Ik verwijder alles gewoon. Leuke dingen zet ik op insta, de rest is allemaal memes, screenshots en tiktoks
Wauw HOE functioneert jouw telefoon nog haha
Zou jij ceremoniemeester willen zijn op de bruiloft van iemand die heel dicht bij je staat?
- Ja lijkt me leuk
- Nee
0 stemmers
Nee, het lijkt me echt stressvol en ik vind de verantwoordelijkheid te groot voor als ik iets fout zou doen.
Er lijkt me echt niks aan, en ik vind het ook wat om dat aan iemand te vragen (zoveel werk) maar denk dat ik niet altijd nee kan zeggen? Of ja, kan wel, maar dat wordt me niet in dank afgenomen + vind het ergens ook wel moeten. Van je zus/broer of beste vriend(in) of ouders bijvoorbeeld.
Ik zou het wel doen in zulke gevallen, maar er totaal niet blij mee zijn en het ook niet echt als eer ofzo zien.
Sowieso zoveel bruiloften staan echt bol van de special-snowflakeheid en allemaal mensen die vanalles voor het bruidspaar moeten maar āhet is Ć©-nig, wat een eerā.
Ik zou het niet willen. En ik denk ook dat mijn vriendinnen me allemaal wel zo goed kennen dat geen een mij als ceremoniemeester zou willen hebben. Ben daar echt TOTAAAAAAL ongeschikt voor 
Getuigen
Make-up
Ik ga sowieso een ABCātje opdreunen voor alle gasten bij de bruiloften van mijn beste vriendinnen, heb voor sommige al een notitie in mān telefoon met dingen die daar echt in moeten komen hahaha
Geen van mijn vrienden is dom genoeg om mij te laten speechen want savage. Bloemen en catering regelen zou ik leuk vinden want dat is mān werk.
Ik ben het voor mān broer geweest maar hoefde vrijwel niks te doen dus dat was top 
Op verjaardagen met veel onbekenden ben ik ook het liefst met de kinderen. Zoveel makkelijker dan socializen met vreemden.
Ik heb het nooit gedaan maar ik vind het altijd klinken alsof je voor gratis een ontzettende kutbaan moet gaan uitvoeren die echt veel tijd kost. Betaal daar lekker iemand voor. Ik zou het ook helemaal geen eervolle taak vinden zoals sommigen soms zeggen.
1x gedaan voor mijn schoonzus, doe het nooit meer.
Voor mijn eigen bruiloft gun ik niemand dat ongeluk, dus ga het ook niemand vragen
Mijn vriend en ik doen boodschappen op dezelfde locatie, maar hij gaat altijd naar de Dirk en snapt mijn (irrationele) haat voor die supermarkt niet. Er zitten daar 3 supermarkten: waar zouden jullie boodschappen doen?
- Dirk
- Jumbo
- Albert Heijn
0 stemmers
Dirk is het goedkoopst maar ah het fijnst, ligt eraan welke dag van de maand dus
Dirk is ook kut, ze hebben nooit op voorraad wat je moet hebben. Het is goedkoop, dat is het enige positieve.
ik ben ceremoniemeester geweest bij mān beste vriendin en vond het echt heel erg leuk om te doen! heerlijk dat geregel en georganiseer, helemaal mijn ding. andere vriendinnen en mān zusje hebben al gezegd dat ik het tzt bij hun bruiloft ook mag doen dus heb er nu al zin in haha
Ken de dirk alleen van naam, woon in Limburg maar heb er een tokkie beeld bij ofzo?