wel goed is om af en toe even weg te zijn van elkaar, fysiek kom je nu niet zo ver natuurlijk maar ook mentaal even alleen zijn kan wel helpen, voor zover mogelijk.
Ik wandel elke dag even! Ik was vandaag bewust lekker vroeg naar bed gegaan om nog even in mān eentje tv te kijken en gewoon āalleenā te zijn.
Komt āie om half 10 binnen sjouwen dat hij ook vroeg gaat slapen of mijn laptop uit mag en of ik anders beneden tv wil gaan kijken 
HOU OP HOOR.
Gelukkkiiiiigg zit hij nou in de kost. Moet helemaal bijkomen van die 2 weekse quarantaine tijd en toen nog dat 4 daagse paasweekend erachter aan als kers op de taart. Fijne vent is het hoor zolang hij niet 24/7 in me zone zit.
Mijn vriend en ik hadden vandaag ruzie over of we elkaar zouden zien als we niet samen zouden wonen. Ik zei van niet en hij was beledigd, toen zei ik dat het een onzindisucssie was, aangezien we wel samenwonen en het dus niet aan de orde is. Nam hij geen genoegen mee. Lol zo goed gaat het hier
Ik zit al 40 uur per week met mān vriend op kantoor en dacht in het begin dat het heel moeilijk zou worden, maar vind het echt leuk en gezellig.
Haha ruzie om van die hypothetische situaties. Deed me hieraan denken 

Slim, ik heb er meteen 1 besteld
Haha hadden wij ook kunnen zijn 
Ik zag een tiktok met would you date me when I was a worm en die jongen zei nee en dat meisje moest huilen
Ik heb een keer ruzie gehad omdat ik vroeg of hij bij me zou blijven als ik in een rolstoel terecht zou komen. En wat als ik op een dag opeens geen borsten meer zou hebben maar een soort inkepingen. De zin āNou ik zou het beide best heftig vindenā was al een reden voor mij om uit te roepen āHallo wtf natuurlijk blijf je dan bij me! Het gaat toch niet erom of ik kan lopen of tieten heb!ā. En dan helemaal beledigd zijn. Dit was wel toen ik begin 20 was, ik zou nu iets volwassener reageren denk ik.
Wat zeg jij?
- Ahornsiroop
- Esdoornsiroop
- Maple syrup
- Ik weet niet wat dit is en mis echt iets in mijn leven
0 stemmers