Heel verstandig. Een Nederlandse muzikant die zogenaamd poetische en bovenal kunstzinnige muziek maakt waarvan ze denken 'ooh je hebt gestudeerd, dus moet je dat wel leuk vinden.
Ik word helemaal nostalgisch van deze polls hahaha. Ik had alles wat hieronder staat Ben benieuwd wie nog meer
Had jij vroeger:
- Band posters aan de muur
- Schriften/agenda etc van Ruby Gloom
- Zwart wit geblokte zweetbandjes
- Buttons op je zwarte eastpak
- De letter E van eastpak ingekleurd zodat er ‘lastpak’ stond
- Plaatjes en songteksten van bands in je agenda
- Veel te veel zwarte eyeliner rondom je ogen
- Je haar in gekke kleuren
- Strikjes/skulls en vleermuisjes in je haar
- Een ketting aan je broek
- Van die veel te lompe skate schoenen van vans
- Een stuka broek
- Verschillende kleuren veters in je schoenen
- Een armband met spikes eraan
0 stemmers
Geen Vans, maar wel lompe skateschoenen
Osiris was mijn merk.
Jaaa mijn uitje van het jaar was een Stuka broek kopen op het Waterlooplein
Ken je The Kelly Family?
- Ja!
- Wie?
0 stemmers
Hahaha jaaa! Ik vond het ook altijd super leuk om door de black widow in Rotterdam te lopen en al die kleding te passen
Wat vind je van hun muziek? (Kelly Family)
- Vreselijk
- Mwah niet m’n ding
- Wel chill
- Geweldig
- Ken ze niet
0 stemmers
Geen paniek. Zelfs na 3 jaar kloot ik nog aan met de opvoeding
Haha ik heb die cd’s en videobanden nog.
Hahaha heerlijk. De muziek is best chill op de achtergrond, heb je ze wel eens live gezien? Ik niet, beetje voor m’n tijd haha
Ja, een paar keer. Ik was toen 13/14 jaar.
ik HAATTE Holly want dat was zo’n afschuwelijk A type die alles plande en overal een thema van moest maken en alles moest volgens een vastomlijnd plan en ze werd altijd boos als iemand iets spontaans wilde doen en ze was altijd jaloers
’
bridget was gewoon een soort volwassen kleuter
kendra was (en is) echt m’n spirit animal met de halve dag in bed liggen, fucking fanatiek zijn, altijd een spontaan plan en een enorme rommelkont en fucking lui en altijd te veel zuipen op een feestje en gaf geen fuck om te doen alsof ze echt iets gaf om holly.
hoe kon ik die sjaal vergeten! Ik leefde in dat ding
Kendra was zo lekker rebels en mijn 13-jarige ik vond dat ze dat ook was
Ik heb nog steeds Hello Kitty spullen. Kan er geen afstand van nemen
Zocht het net op en Kendra was 19 tijdens het eerste seizoen, zo Damn jong. Holly was ‘al’ 26 toen en Bridget 28, dus die waren een stuk volwassener
Ik was super verbaasd maar ik zag dus pas een poster dat ze zouden optreden in NL. Ze zijn er nog Kan me de muziek totaal niet voor me halen maar herinner ze van de Hitkrant etc.
Ja ik vroeg me altijd af hoe ze in dat huis is beland! Ze leek altijd volledig haar eigen gang te gaan, zich van niemand wat aan te trekken en zag er het grootste gedeelte van de tijd totaal niet playmate waardig uit. Ze heeft later nog een eigen reality serie gehad met haar man (ex?) :
Oké geen idee wat die tekst eronder doet, excuus
Meen je! Ik had niet gedacht dat ze nu nog muziek zouden maken
Ik vond Bridget er echt uitzien als 45 ofzo, weet nog dat ik heel gechoqueerd was toen ik erachter kwam dat ze nog geen 30 was!
@Daytona, die staat ook in de poll!
@Axolotl, ik cringe echt bij de gedachte aan Ruby Gloom. Ik had daar in groep 7 een veeet mooie schoudertas van gekocht, maar in de eerste klas raakte ik een beetje bevriend met een groepje ~gothics~ en besloot ik dat ik die niet meer mocht dragen omdat het niet mijn stijl was en wel dat van hen. Dus toen gaf ik die tas kado aan één van die gothicmeisjes, maar omdat ik vet verlegen was zei ik 's avonds tegen haar op msn dat ze die tas van me mocht hebben en legde ik die de dag erna voor haar locker in plaats van het gewoon zelf aan te geven. Haha iehhh.
@Vaiana, ik heb een paar jaar geleden mijn mobiel van Hello Kitty kado gegeven aan mijn nichtje die 6 was, ontdekte net op tijd dat er nog allemaal sms’jes instonden van mijn ~vriendje~ toen ik 14 was.