Stel je persoonlijke vraag #15

Mijn vriend en ik hadden vandaag ruzie over of we elkaar zouden zien als we niet samen zouden wonen. Ik zei van niet en hij was beledigd, toen zei ik dat het een onzindisucssie was, aangezien we wel samenwonen en het dus niet aan de orde is. Nam hij geen genoegen mee. Lol zo goed gaat het hier

32 likes

@anon95960165 @CaptainCheesecake @Coco blij dat ik niet de enigste ben! :joy:

2 likes

Ik zit al 40 uur per week met m’n vriend op kantoor en dacht in het begin dat het heel moeilijk zou worden, maar vind het echt leuk en gezellig.

4 likes

Haha ruzie om van die hypothetische situaties. Deed me hieraan denken :biggrin:
niall-griffin-niall-gee-i-cannot-believe-l-just-had-41861159

51 likes

Slim, ik heb er meteen 1 besteld

1 like

Haha hadden wij ook kunnen zijn :joy:

Ik zag een tiktok met would you date me when I was a worm en die jongen zei nee en dat meisje moest huilen

8 likes

Ik heb een keer ruzie gehad omdat ik vroeg of hij bij me zou blijven als ik in een rolstoel terecht zou komen. En wat als ik op een dag opeens geen borsten meer zou hebben maar een soort inkepingen. De zin “Nou ik zou het beide best heftig vinden” was al een reden voor mij om uit te roepen “Hallo wtf natuurlijk blijf je dan bij me! Het gaat toch niet erom of ik kan lopen of tieten heb!”. En dan helemaal beledigd zijn. Dit was wel toen ik begin 20 was, ik zou nu iets volwassener reageren denk ik.

8 likes

Wat zeg jij?

• Ahornsiroop
  • Esdoornsiroop
  • Maple syrup
  • Ik weet niet wat dit is en mis echt iets in mijn leven

0 stemmers

Ahorn en esdoorn is hetzelfde :innocent:

Ik volg op youtube Sanne Vloet en die zegt altijd Meppel syrup. Ook een leuke variant

4 likes

Het is alledrie hetzelfde, vandaar de poll

36 likes

Ik ga me verstoppen😭

9 likes

Due laatste: op Tinder swipe ik wel naar links (voelt nu best raar om toe te geven ergens), maar als je verliefd wordt op iemand die je via via kent of via werk ofzo. Dan zou het wel kunnen. Wel lastig.

3 likes

Hier ben ik heel eerlijk over, al is het misschien lelijk, maar ik zou een partner in een rolstoel toch onpraktisch vinden. Het zou gewoon niet in mijn leven passen. Als ik nu single zou zijn, zou ik eigenlijk niet met iemand in een rolstoel gaan daten.

Als m’n vriend in een rolstoel zou belanden zou ik dat heel moeilijk vinden.

1 like

Met wie zou jij makkelijker een lange succesvolle relatie kunnen hebben

• Iemand met een blijvend lichamelijke beperking (bijv. rolstoelgebruikend)
  • Iemand met een psychische stoornis (bijv. borderline)

0 stemmers

1 like

Ik vind dit zo lastig. Mijn hart zegt dat ik het wel zou kunnen, maar diep vanbinnen weet ik dat ik hem niet de zorg kan geven die hij nodig heeft. Dan verdient hij toch iemand beters.

1 like

Welke zorg? Als iemand alleen niet kan lopen en verder niks mankeert?

8 likes

Ha ja dat moest ik destijds nog leren.
“vind je dat ik gekke xyz heb?” En dan verbolgen reageren als hij ja zei :rofl:

2 likes

Daar heb je gelijk in en dat weet ik ook wel, maar ik ga me toch zorgen maken dan. “Wat als” “Oh moet ik hem niet helpen?”
Kijk, dan wordt hij ook alleen maar gek van mij. Het is dan beter voor beide om het niet te doen.