Dit doet me echt denken aan wat ik echt de lekkerste geur ooit vind: fietsenwinkel! Echt heerlijk, al weet ik niet direct wat zo lekker ruikt. Kom er echt nooit, maar wil gewoon elke keer als ik er eentje zie naar binnen lopen om diep te inhaleren. Eigenlijk wil ik gewoon fietsenwinkelparfum.
Ik dacht dat het twee verschillende middeltjes waren 
Ik weet het niet zeker hoor!
Heerlijk inderdaad! Volgens mij zijn het dan vooral de nieuwe banden van de fietsen die zo lekker ruiken.
Een autozaak en garage ruiken ook zoooo heerlijk.
Zijn zeker 2 verschillende middelen! Zou wat zijn als het zwembad vol met bleek zat 
Ik heb vorige week een pakketje gekregen dat blijkbaar voor de vorige bewoner bestemd was. De bezorger had het in de lift gezet dus ik wist dat niet en kon het niet weigeren. De afzender is een plantenkwekerij die nu een actie hebben dat je een plant voor weinig geld cadeau kan doen nu in de coronacrisis aan mensen met belangrijke beroepen ofzo. Nouja anyway iemand heeft dus waarschijnlijk dit cadeau willen doen aan degene die hier voor mij woonde maar had nog een oud adres. Ik heb contact geprobeerd te zoeken met de kwekerij waar het vandaan komt zonder reactie. Ik heb ook de vorige bewoner opgezocht en een berichtje gestuurd op linkedin zonder respons. De doos staat hier nu al een week en die plant is waarschijnlijk aan het verpieteren. Wat doe ik?
- Openmaken en plant houden, je hebt je best gedaan
- Naar het postkantoor brengen om te vragen of het gratis retour afzender kan en hopen dat de plant nog leeft daarna
- Anders, nml
0 stemmers
wat voor plant
Ik zou hem wel gewoon water geven en verzorgen! Wie weet komt de rechtmatige eigenaar hem nog ophalen
@Luzarl wat een kutnieuws… heel heel veel sterkte. Hopelijk blijft ze nog lang onder ons. Dikke knuffel en als ik iets voor je kan doen, let me know 
O ja dat is misschien nog wel de beste strategie! Dan heeft iemand tenminste nog iets aan die plant en komt hij misschien nog wel goed terecht bij de rechtmatige eigenaar. Maar heb geen zin in gezeik omdat je officieel niet andermans post mag openmaken, maar hier ga je toch niet om klagen dan of wel? Ik denk dat ik dit maar doe.
@instantramen calathea tasmania
houden
Die geur na een regenbui heet petrichor!
(Maar misschien staat het er bewust niet bij want ik weet niet hoe bekend die naam is maar als ik nu iets zeg wat algemeen bekend is, sorry haha)
Ik vind dat echt een mooi woord ook
Ik vind een bemest weiland/boerderij niet perse lekker, maar het doet me denken aan mijn kindertijd toen we dichtbij boerderijen woonden en dat dus heel vaak roken. Vind een kippen/koeienstal (en manege want paardenmeisje) ook altijd lekker ruiken.
Wat grappig! Wist niet dat daar een naam voor was.
Dan heb je je neus nog nooit in een pot chloortabletten gestopt (wat ik ook zeker niet aanraad).
Hahaha nou nee dat durfde ik nooit want op die pot stond dat je de lucht niet mocht inademen 

Ik wou dat ik dat toen eerder gelezen had 

Nou ja, dan kun je er van schrikken maar een beperking in welke vorm dan ook kan een flinke druk op je relatie leggen dus ik snap goed dat mensen twijfelen of ze een relatie zouden beginnen of willen houden. Uiteindelijk zijn we als mensen toch egocentrisch genoeg om een relatie te kiezen waarin we ons, om welke reden dan ook, goed in voelen.
‘Twijfel’ is toch gewoon een neutraal antwoord? Daar heb ik bij beide vragen voor gekozen, omdat het van veel andere dingen afhangt. Een volledige zorgrelatie lijkt me voor beide partijen heel lastig. Maar een hulpmiddel betekent laaang niet altijd dat het zo’n relatie wordt. Dus ik zou het zo niet weten van tevoren.
Hij verkeert in goede gezondheid.