Stel je persoonlijke vraag #15

crackers

10 likes

crackers

6 likes

Of cakejes?

Wordt ze wel gezelliger van.

6 likes

Als je maar zachtjes kauwt anders ergert iedereen zich weer aan je

2 likes

liever naast iemand zitten die met veel geluid een

  • cracker
  • appel

0 stemmers

eet

1 like

16 likes

Ik denk dat ik geboren ben om hieraan mee te doen

1 like

Ik ook! En iedereen om me heen voor dom uitmaken. Ik kijk vooral uit naar de puzzelronde, daar shine ik altijd

2 likes

Heb je al coronaruzie gehad / gemaakt? (Ruzie over het wel of niet (strikt) houden aan de maatregelen)

  • Ja, met iemand / mensen met wie ik close ben
  • Ja, met iemand / mensen met wie ik niet heel close ben
  • Wat irritaties, maar niet echt ruzie
  • Nee

0 stemmers

Never change a winning strategy :muscle: ik hoop op een ‘kennis die helemaal niemand zou moeten hebben’ ronde zodat ik ook kan shinen

2 likes

Ik hoop trouwens wel dat m’n boy Maarten een grote rol speelt, ik las namelijk al dat hij niet zoals normaal commentaar gaat leveren.

1 like

Ja, een van mijn beste vriendinnen is met onze vriendengroep gebroken omdat een aantal van ons het op facebook niet eens waren met extreme meningen van haar (narcistische)vriendje. Alleen naar aanleiding van wat kritische vragen en misinterpretaties. Super drama.

Moet je per se Facebook hebben voor de quiz?

Vinden jullie het ook leuk om bij mensen naar binnen te kijken?

  • Ja, ik ga het liefst 's avonds, dan kan je nog beter gluren
  • Nee, ik ben degelijk

0 stemmers

En hebben jullie ook een fascinatie voor kleine huisjes?

  • Ja, ik kan echt helemaal dagdromen over hoe dat er van binnen uit zal zien
  • Nee, boeit me niet

0 stemmers

Zouden jullie een instagram met inside fotos van kleine huisjes leuk vinden?

  • Jaaass
  • Neeeee
  • Heb geen Instagram, maar ja!!

0 stemmers

Trouwens mensen die mee gaan doen, hebben jullie al een mail gekregen? Ik nog niet namelijk en ik wil potdikke wel meedoen

Oh medium

1 like

Ik ook nog niet.

1 like

Nee, ik heb ook nog geen bericht gehad. Vroeg me ook al af hoe laat die mail gaat komen.

1 like

Poe, wat heftig joh, vooral voor haar ook! Daar valt het gedoe dat ik nu met mensen heb echt bij in het niet. Is ze al lang met deze jongen samen?

(Overigens zou ik wel voorzichtig zijn met het bestempelen van iemand als narcistisch, maar wellicht vul ik nu dingen in hoor en is hij wel gediagnosticeerd met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.)

1 like

Wooow dat lijkt me irritant. Mijn nieuwsgierigheid zou enorm geprikkeld worden en het valt dan voor mij nog meer op dan als het gewoon in de stroom van berichten zit.