Stel je persoonlijke vraag #15

School!!! 100%

Voor de mensen die thuiswerken, wat luister je? (meestal)

• Niks, ik werk in stilte
  • Ik luister een podcast
  • Ik zet een radiozender aan
  • Ik luister muziek via Spotify oid
  • De tv staat aan op de achtergrond
  • Ik luister muziek via de platenspeler
  • Anders?

0 stemmers

Ik wissel wel af eigenlijk, als ik even moet concentreren dan werk ik nu in stilte (normaal op kantoor juist met muziek). Maar het liefst staat de muziek aan, lekker meezingen

4 likes

Ja afleveringen van Friends of South Park op de achtergrond vind ik wel chill. Maar muziek leid me veel teveel af.

Super lief! 12 mei pas/al. :see_no_evil:

1 like

Ga jij wel eens naar de sauna?

• Nee dat is niks voor mij/geen behoefte aan
  • Nee maar ik zou het wel willen
  • Ja

0 stemmers

Gegil van mijn kind meestal.

16 likes

Spotify en dan de lijst met de gelikete nummers.
Alleen als ik echt moet nadenken over hoe ik iets formuleer of hoe iets zit moet de muziek uit. Dus dat resulteert in muziek aan, muziek uit, muziek aan, muziek uit. Het is maar goed dat ik alleen ben denk ik :’)

3 likes

KIES EEN HUIS tot 1 juno

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

Dan wel in badpak hoor!

• Dua Lipa
  • Camila Cabello

0 stemmers

• Selena Gomez
  • Demi Lovato

0 stemmers

• Ellie Goulding
  • Zara Larsson

0 stemmers

vind van elke groep één leuk en de andere strontvervelend

Oeh 4 of 2. Ik hoop dat 4 en 2 overburen zijn in een smalle straat dan kunnen we uit het raam met elkaar praten, lijkt me de interessantste combo.

2 likes

Ik geef les vanuit huis. Dus geen muziek oid maar ook zeker geen stilte :sweat_smile:

Kunnen jullie niet een traktatie maken (samen koekjes bakken en versieren ofzo) en die opsturen/afgeven bij familie en dan samen voor hem zingen en de traktatie eten via Skype als hij jarig is?

10 likes

Wat een super leuk idee!!! :heart: Dat gaan we doen! :grin:

2 likes

Ik heb zo’n soort strippenkaart gekocht voor twaalf keer begin dit jaar. Heb er nog tien keer op staan. Denk dat dit een van m’n eerste activiteiten wordt post corona.

Vind het zo relaxed, ik ga altijd alleen, telefoon weg, boek mee en geniet vooral van het relaxen op de banken zonder enige vorm van afleiding haha. Tussendoor doe ik een paar keer een rondje sauna / stoombad / bubbelbad. Ik bestel altijd iets lekkers en/of een lekkere koffie of smoothie.
Ook is het goed voor m’n zelfvertrouwen, want je ziet daar lichamen in alle soorten en maten en nobody fucking cares. Iedereen is er om te relaxen.
Echt ultieme self care voor mij.

Oh, ik zie nu dat ik eigenlijk over de spa praat en jij expliciet over de sauna haha. Ik gebruik die woorden een beetje door elkaar.

16 likes

Jaaa ik mis de sauna ook, ga zon 6 keer per jaar en nu ben ik begin februari nog geweest en had gehoopt met m’n verjaardag te kunnen (half mei) maar dat wordt m niet denk ik
Ik heb hetzelfde als @boemboem, ik ga het liefste alleen en dat is ZO relaxed. Beetje ronddwalen door dat complex, lekker eten, buiten chillen en inderdaad geen afleiding (ik lees ook niet dan). Ga vaak een beetje dutten en gewoon alles zo lekker sloom. Ik ben altijd helemaal zen en opgeladen erna

:sob: Mis het

4 likes

Ok, ik ga altijd met vriendinnen, maar ik heb nu zo’n zin een keer alleen te gaan! Lijkt me heerlijk, zonder telefoon, boek mee.

2 likes

ken jij het begrip ‘anytimer’

• ja
  • nee

0 stemmers

• Nooit meer caffeine (koffie, cola, energiedrank etc)
  • Nooit meer alcohol
  • Ik vergiftig mijn lichaam überhaupt nooit met een van beiden

0 stemmers