Stel je persoonlijke vraag #15

Ik voel me echt heel dom maar wat is nou eigenlijk een petty like? Dacht altijd dat het ging om likes bij posts tegen iemand, maar het zijn blijkbaar likes op posts die je niet echt leuk vindt? :exploding_head:

1 like

Ik overweeg het BEC huis omdat ik van drama op afstand hou, maar ik ben irl een bemoeial en best fel als ik het ergens mee oneens ben. Dan kan ik me niet ergeren en popcorn eten omdat ik bezig ben met vechten.

Aw :purple_heart: :purple_heart:

Voorbeeld:

@Eddie : ik hou echt van onaardig zijn

@Leeuwenhart: ik vind het dom als mensen Cool doen over onaardig zijn, die mensen zijn vast eigenlijk heel triest!!!

En dat je dan mijn post gaat liken die duidelijk verwijst naar @Eddie ‘s post maar je niet de ballen hebt om het zelf te zeggen. Dat is een Petty like. Vooral als je vanaf dat moment dan beslist dat @Eddie gewoon kut is en je elke keer als iemand haar afvalt die post gaat liken puur omdat je Penny ermee kan haten.

Dan is er ook nog Vaguebooken

Voorbeeldje:

@Leeuwenhart: ik hou van paarden slaan!

In een ander topic:

@Eddie : amai ik vind het zo erg als mensen dierenmishandelen.

Dan verwijs je dus naar iemand zonder dat duidelijk aan te geven, en daarop krijg je dan vaak een “JE MAG ME TAGGEN” :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

24 likes

Maak jij je schuldig aan petty liken? Anoniem want anders durft de helft weer niet.

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zie uitleg van @Zemraluani hierboven.

Ik ben voornamelijk jaloers op hoe opgeruimd jouw huis is.

1 like

Maar telt het ook als petty like als jouw reactie wel echt aan Penny_Lane gericht is?

Wow best veel mensen die geen broek dragen. Hebben jullie het niet koud? Lig je onder een dekentje dan of zo? Ik vind blote benen echt niet chill als het buiten koud is, maakt niet uit hoe warm het in m’n huis is. Ook ‘s zomers draag ik binnen bijna altijd een lange (luchtige) broek of rok.

Nice, dankjewel voor de uitleg! Had ik het toch goed begrepen, maar ik was even in de war en dacht dat je mensen die je stom vond zélf een petty like kon geven, werd me best ingewikkeld.

Waar ik ook altijd best benieuwd naar ben: hebben jullie altijd dezelfde BEC (enkelvoud of meervoud)?

  • Ik heb Ă©Ă©n of meerdere constante BEC.
  • Ik heb roulerende BEC.
  • Ik vergeet soms wie mijn BEC is/zijn.
  • Ik neem mijn BEC mee sinds EGF.
  • Ik heb nog nooit een BEC gehad.

0 stemmers

@Smooth_operator ik draag een rok!

Ik heb een jurk aan en was buiten en had voornamelijk spijt. De dagen hiervoor was het heel lekker weer dus ik dacht dat het vandaag ook wel kon in een jurkje. Helaasch


Oooooja ik had er niet eens aan gedacht dat dit ook zou kunnen betekenen dat je een rok/jurk draagt

1 like

Zoek je mensen op omdat je niet weet wie ze zijn zodat je op die huispolls kunt stemmen?

  • Ja, wie the fuck zijn jullie allemaal
  • Nee ik ken elke ziel op het forum
  • Heel af en toe
  • Vaak

0 stemmers

Haha aah thanks. :smile:

Ik ken veel forummers niet goed genoeg behalve dat de naam me wel wat zegt. Ik denk in ieder geval wel dat ik een huis zou kunnen delen met @anon42392789. Als ik afga op haar random polls in dit topic kan ik concluderen dat we onszelf we-ken-lang kunnen vermaken met real life poll vragen.

2 likes

Sinds de negeerfunctie hoef ik niet meer zelf te onthouden wie m’n becs zijn

2 likes

Die werkt sowieso maar een paar maanden en dan zie je iedereen automatisch weer. Reminds me, ff @anon25548216 hoe ver het staat met het uitschakelen van deze functie.

2 likes

Ik vind niet iedereen leuk maar ik heb niemand op negeer staan want ik vind t soms echt chill om me te kunnen ergeren

35 likes

Haha dit. En ik wil gewoon niks missen! Hoe werkt dat dan eigenlijk? Je ziet de posts en likes niet van diegene, maar wel de reacties op diens posts? Lijkt me verwarrend.

4 likes

Jaa en ook altijd heerlijk om te zien als anderen zich ook zichtbaar aan je BEC ergeren

4 likes

Ja. Maar je ziet wel een melding staan op de plek van die post van hier staat iets wat jij kut vindt en we hebben dat verstopt voor je. Dus je weet wel dat iemand daar dan heeft gepost en je kunt er alsnog op klikken als je het toch wil lezen.

Ik heb niemand op negeer overigens maar heb het natuurlijk wel even tot op de bodem uitgezocht allemaal.

2 likes