Stel je persoonlijke vraag #15

Ohjaa tamtam had ik ook nog!! Wat was er toch veel

Mijn vriend krijgt regelmatig awards op zijn werk die hij kan gebruiken om dingen te bestellen en we kopen dan meestal saaie huishoudelijke meuk. Ik moet even bedenken wat ik handig vind als volgende aankoop. Waar zou jij het meeste aan hebben?

• Snoerloze stofzuiger
  • Keukenmachine
  • Robotstofzuiger

0 stemmers

Ik de Donald Duck en mijn zus de Hitkrant, later werden dat de Tina en de Fancy haha.

Ik heb een konijnenverzameling van toen ik klein was :rabbit2: :rabbit:
Staat nu nog ergens bij m’n ouders te verstoffen

3 likes

Wij hebben op het toilet een krijtdeur. Daar staat inmiddels al jaren een grote tekening van een konijn. Een keer in een dronken bui getekend en we vinden het nu te leuk om weg te boenen haha

9 likes

Omg Donald Duck weekblad! Welke strip was jouw favoriet?

• lange strip met Donald Duck
  • Dagboek van Katrien Duck
  • Goofy
  • Strip met de Zware Jongens
  • Mickey Mouse/ Minnie Mouse
  • Strip op de achterkant
  • Brievenbus
  • Strip met Guus Geluk
  • Strip met Dagobert Duck
  • Strip met Knabbel en Babbel
  • Strip met Wille Wortel
  • Strip met Zwarte Magica

0 stemmers

Deze moet ook nog genoemd worden hoor!

Las je vroeger vaak de ELLEgirl?

• Ja
  • Ja, en ik had een abonnement
  • Nee

0 stemmers

Heb jij nu nog oude ELLEgirls in huis (en/of bij je ouders) liggen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik had een abonnement op de ELLEGirl!
edit: wat Briseis zegt dus

Ik vond de ELLEgirl trouwens een superleuk blad, echt jammer dat het is gestopt. Er is gewoon nu niks dat dat gat kan opvullen, wat mij betreft.

Of nou ja misschien LINDA Meiden? Maar heb dat blad nog nooit echt gelezen, jullie wel?

4 likes

De mickey lost ‘t op die soms op de laatste pagina zat

5 likes

Ik heb nog een paar van de recentere, maar heb soms wel spijt dat ik de rest heb weggedaan. Lijkt me best leuk om nog in te kijken.

Heb twee van die kleine idiootjes

37 likes

Detective Mickey!

1 like

Achteraf gezien is het best wel vreemd dat er naakte mensen in de Break Out stonden, ik was echt 12 ofzo toen we daar een abo op hadden? Misschien vreemd dat m’n ouders dat niet doorhadden maar de doelgroep was tieners.

3 likes

Als iemand gelijk zo agressief ongenuanceerd reageert voel ik mij totaal niet serieus genomen.
Je mag uiteraard wel zeggen “oh wat raar” maar gelijk van fuck hem/haar ofzo zou ik echt superraar vinden

8 likes

Omg alles is een leugen.

5 likes

Ik ben eigenlijk zelden boos op iemand, maar als ik daarover wil ranten vind ik de fijnste reacties OF gelijk krijgen van de andere persoon, maar dan wel op een onderbouwde manier (ik was vorig jaar heeel erg boos op mijn werkgever en heb daar veel over gezeurd bij mijn beste vriendin, die er afstandelijker naar keek en me rationeler dan ik kon bewoorden gelijk gaf!), of gewoon erkenning voor mijn gevoel, dus “Wat kut dat je je zo voelt, het is ook een vervelende situatie” etc.

2 likes

Over de robotstofzuiger: dit vind ik alleen echt handig in huizen zonder snoeren en tafelpoten :sweat_smile:
Ik heb zelf op de snoerloze stofzuiger gestemd. Let wel op dat de opgeladen gebruikstijd vaak wordt getoond op de minimale stand, en dat je op de maximale stand soms maar 10 minuten kan zuigen. Maar alsnog vind ik dit heel relaxt na een lunch even rondom de tafel of gewoon om stukjes aarde uit je woonkamer te zuigen haha

1 like

O ja vond die naakte lichamen altijd zo spannend

Alleen al als ik de titel break out lees en erover denk proef ik gewoon bijna die momenten terug. Hoe ik in het hoekje van mijn bed door die tijdschriften bladeren, altijd met een glas koude melk Omg ik ervaar die momenten gewoon bijna weer. :joy:
Wat een nostalgie

6 likes

Tafelpoten gaat de mijne al bijna 4 jaar helemaal perfect omheen hoor. Snoeren moet je inderdaad weggewerkt hebben, maar dat wilde ik toch wel voor het nette. Ben heel blij met mn robotstogzuiger nog steeds, hij doet elke nacht een rondje dus ik kom elke ochtend in een schone kamer beneden. Ideaal met een hond.

1 like