Ik ben allergisch/intolerant(?) voor cafeïne dus dat neem ik toch al nooit
Echt een onmenselijke keuze ik weiger te kiezen
Ik kan het ook niet.
same. ik ga helemaal spacen van een kop koffie en van redbull krijg ik het gevoel alsof ik een hartaanval krijg, heb dat ook al zeker 15 jaar niet gedronken! alcohol daarentegen is een ander verhaal haha, nu al zin in een wijntje op vrijdag
Peppa big, bing en alle andere kinderliedjes die er bestaan.
@LaPetiteRobeNoire wat is dit voor duivelse pol
Ik bedacht ineens vol afgrijzen STEL dat je zou moeten kiezen
Het doet me deugd dat ik niet de enige ben die dat heeeeel moeilijk zou vinden (al drink ik alleen koffie van de eerste categorie)
Als jij het over een goud drankje hebt wel
correct
forum anytimers, lijkt me wel wat
Ik zou de hele tijd ruzie maken en zin in seks hebben denk ik
Ik zou alleen met hem wel gezellig vinden maar niet als hij nu op mijn kantoor zou komen werken met al m’n andere collega’s haha
Ben jij ook heel vaak bang dat je huis in brand staat terwijl je weg bent?
- Huh nee?
- Ja man!!!
0 stemmers
Maak poll dan!!
Ben ook hele tijd bang dat mijn huisgenoot of de buren het gas niet uitdoen, een sigaret laten branden, een kaars niet zien omvallen etc. Heel vermoeiend.
Vanaf nu wel
Vooral altijd bang dat ik een stijl- of krultang of kaars aan heb gelaten.
Heb m’n moeder wel eens 45 min. laten rijden om te checken of ik de stijltang wel uitgetrokken had .
Maar sauna staat toch voor spa in Nederland?!
De sauna is het eerste wat ik vanwege corona moest afzeggen en ik heb zoveel zin om te gaan! Het is gewoon zo lekker en idd goed voor jezelf vertrouwen! En heerlijk om gewoon niet op je mobiel te mogen kijken.
Ik ben trouwens nu helemaal overtuigd om ook een keer alleen te gaan! Ik heb dat in korea wel eens gedaan en dat was ook super chil(en zo anders dan in Nederland)
Dit vooral, ook met inbraak
Een beetje, maar ben vooral bang voor koolmonoxide.
En die was uitgetrokken zeker
Ohja fuck inderdaad. Iedere keer denk ik ‘ik moet een koolmonoxide melder kopen’. Maar dan vervolgens dit nooit doen