Zij waren echt zo’n leuk stel, kan nog steeds niet geloven dat hij is vreemd gegaan
Jaa en hun zoon little Hank, super mooi kindje was dat! En creepy van mij dat ik als tiener blijkbaar dagelijks op de site van people of Perez Hilton keek om foto’s van celebrity’s en hun kinderen te bekijken…
Helemaal niets
Aah ik vind dat eigenlijk wel schattig hahaha. Hopelijk was ze er wel blij mee. Ik had zelf schriften en een agenda enzo van Ruby Gloom. Stond dan in mega letters ‘I’M SO HAPPY I COULD DIE’ op.
Hahaha jaaa ze was er wel blij mee! Ik heb er ook geen spijt van gehad ofzo, maar toch, cringe bij die gedachtenkronkels! Ik heb die tas overigens ingewisseld voor zo’n foeilelijk exemplaar van Friis and Company, denk dat ik nu liever de tas van Ruby Gloom zou dragen dan dat gedrocht.
Omg de tas was overigens deze:
God ja Perez Hilton, wist vroeger ook van alle Celebs hoe hun kinderen heetten en hoe ze eruit zagen.
Zag laatst een foto van de kinderen van Heidi Klum en toen zag ik dus dat ze geen peuters meer waren maar tieners en toen was ik wel blij dat ik kennelijk al 10 jaar niet meer op die trieste website kom en al die kinderen totaal vergeten ben.
Ik draag liever nog een stuka broek dan dat ik hun muziek luister.
Ohh ja Suri Cruise! En die kinderen van jennifer garner en ben Affleck kwamen ook meerdere keren per week terug. Zou nog steeds heel veel volledige namen kunnen oplepepen volgens mij, geen idee waarom ik dat jarenlang zo interessant heb gevonden.
Ik heb nu wel helemaal zin om the girls next door terug te kijken!
Ben eigenlijk wek benieuwd hoe die kids er nu uit zien! Suri was vroeger echt all over the internet en ineens stopte dat. Dat was echt mijn lievelings afdeling van perez Hilton z’n website
Kende jij pink is the new black?
- Ja
- Alleen orange is the new black
0 stemmers
Overzeas broek!
Ik heb echt geen idee waar dit allemaal over gaat. Wij hadden vroeger een schotel die op een of andwre manier op de zender van tmf en mtv zat.
Dus… kent iemand rare griekse nieuws lezers van vroeger?
Een jurkje met konijnen dat ik ooit heb gekocht na geïnfluenceerd te zijn op egf door volgens mij @Karl_Lagerfeld
En natuurlijk de chocolade paashaas die ik nog steeds niet durf op te eten
Waar kijk jij het meest naar uit post corona? Max 3 dingen
- Familie zien
- Vrienden zien
- Naar werk
- Kinderen naar school/opvang
- Op vakantie
- Naar de kroeg
- Naar feestjes
- Naar festivals
- Uit eten
- Sporten
- Winkelen
- Anders, namelijk
0 stemmers
Auto rijden!
Eigenlijk niet want ik vind het niet leuk maar ik moet het wel bijhouden. Ik heb zelf geen auto en ik rijd af en toe in die van m’n ouders alleen die heb ik nu al 2 maanden niet gezien, ik zou er met de trein heen moeten
Dit is natuurlijk niet iets wat nu “niet kan” maar door bovenstaande voor mij momenteel niet mogelijk
Dit is de reden dat ik al jaren mee lees met de bloggers en youtubers topics
(hopelijk) dat sollicutstietrajecten weer ingestart worden
Ik ga meteen naar de sauna… Even lekker uitdampen…
Ohhh ik kijk er zo naar uit. Ik ga echt een lijstje maken en zodra het kan een week/paar weken vrijnemen om allemaal shit te doen die ik gemist. Een soort bucketlist maar dan anders.
Ik ga m’n ouders en beste vriendin hélemaal plat knuffelen. Het allerergste vind ik dat ik dit jaar m’n beste vriendin niet kan omhelzen op de sterfdag van haar vader. En dat mijn zoontje voor het eerst bewust jarig is (hij wordt 3) en dat er niemand op zijn verjaardag mag komen en hij niet kan trakteren op de peuterspeelzaal.
En ik mis m’n ouders en schoonouders en m’n nichtje en de tijd voor mezelf als de kinderen naar school zijn en het slenteren in wol winkels en en en…